Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Edwins A4 Avant

  1. #1
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Edwins A4 Avant

    Hallo allemaal. Edwin is de naam en woonachtig in het Brabantse land. Vandaag na werktijd heb ik mezelf een Audi A4 Avant cadeau gedaan. Het is een 1.8 TFSI uit 2015 (Oktober) dus twijfel tussen B8/B9. Het is een automaat in een S line uitvoering en de kleur is zwart met 144.000 km ervaring. Verder is hij onder andere voorzien van bruin lederen bekleding, elektrische stoelen, stoelverwarming en een elektrische achterklep.
    Eens even kijken of ik wat plaatjes bij dit korte intro kan krijgen.

    audi-a4-1-8-tfsi-s-line-xenon-leer-clima-navi-cruise-pdc-v-a-stoelverw.jpgaudi-a4-1-8-tfsi-s-line-xenon-leer-clima-navi-cruise-pdc-v-a-stoelverw (4).jpgaudi-a4-1-8-tfsi-s-line-xenon-leer-clima-navi-cruise-pdc-v-a-stoelverw (8).jpgaudi-a4-1-8-tfsi-s-line-xenon-leer-clima-navi-cruise-pdc-v-a-stoelverw (7).jpg

    Tadaa, zo moeilijk is het dus niet.
    Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen wegens hun hebben het (schijnbaar) druk en ikke heb het zeker druk

    Als eerste op de planning staan nieuwe banden, hij staat nu op winterschoeisel dus na de koude periode maar eens ander rubber kopen en de ramen laten tinten. Dat laatste heb ik bij mijn huidige auto (Volvo V40) ook laten doen en bevalt me super.

    Groeten Edwin.

  2. #2
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Welkom! Zeer fraaie A4 B8 heb je aan jezelf cadeau gegeven. Nette km-stand ook.
    Interieur vind ik ook gewoon heel strak. Goed gedaan!

    Veel plezier ermee!
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  3. #3
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Dank je. Ik was eigenlijk aan het kijken naar een Focus ST want dat vind ik ook een hele mooie auto want diesel haal ik er nu niet meer uit met de kortere stukjes (mijn huidige is een diesel). Maar aan de andere kant miste ik ook de automaat en de ST heeft die niet. De A4 heb ik altijd al een mooie auto gevonden en zeker in de S-line uitvoering dus was de keuze snel gemaakt om naar een Audi op zoek te gaan. Ik denk dat de zoektocht wel geslaagd is.

    Ik zit er aan te denken om de richtingaanwijzers achter dynamisch te maken. Schijnbaar hoeft er alleen maar een kabel tussen.

    https://www.bol.com/nl/p/autostyle-k...lshare_pdp_www

  4. #4
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwinaudi Bekijk Berichten
    Ik zit er aan te denken om de richtingaanwijzers achter dynamisch te maken. Schijnbaar hoeft er alleen maar een kabel tussen.

    https://www.bol.com/nl/p/autostyle-k...lshare_pdp_www
    Het is dan semi- dynamisch. De binnenkant gaat eerst aan, de buitenkant met een kleine vertraging. Het is wel aardig, maar niet het echte werk.
    https://youtu.be/EqMlyEA8hoc

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Het is er wel, dus misschien iets andere modules?

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
    Het is dan semi- dynamisch. De binnenkant gaat eerst aan, de buitenkant met een kleine vertraging. Het is wel aardig, maar niet het echte werk.
    https://youtu.be/EqMlyEA8hoc
    Ik had het gevonden, is jammer want dat semi dynamisch valt best tegen vind ik. Ik laat het (nog) maar zoals het is.

  7. #7
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Het is er wel, dus misschien iets andere modules?
    Dat is wat ik bedoel. Cybertek schijnt een Pools bedrijf te zijn. Ik ga eens op onderzoek uit hoe het precies werkt.

  8. Ad
  9. #8
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwinaudi Bekijk Berichten
    Dat is wat ik bedoel. Cybertek schijnt een Pools bedrijf te zijn. Ik ga eens op onderzoek uit hoe het precies werkt.
    Fysiek is het onmogelijk met alleen een module. De LEDs moeten electrisch van elkaar gescheiden worden en dan individueel worden aangestuurd.
    https://www.youtube.com/c/Tobi3C
    Deze Duitser doet het met vele lichten.

  10. #9
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Dank yzy, mijn kennis van elektronica gaat niet verder als een stekker aan een draadje kunnen maken dus deze optie laat ik wel voor wat het is. Het semi-dynamisch vind ik te weinig verschil maken met het origineel.

    Vandaag de Audi opgehaald en er maar gelijk een kleine 200 km mee gereden, ik had toch niets te doen op mijn vrije dag. Hij bevalt prima, zit ook goed en tijdens deze rit geen rare verrassingen gehad. Ik mis alleen mijn spotify muziek Maar er zit wel een cd wisselaar in het dashboardkastje dus proppen we die maar vol. Speelt deze ook mp3/waf formaat af of alleen de originele?
    Laatst gewijzigd door Edwinaudi; 04-12-20 om 20:07.

  11. #10
    Willi@m's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    249
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Heb je Ami in je dash of Aux in je armsteun? Met Ami kun je een Bluetooth dongle kopen (Ali) en met Aux kun je oldskool met een kabel connecten. Maakt 't rijden nog leuker.

  12. #11
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edwins A4 Avant

    Ik heb een aux in de armsteun maar ook twee SD slots in de auto. Ik heb een hele tijd geleden een programmatje gekocht die bij spotify bestanden de beveiliging eraf haalt en er mp3 bestanden van maakt. De muziek staat nu dus op een SD kaart en werkt ook goed. De titel van de liedjes zijn te zien op het scherm en je kunt naar het gewenste nummer scrollen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •