Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

  1. #1
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Ik ben al een tijdje lid van dit forum, maar ik heb mijzelf nooit voorgesteld. Vier ringen hebben mij altijd geïnteresseerd. Maar nu ik sinds maart eigenaar ben van een Audi A3 E-tron uit 2015 in ‘Audi Exclusive’ blauwe kleur, hier dan een voorstelberichtje..

    Hier is ie dan: Audi A3 Sportback E-tron
    Buiten de standaard spec, is hij/zij voorzien van(volgens MyAudi):
    Gegoten 18” lichtmetalen velgen in "15-spaak-turbine"-design,
    Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en links automatisch dimmend
    Houder mobiele telefoon/sleutel
    Automatisch dimmende binnenspiegel, inclusief licht-/regensensor
    Opberg- en bagageruimtepakket
    Aluminiumoptiek in het interieur
    Interieurelementen in kunstleder
    Decoratielijsten geborsteld mat aluminium
    Hemel in stof*zwart
    Dakreling geëloxeerd
    S line dakrandspoiler
    Blanke sierlijsten
    Glazen panoramadak
    Getinte ruiten, privacy glass
    Voorruit met grijze band aan de bovenzijde
    Parkeerhulp plus
    Audi pre sense basic
    Cruise control
    Achteruitrijcamera
    Audi side assist*en Audi active lane assist
    Skiluik
    4-voudig instelbare lendensteunen vóór
    Middenarmsteun vóór
    Voorstoelen, elektrisch verstelbaar
    Verwarmbare voorstoelen
    Sportstoelen vóór
    Lichtpakket
    Multifunctioneel driespaaks lederen sportstuurwiel, afgevlakt aan de onderzijde en met schakelpaddels
    Bang & Olufsen*Sound System
    Digitale radio-ontvangst
    Audi music interface
    MMI navigatie plus
    Audi connect
    MMI navigatie plus
    Audi phone box
    Alcantara geperf./leder met S line-print in rugleuning van voorstoelen
    Grootlichtassistent

    Nu al een hoop rijplezier van deze bolide en heb al het nodige gelezen op dit forum ;-)

    Fijn weekend!

    Gr. Ludo

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Welkom hier, heerlijke kleur.. enjoy your rings !


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Mooi kleurtje.

    Welkom hier, en veel plezier met je audi.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Mooie auto!
    Maar die kleur.................
    .................................................. ......................SUPER!!
    Laatst gewijzigd door Caravaca de la Cruz; 31-05-20 om 16:25.

  5. #5
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Thx!


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Gave kleur! Veel plezier ermee!

  7. #7
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Van harte

    Fijne uitrusting! En prachtige kleur. Arablauw kristaleffect, heerlijk! Ook gezocht, maar niet gevonden in gewenste specs. Had leuk gestaan op de oprit, naast mijn A6 in precies die Individuallackierung.

    In showroom-hoofdstuk hier zie je ook topic over de A3 e-tron die mijn mrs. en ik sinds twee weken hebben. Misschien haal je nog inspiratie uit de aanpassingen die ik doorvoer op de auto. De auto bevalt ons zelfs nog boven verwachting goed, en we hadden al hooggespannen verwachtingen. Fantastische techniek hoe accu en TFSI samenwerken.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #8
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Van harte

    Fijne uitrusting! En prachtige kleur. Arablauw kristaleffect, heerlijk! Ook gezocht, maar niet gevonden in gewenste specs. Had leuk gestaan op de oprit, naast mijn A6 in precies die Individuallackierung.

    In showroom-hoofdstuk hier zie je ook topic over de A3 e-tron die mijn mrs. en ik sinds twee weken hebben. Misschien haal je nog inspiratie uit de aanpassingen die ik doorvoer op de auto. De auto bevalt ons zelfs nog boven verwachting goed, en we hadden al hooggespannen verwachtingen. Fantastische techniek hoe accu en TFSI samenwerken.
    Thx mr.@ Ik had dus bij de dealer gevraagd of zij de kleur in hun systeem konden achterhalen, maar daar stond niets in. Op de sticker in het onderhoudsboekje staat enkel ---/--- vermeld. Weten we dat ook weer.

    Ik heb je topic even doorgelezen.. mooi werk! Ik weet nog niet wat ik voor aanpassingen wil gaan doen, maar er staan wel wat handige features tussen. Het kleien en polijsten ben ik nog niet in thuis, maar dat zou ik ook wel een keer willen doen. Daar moet ik mij nog op inlezen.

    Ben nu eerst bezig met het aanpassen van de Typegoedkeuring voordat ik een trekhaak erop laat zetten. De trekgegevens staan niet op het kenteken. Dus eerst via de dealer een nieuw typeplaatje aangevraagd en nu in afwachting van de rdw. Daarna opzoek naar een trekhaak (ik denk aan een automatisch wegdraaiende) voor de vakanties en andere koppelapparaten. Geen spannende dingen tot nu toe... alleen lekker cruisen en genieten ;-)

  10. #9
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Als je op audi.nl een myaudi-account aanmaakt, kun je daarna je chassisnummer invoeren. Dan krijg je alle specificaties van jouw auto te zien. En je kunt de myaudi-app downloaden, auto aanmaken en dan paar functies vanaf je telefoon bedienen (of is dat pas na facelift ).

    Wel flapdrol-dealer trouwens, als ze de kleur niet kennen of zelf ook niet weten dat ze alle specs op chassisnummer kunnen oproepen Of misschien oordeel ik te snel en is er iets heel bijzonders met jouw auto aan de hand.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  11. #10
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Als je op audi.nl een myaudi-account aanmaakt, kun je daarna je chassisnummer invoeren. Dan krijg je alle specificaties van jouw auto te zien. En je kunt de myaudi-app downloaden, auto aanmaken en dan paar functies vanaf je telefoon bedienen (of is dat pas na facelift ).

    Wel flapdrol-dealer trouwens, als ze de kleur niet kennen of zelf ook niet weten dat ze alle specs op chassisnummer kunnen oproepen Of misschien oordeel ik te snel en is er iets heel bijzonders met jouw auto aan de hand.
    Ik heb inderdaad een myaudi-account en de auto gekoppeld. Hiermee kan ik de laadfunctie en standkachel mee activeren. Abonnement heb ik niet gedaan, simkaart werkte ook niet (hebben meer mensen last van). Maar in de app staat over de kleur vermeld: ‘Audi Exclusive’.
    Ik had meegekeken en de kleur werd na het invoeren van chassisnummer niet zichtbaar. Maar ik snap je punt dat je op het oog dat ook moet kunnen zien.

  12. #11
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Oeps... Nu je het zegt, heb ik ook mijn A6 opnieuw nagekeken in myaudi. Inderdaad gezien dat er bij lakkleur alleen 'Audi Exclusive Individuallackierung' staat Sorry aan jouw dealer dus. Herkennen van Arablauw op het oog blijft voor mij wel, is de actuele iconische Audi Sport-kleur.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #12
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Wordt jouw Audi als foto op het web wel in je kleur weergegeven? Bij mij is ie zilverkleurig. Ook mooi, maar had liever mijn eigen kleur gezien..

  14. #13
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen... Audi A3 Sportback E-tron

    Helaas grijs, inderdaad.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •