Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 151

Onderwerp: Yuxel's showroom - Q5 8R 2.0 TDI Q- EXIT

  1. #21
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    hehehehe, volgens mij moet ik 100 berichten posten voordat PM open gaat.
    of goldmember worden is dat ook opgelost kun je direct pm'n

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  2. #22
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    of goldmember worden is dat ook opgelost kun je direct pm'n
    Dat is overwegen waard inderdaad. Thanks voor de tip!
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  3. #23
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Do it

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  4. #24
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Gisteren een set originele ruitenwissers besteld via AHW-shop. Geen idee wat ze hier bij de dealer kosten, maar deze shop is over het algemeen wel goedkoop.

    Ben ook alvast kijkende naar 4 nieuwe banden. Nu zitten er 4 stuks Goodyear Excellence banden onder, in de maten 255-45-R20. DOT 4717 (oud toch?). Ze zijn nog wel goed, maar maken herrie.

    Ben nooit fan geweest van dit merk (altijd Michelin en Conti ) ff zoeken dus, wel een dure grap
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 19-10-20 om 09:44.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  5. #25
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom



    Welkom terug! Ik ken het Audi-gevoel, heb dezelfde besmetting. Geniet van de Q5, veel veilige kilometers gewenst.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #26
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten


    Welkom terug! Ik ken het Audi-gevoel, heb dezelfde besmetting. Geniet van de Q5, veel veilige kilometers gewenst.
    Dankjewel Vincent, ben blij om weer terug te zijn. Je hebt ook twee super mooie Audi's zie ik. Jij ook heel veel plezier met je bolides. Heerlijk om in je topics te verdwalen
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  7. #27
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Je hebt ook twee super mooie Audi's zie ik.
    Twee??? Ik tel bolide nummer 3 van de mrs. ook gewoon mee voor mezelf
    Of vind jij één van de drie gewoon niet mooi?
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad
  9. #28
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Twee??? Ik tel bolide nummer 3 van de mrs. ook gewoon mee voor mezelf
    Of vind jij één van de drie gewoon niet mooi?
    Nee nee, dat hoor je me niet zeggen Ik zie inderdaad dat je de cab nog hebt. Die heb je dus nog steeds. Mooi man. Driedubbel plezier
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  10. #29
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    De onderdelen die ik via de dealer heb besteld, zijn binnen. Ook de originele ruitenwissers zijn binnen. Even tijd maken om ze erin te zetten.

    Inmiddels aan het oriënteren om de wagen te tunen. Pedro maar eens vragen welke winst te behalen is.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  11. #30
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Deze ga ik bestellen. Ik twijfel er alleen aan of het past onder mij sportstoelen. In de link staat van wel. Altijd handig zo'n laatje

    https://shop.ahw-shop.de/original-au...sten-schubfach
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 24-10-20 om 20:48.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  12. #31
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.609
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Ha Yuxel, past! Enige verschil is elektrische stoelen, als je die hebt, heb je een breder vak!!
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

  13. #32
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpediem Bekijk Berichten
    Ha Yuxel, past! Enige verschil is elektrische stoelen, als je die hebt, heb je een breder vak!!
    Dankjewel man. Ik ga nu alleen voor de bestuurderskant bestellen. Later volgt de bijrijderszijde.

    Ik had niet weer een Audi moeten kopen dit gaat ook uit de hand lopen Ik heb een aantal wensen en die ga ik met je bespreken.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  14. #33
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Haha het mod virus slaat weer toe
    Heb ze trouwens ook gemod wel een k#$ klus om ze te monteren met de stoelen nog in de audi

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  15. #34
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    Haha het mod virus slaat weer toe
    Heb ze trouwens ook gemod wel een k#$ klus om ze te monteren met de stoelen nog in de audi
    Ja man
    Ik had ze in de B6 gezet, maar heb de stoelen toen losgeschroefd. Kijken hoe het hier gaat. Wel een must have vind ik...
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  16. #35
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Vandaag dan uiteindelijk de (rest) BPM betaald. Nu is het wachten op kentekenbewijs en dan kentekenplaten laten maken. Mooi zo'n nieuw kenteken Zal zeer waarschijnlijk eentje in de J serie worden. Ben benieuwd.

    Voor het eerst in mijn leven heb ik er voor gekozen om zelf een auto uit Duitsland te importeren en ik moet zeggen dat het wel heel erg meevalt.

    Even een verhaaltje hoe het is gegaan.
    Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuwe auto. Eerst zou het een A6 4G (een ultra) worden maar uit mijn vagcom-tijdperk was ik stiekem verliefd geworden op de Q5. Zoektocht naar een A6 heb ik in overleg met vrouwlief omgezet naar een Q5. De exemplaren in Nederland zijn vaak ouder en hebben hogere km-stand ten opzichte van Duitsland. Daarom overwegend in Duitsland gezocht.

    Uiteindelijk heb ik op 17 september de Q5 gespot op Mobile.de en gelijk een bericht gestuurd. Beste man reageerde vrij snel en we hebben een afspraak gemaakt voor bezichtiging. De auto heb ik dan de maandag er op gezien en mee proef gereden. Ik had geluk dat het in de buurt van Düsseldorf / Essen was. Dat is iets meer dan 2.5 uur rijden. Auto beviel mij heel goed en heb eigenlijk ter plekke besloten om hem te kopen. Toch heb ik er een nachtje over geslapen.

    De volgende dag heb ik een aanbetaling gedaan. Door alle drukte heb ik de wagen pas op 12 oktober kunnen ophalen. Ik ben er heen gereden met een vriend (een zware BMW liefhebber). De verkoper had de tijdelijke kentekenplaten (kosten voor 5 dagen € 150,00) al op de auto gezet. De terugreis naar huis over de Autobahn was een ware genot. Verbruik is bij een gemiddelde snelheid van 120 km/u, rond 5,5 L per 100 km.

    Ik had de volgende dag een afspraak staan voor RDW-keuring in Zwijndrecht (alle andere RDW-stations in de buurt waren vol tot november pffff). De keuring heeft werkelijk 10 minuten geduurd. Volgens mij komt dat omdat ik TÜV papieren bij me had, auto is tot juni 2022 gekeurd. Dat scheelt enorm. Met eendagskenteken weer terug naar huis gereden. De Duitse platen heb ik ook nog.

    De BPM aangifte volgens forfaitaire afschrijving en Koerslijst was imo erg hoog. Heb toen via via een BPM-taxateur gevonden voor een redelijke prijs en auto laten taxeren. De uitkomst beviel me De aangifte van de week naar Belastingdienst gestuurd en vandaag betaald.

    Nu is het dus wachten op een bericht van RDW
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 29-10-20 om 13:18.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Lekker bezig en fijn dat het keuren zo vlot ging. Lekker zuinige wagen ook. Nu afwachten .

  18. #37
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niek5291 Bekijk Berichten
    Lekker bezig en fijn dat het keuren zo vlot ging. Lekker zuinige wagen ook. Nu afwachten .
    Thanks. Hij is idd erg zuinig. Ben er blij mee.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  19. #38
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Mooi verhaal (thumbsup)

    Verbruik is heel erg netjes voor een Q en quattro. Ik haal met mijn A6 1 op 19,3 als gemiddelde over een hele tank diesel wanneer ik een weekje alleen in NL en overdag onderweg ben, met heel veel snelweg met cruisecontrol op 106km/u. Met gemiddeld 120km/u zou ik dat al niet meer halen... zonder quattro en met kleiner frontaal oppervlak.
    Ik reken mijn cijfertjes altijd op basis van tankbonnen en kilometerstand, de boordcomputer rekent altijd een paar tienden positiever.

    Lade onder de stoel vind ik helemaal nutteloos, want veel te klein en typisch zo'n plekje waar ik dingen zou vergeten. Maar toch wel mooi om te hebben, want het dekt de ruimte veel mooier af. En het oog wil ook wat Als jij ze ook echt gaat gebruiken, er eerst nog even een laagje foam of vloerbedekking in lijmen tegen het rammelen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  20. #39
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Mooi verhaal (thumbsup)

    Verbruik is heel erg netjes voor een Q en quattro. Ik haal met mijn A6 1 op 19,3 als gemiddelde over een hele tank diesel wanneer ik een weekje alleen in NL en overdag onderweg ben, met heel veel snelweg met cruisecontrol op 106km/u. Met gemiddeld 120km/u zou ik dat al niet meer halen... zonder quattro en met kleiner frontaal oppervlak.
    Ik reken mijn cijfertjes altijd op basis van tankbonnen en kilometerstand, de boordcomputer rekent altijd een paar tienden positiever.

    Lade onder de stoel vind ik helemaal nutteloos, want veel te klein en typisch zo'n plekje waar ik dingen zou vergeten. Maar toch wel mooi om te hebben, want het dekt de ruimte veel mooier af. En het oog wil ook wat Als jij ze ook echt gaat gebruiken, er eerst nog even een laagje foam of vloerbedekking in lijmen tegen het rammelen.
    Je kan wel gelijk hebben hoor met verbruik Vincent. Ik heb, in afwachting van kentekenplaten, nog maar een paar goede ritten gehad. Een was uit Duitsland met veel 180 en 200 km/h. Met volle tank (75L) geeft BC 1089 km aan. Bij thuiskomst was het nog steeds hetzelfde.

    Ik zal een betere vergelijking maken met een nieuwe tankbeurt, tankbon en eindstand. Ik ben benieuwd.

    De la onder de stoel vind ik praktisch. Ik doe er dingen in die ik altijd nodig heb en die ik zeker niet in het oog wil hebben Het is ook gewoon leuk om te hebben zoals je zegt.

    Wat ik zeker overweeg is om hem te tunen. Weet niet wat de winst is bij deze motor. Ik ga er over met Pedro overleggen.
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 29-10-20 om 19:58.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  21. #40
    fcimen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    557
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Yuxel's showroom

    Ha Yuxel, welkom terug. Veel plezier met de Q5! PM: de A6 was ook geen straf geweest hoor
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDI, 105kw, FWD, bj 2010

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •