Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 178

Onderwerp: Sterko's RS5 Sportback

  1. #101
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Even wat nieuwe foto's:

    039.jpg 040.jpg 042.jpg 041.jpg 043.jpg 045.jpg 046.jpg

    Ik kan eigenlijk niet wachten om de zomervelgen er onder te doen. Die zijn echt heel gaaf. (Liggen nu in de schuur en heb er helaas geen goede foto van). De spaken zijn blank aluminium gefreesd. Je ziet echt een beetje de freesstructuur er op. Tussen de spaken zijn ze licht grijs gespoten. Echt een mooie combinatie.
    Wintersport zit er waarschijnlijk toch niet meer in deze winter, dus ik wacht nog een paar weekjes om te kijken of er nog een winter in Nederland komt en dan ga ik dit jaar vroeg naar de zomervelgen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #102
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Top hoor, hele mooie wagen en idem foto’s.
    Dank voor het delen hiervan. Die stoelen herken ik qua stiksels en massage functie, heel mooie uitvoering...

    En van die zomerwielen; ik snap dat je Popelt om die eronder te zetten. Pas alleen wel op met pekel.
    Ik zou ze erop zetten als ze optimaal beschermd zijn.

    Maar een hele mooie aanwinst hoor, genieten is wat je doet nu denk ik 🥰🥰🥰

    Gr. Jan
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  3. #103
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan v s Bekijk Berichten
    En van die zomerwielen; ik snap dat je Popelt om die eronder te zetten. Pas alleen wel op met pekel.
    Ik zou ze erop zetten als ze optimaal beschermd zijn.
    Ja, weet ik.
    Ik heb met mijn werk wel met aluminium te maken (meer RVS, maar aluminium komt ook voor). Blank, onbewerkt aluminium aan de kust is een garantie voor problemen na een paar jaar.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  4. #104
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Ja klopt, dural ietjes minder, maar om nu wielen van 361i er onder te zetten is een beetje 🧐 als ze al zouden bestaan .

    Misschien dan toch een goede glascoating erop ?? Dan heb je toch Max. bescherming??

    Gr. Jan
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  5. #105
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan v s Bekijk Berichten
    Misschien dan toch een goede glascoating erop ??
    Dat is ook het plan, maar ik ben nog even aan het bijkomen van de prijsopgave van Jurgen
    Laatst gewijzigd door sterko; 17-01-21 om 23:29.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.


  6. #106
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Dat is ook het plan, maar ik ben nog even aan het bijkomen van de prijsopgave van Jurgen
    I know , ben ook al in contact met @Jurgh 😎😎😎 Doet erg mooie dingen die ik niet kan. 🥰🥰

    Alleen : als je alles op een rijtje zet: de auto, Chris, extra verzekering eisen, detaillist, dan denk je soms.......... oeps 🤨🤨🤨🤨

    Tja, dilemma’s 😎😎😎😎😎😎😎
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  7. #107
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan v s Bekijk Berichten
    Alleen : als je alles op een rijtje zet: de auto, Chris, extra verzekering eisen, detaillist, dan denk je soms.......... oeps 🤨🤨🤨🤨
    Chris verdient zichzelf terug door de meest gunstige BPM-berekening voor je te zoeken. Dat is geen kostenpost.

    En het is allemaal een investering in geluk.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  8. Ad
  9. #108
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Helemaal eens,
    En ....... je moet jezelf ook een beetje verwennen in deze tijden als het kan.

    Maar dat is daar meer dan goed gelukt. 🙂
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  10. #109
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan v s Bekijk Berichten
    I know , ben ook al in contact met @Jurgh Doet erg mooie dingen die ik niet kan.

    Alleen : als je alles op een rijtje zet: de auto, Chris, extra verzekering eisen, detaillist, dan denk je soms.......... oeps

    Tja, dilemma’s
    Ik reken altijd met alles tegelijk bij aanschaf.

    Dus jouw hele lijstje + alle mods.

    En wat is een paar duizend meer op zo’n investering

    Zoals John zegt, investering in geluk.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  11. #110
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Even wat nieuwe foto's:

    039.jpg 040.jpg 042.jpg 041.jpg 043.jpg 045.jpg 046.jpg

    Ik kan eigenlijk niet wachten om de zomervelgen er onder te doen. Die zijn echt heel gaaf. (Liggen nu in de schuur en heb er helaas geen goede foto van). De spaken zijn blank aluminium gefreesd. Je ziet echt een beetje de freesstructuur er op. Tussen de spaken zijn ze licht grijs gespoten. Echt een mooie combinatie.
    Wintersport zit er waarschijnlijk toch niet meer in deze winter, dus ik wacht nog een paar weekjes om te kijken of er nog een winter in Nederland komt en dan ga ik dit jaar vroeg naar de zomervelgen.
    Gave foto's, wat betreft de zomervelgen en bijkomende kosten.... je kunt er ook om te beginnen een kwaliteitswax opzetten (zelf) dat helpt ook al enorm.
    (En de juiste kentekenplaathouders monteren ;-)
    Laatst gewijzigd door marSeLine; 18-01-21 om 09:50.

  12. #111
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marSeLine Bekijk Berichten
    ...en bijkomende kosten....
    Ik maakte maar een geintje over de prijsopgave van Jurgen hoor.
    De prijs was wel hoger dan ik gedacht had, maar ik wist niet precies wat ik moest verwachten.
    Ik weet wel dat hij een perfectionist is en kwaliteit levert.

    Ik zit niet in de schuldsanering, dus kan het wel betalen denk ik.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  13. #112
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Prachtige plaatjes hoor, damn wat een auto

    Kosten, kosten, kosten, alles op z’n tijd zeg ik altijd, die polijst beurt incl glas coating hoeft ook niet per direct, de lak die erop zit beschermt gelukkig genoeg. Het is ook leuker om modds ed. rustig aan te pakken, zo lijken de kosten ietwat mee te vallen als het verdeeld wordt

    Een splinternieuwe R8 incl alle toeters en bellen went ook te snel..
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  14. #113
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Prachtige plaatjes hoor, damn wat een auto

    Kosten, kosten, kosten, alles op z’n tijd zeg ik altijd, die polijst beurt incl glas coating hoeft ook niet per direct, de lak die erop zit beschermt gelukkig genoeg. Het is ook leuker om modds ed. rustig aan te pakken, zo lijken de kosten ietwat mee te vallen als het verdeeld wordt

    Een splinternieuwe R8 incl alle toeters en bellen went ook te snel..
    @Reggy Het is ook leuker om modds ed. rustig aan te pakken--> mijn ervaring is anders, wat je wil aanpassen/veranderen vrijwel meteen doen dan heb je er het meest/langst plezier van. Voor je het weet komt er weer een andere (auto) op je pad ;-)
    Laatst gewijzigd door marSeLine; 18-01-21 om 11:29.

  15. #114
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.504
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marSeLine Bekijk Berichten
    @Reggy Het is ook leuker om modds ed. rustig aan te pakken--> mijn ervaring is anders, wat je wil aanpassen/veranderen vrijwel meteen doen dan heb je er het meest/langst plezier van. Voor je het weet komt er weer een andere (auto) op je pad ;-)
    Ja hier ook. Daarom neem ik alles mee in mijn plan.

    Ik had de velgen met banden en de detailbeurt zelfs al in 2020 betaald


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  16. #115
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    888
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Lekkurrr, echt een mooie bak! En die wintervelgen zijn eigenlijk best mooi! 235/40-19, en toch zien ze eruit als thuiskomertjes in die wielkasten. Ben ook heel benieuwd naar de zomersetup.

    Ik heb de laatste keer zelf een glascoating aangebracht op de velgen van mijn nieuwe auto. Het is best wel een klus! Het voorbewerken is belangrijk en zonder de juiste apparatuur is het nóg lastiger. Ik had alleen een Flex en een konische pad op de accuboor. Het velgbed is altijd heel stroef, daar zit al een uur per velg in als je het goed wil doen!
    Laatst gewijzigd door VroemTFSI; 18-01-21 om 13:18.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  17. #116
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten
    En die wintervelgen zijn eigenlijk best mooi! 235/40-19, en toch zien ze eruit als thuiskomertjes in die wielkasten.
    Het model vind ik zeker mooi. Die staan ook als zomerset in de prijslijst, alleen dan als 9J 265/35 R19 ET24 en dan vallen ze normaal binnen de wielkasten.
    In Duitsland willen ze allemaal winterbanden waar sneeuwkettingen omheen kunnen, dus dan krijg je dit.
    Zelf heb ik Maggitrak loopvlakkettingen en die kunnen overal om, dus heb dit niet nodig.

