Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 178

Onderwerp: Sterko's RS5 Sportback

  1. #81
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Fijne dag, geniet ervan..
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  2. #82
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.312
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Maak er een mooie dag van, en kom maar op met nieuwe foto's.


    Verstuurd vanaf mijn SM-T830
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #83
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Vanmorgen om 7:30 uur werd ik gebeld door de meldkamer dat de auto verplaatst werd zonder dat de motor gestart was. Dat systeem werkt dus goed

    Om 9:45 uur kwam hij de straat in.

    Bijlage 262120

    Nu staat hij even naast de blauwe.

    Bijlage 262121

    Ga nu even een stukje rijden. Bedankt voor alle uitnodigingen hier in het topic, via PB, app en telefoon om een bakje koffie te komen drinken, maar als ik die uitnodigingen allemaal zou accepteren, moet ik vandaag 2 keer tanken en kan ik vanavond niet meer slapen van de cafeïne
    Kom je toch alleen bij mij een bakje doen heb goede koffie.

    Veel plezier met de bolide!
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  4. #84
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Even een eerste rondje gereden. Helemaal geweldig natuurlijk!
    Mijn vriendin vond het geluid wel een beetje te hard en onnodig en dan stond hij nog in comfort.
    Ook snel optrekken vond ze voelen als een achtbaan.

    Als het aan haar had gelegen was het een 2.0 geworden, maarja ze had haar vetorecht al gebruikt tegen de rode exterieurkleur en conform paragraaf 10.02.6-b van onze samenlevingsovereenkomst, heeft ze recht op slechts één veto per auto
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  5. #85
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Lekker hoor, persoonlijk vind ik het geluid juist tegenvallen van de RS5 maar daar kan je gelukkig nog wat aan doen
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned


  6. #86
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.098
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Om met Gijp te spreken: Lékker, man!

    Geniet er van.

  7. #87
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Lekker hoor, persoonlijk vind ik het geluid juist tegenvallen van de RS5 maar daar kan je gelukkig nog wat aan doen
    Mijn vriendin geeft niets om auto's. Ze vindt het wel prettig als hij een beetje snel is en voorzien van wat luxe, maar een Skoda o.i.d. zou voor haar ook prima zijn.
    Twee huizen verder hebben ze een Porsche en als die gestart wordt, weet de hele straat dat de buren weg gaan. Dat vindt ze associaal, dus toen de RS5 gestart werd, moest ze even slikken

    Ik vind zelf het geluid helemaal prima. Meer hoeft van mij zeker niet. Er zit een sportuitlaat onder, maar die zou ik zelf denk ik niet eens gekozen hebben.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  8. Ad
  9. #88
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Niets is erger dan een vrouw die niets heeft met auto's en voetbal, brrrrr
    @sterko, je had moeten zeggen dat het een simpele witte auto is met een lekke uitlaat of zo, vandaar het geluid
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 16-01-21 om 14:55.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  10. #89
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Eens @sterko, mijn vrouw geeft er ook helemaal niks om, de luxe vindt ze prettig.
    Gelukkig zit er een knopje “comfort” in
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #90
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Niets is erger dan een vrouw die niets heeft met auto's en voetbal, brrrrr
    Ze heeft verder voornamelijk goede kanten hoor. We zijn niet voor niets al 20 jaar samen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  12. #91
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Op naar volgende 20 jaar. Hier ook in april 20 jaar getrouwd. Ook een vrouw die het zo nauw heeft met auto's, maar Audi is nummer 1 voor haar.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  13. #92
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.161
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback


    Van harte met de 'bevalling'!!! Veel veilige kilometers gewenst en ik hoop 'm snel irl te kunnen bekwijlen.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #93
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Nu klaagt ze nog over het geluid, straks over alle aandacht carspotters enz 😜 In ieder geval veel rijplezier en veilige km’s
    Laatst gewijzigd door marSeLine; 16-01-21 om 20:47.

  15. #94
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marSeLine Bekijk Berichten
    Nu klaagt ze nog over het geluid, straks over alle aandacht carspotters enz 😜
    Zolang ik geen aandacht van jonge, slanke golddiggers krijg, vind ze het wel prima denk ik

    Mannen die hun hoofd omdraaien als we voorbij komen, zou overigens niet nieuw zijn hoor. Dat gebeurde ook wel met de A5. Misschien leek die iets te veel op een S5
    Laatst gewijzigd door sterko; 16-01-21 om 21:22.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  16. #95
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten

    Mannen die hun hoofd omdraaien als we voorbij komen, zou overigens niet nieuw zijn hoor. Dat gebeurde ook wel met de A5. Misschien leek die iets te veel op een S5
    Nee, dat kwam dus door je vrouw
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  17. #96

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    591
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Een hele mooie bak pf! Jammer van een panoramadak. Zelf houdt ik er wel, zeker bij een zwart interieur is het wel fijn. Ik heb zelf een a5 SB uit DE gehaald en ook zonder. Maar zeer tevreden mee.

    Dus Chris regelt alles? Transport, betaling en bpm/kenteken? Voor de toekomst

  18. #97
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.507
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zakaria Bekijk Berichten

    Dus Chris regelt alles? Transport, betaling en bpm/kenteken? Voor de toekomst
    Jazeker. @sterko en ik hebben al meerdere Audi’s via @sjoeritzz

    Betaling moet je uiteindelijk wel doen richting Chris


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  19. #98
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zakaria Bekijk Berichten
    Jammer van een panoramadak. Zelf houdt ik er wel, zeker bij een zwart interieur is het wel fijn.
    Ja, dat is zeker jammer. Niet dat ik hem in de A5 vaak open had of door het dak naar buiten zat te kijken, maar het is wel een stuk donkerder in de RS5.
    Ik denk nu al dat het panoramadak bij de volgende op de must-have-lijst komt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zakaria Bekijk Berichten
    Dus Chris regelt alles? Transport, betaling en bpm/kenteken? Voor de toekomst
    Ja, Chris regelt alles voor de import en eventueel nog een beetje meer. Alarm keuren of inbouwen bijvoorbeeld.
    Ik kan hem zeer aanbevelen.
    www.007auto.nl
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  20. #99
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Voor mij stond deze optie wel vrij hoog op de wensenlijst, in de vorige Audi miste ik hem behoorlijk en nu gelukkig weer terug.

    Het is dat het erin zat anders had ik deze S3 zeker niet laten gaan. Mazzel noemen ze dat
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  21. #100
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Het is dat het erin zat anders had ik deze S3 zeker niet laten gaan.
    Het panoramadak stond bij mij ook wel hoog op de lijst, maar niet bovenaan. Ik kon deze RS5 ook niet laten staan.
    Er stond ook wel een andere vergelijkbare RS5 met panoramadak te koop, maar dan mistte ik andere dingen die ik belangrijker vind. Met een tweedehands moeten er keuzes gemaakt worden.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •