Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: NMeerlo stelt zich voor

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS4

    Standaard NMeerlo stelt zich voor

    Edit: op aanraden van mede forummer:

    Goedemorgen allemaal,

    Mijn naam is Niek , woonachtig in het westen van het land, en trotse eigenaar van onderstaande Audi RS4 B8.
    Ik ben op het forum terecht gekomen na een zoektocht naar OEM nummers van spiegels voor mijn auto.

    We hebben de auto sinds Februari, en wat en genot. Na een zoektocht via diverse auto's hier uit gekomen, en eigenlijk direct bij koude start verliefd geworden op die heerlijke 8 cilinder. Wat een geluid, en wat een rij genot! Iedere keer weer met een big smile achter het stuur.

    Nu genoeg gekletst, tijd voor foto's!









    De reden dat ik op zoek moest naar OEM nummers heeft te maken met de start van vandaag.... we zagen de Audi staan met uitgeklapte spiegels, wat over het algemeen betekend dat de wagen niet op slot staat. Helaas bleek niet minder waar. Blijkbaar is iemand aan het shoppen geweest bij onze auto...





    Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt, en in ieder geval een mooie how-to gezien voor de vervanging. Ik zoek alleen nog even de juiste OEM nummers om te kunnen vergelijken met de site waar ik denk de juiste spiegels gevonden te hebben. (link: https://www.autodoc.nl/alkar/7702446#)

    Ik hoop hier veel te leren, en regelmatig gezellig mee te kletsen met de diverse topics.
    Laatst gewijzigd door NMeerlo; 06-07-20 om 11:46.

  2. #2
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: NMeerlo stelt zich voor

    Welkom! Super auto!

    .... helaas bestaan er ook superhufters....

    Edit: vanwege dat laatste zou ik een paar persoonlijke gegevens verwijderen!

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: NMeerlo stelt zich voor

    Heel gave wagen! Jammer dat er van die lui bestaan die niet met hun fikken van andermans spullen kunnen afblijven... Succes met de afhandeling ervan.

    Kijken uit naar de updates, indien dat nog kan op zo'n wagen .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •