Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Nieuwe Audi liefhebber

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2020
    Leeftijd
    45
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Nieuwe Audi liefhebber

    Beste forummers,

    Hierbij wil ik mij graag voorstellen.

    Stan 41 jaar en kom uit Putte, net nog NL, grensdorp boven Antwerpen.

    Al heel veel gelezen en opgezocht op dit forum dus het wordt tijd om mij voor te stellen.

    Ik ben dus Stan, werk als monteur bij de technische dienst van een keukenfabriek, nee ik installeer geen keukens, maar ik repareer/modificeer en onderhoud machines die de keukens maken.

    Al wat auto's gehad, waaronder een Audi maar rij nu in een clio RS uit 2000 als daily waar ik al 7 jaar (meestal) met plezier in rijd.

    Verleden:
    • Golf 2 gti mee begonnen, gekocht voor 50 gulden omdat motor steeds te warm werd, nieuwe thermostaat en voilà, paar jaar mee gereden.
    • Audi coupe quattro uit 1986, 2.2 5 cilinder voor weinig gekocht omdat degene niet echt wist wat voor wagen het was, rood leer interieur, verwarmd, alles op en aan.

    Ook paar jaar mee gereden en in de winter helaas in de Belgische Ardennen 3 maal mee over de kop gegaan, flauwe bocht maar niet gestrooid en ik was al de derde bleek achteraf die eruit was gegaan maatgoed zonder kleerscheuren uitgestapt gelukkig maar wagen was wel total loss helaas...