    Ik vind het voor nu wel even goed. Binnenkort de zomervelgen er onder en dan heb ik 10 maanden om na te denken of ik nog wat anders wil voor de winter.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  18. #117

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AndreCabriAvant Bekijk Berichten
    Ik had de velgen met banden en de detailbeurt zelfs al in 2020 betaald
    is toch weer 1,5% korting...

  19. #118
    renetje1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    264
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    mooie gave audi hoor sterko, iets om heel trots op te wezen.
    heel veel plezier en geluk met hem..

  20. #119
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Inmiddels heb ik de RS5 10 dagen en heb 1.200 km. gereden. Korte samenvatting van mijn ervaringen: Hij is geweldig!

    Lange versie:
    Met Drive Select in Dynamic is het echt een sportauto in een familieverpakking. Een heerlijk geluid en geweldige acceleratie en wegligging. Zelfs op nat wegdek op de smallere winterbanden rijdt hij als op rails. Dat zal straks op de zomerbanden alleen nog maar beter zijn.

    In Comfort is het een stuk rustiger. Bij een langere rit waar ik niet heel de tijd tussensprintjes trek, is dat wel prettiger. Ook voordat ik bij een klant de straat in kom, gaat hij in Comfort
    Ik had afgelopen week een afspraak met een opdrachtgever (installatiebedrijf) die ook autoliefhebber is en die vond hem geweldig. Daarna hadden we samen een afspraak bij hun opdrachtgever, een woningbouwvereniging (is een beetje semi-overheid waar ze over het algemeen nogal sociaal, prijsbewust en milieuvriendelijk willen zijn) en toen vroeg hij of ik de auto dan wel even om de hoek wilde parkeren. Was een geintje hoor, want hij had over de blauwe wel eens een opmerking gekregen van een medewerker van een andere woningbouwvereniging en om dat soort opmerkingen kunnen we samen smakelijk lachen, maar trekken we ons verder niets van aan.

    Iemand anders vond hem door de witte kleur juist minder opvallend dan de blauwe coupé met aluminium spiegels. Voor niet-liefhebbers zal dat misschien ook wel zo zijn en dat is eigenlijk wel mooi.

    De RS5 is in 10 dagen wel al meer door vreemden gefotografeerd dan de A5 in 7 jaar tijd
    Soms "stiekem" en soms heel opzichtig. Een beetje vreemd, maar dat zal wel wennen.
    Vanmiddag reed ik voorbij twee ventjes van een jaar of 14 en die hadden blijkbaar al van veraf gezien dat het een RS5 was, want die stonden al met de telefoons in de hand klaar. Het was op een weg naar een industrieterrein en ze gingen er waarschijnlijk al vanuit dat ik een tijdje later via dezelfde weg weer terug zou komen, want toen stonden er ineens 6 van die ventjes met telefoons in de hand me op te wachten.

    De MMI met touchpad is nog een beetje wennen, maar werkt prima. De Virtual Cockpit is heel mooi en handig. Alle informatie die ik wil recht voor me en dan blijft het MMI-scherm beschikbaar voor telefoon, audio of instellingen. Ik vond het bij de A4 en A5 altijd vervelend dat als de telefoon ging, het navigatiescherm verdween en dat is nu dus geen probleem meer.
    Het Head-Up Display leek me vooraf vooral een leuke gimmick, maar is in de praktijk heel prettig en nuttig. Altijd de snelheid en navigatie-instructies recht voor me in mijn blikveld, zonder dat het afleidt.

    Speciaal voor @jan v s heb ik ook de massagefunctie geprobeerd. Wat een onzinnige optie. Mis je niks aan, Jan.
    Net alsof je in een low budget vliegtuigstoel zit en er iemand achter je heel de tijd met zijn knieën tegen de rugleuning zit te douwen. Wie wil dat nou tijdens het rijden?
    Je kan nog allerlei dingen instellen, zoals kneden of stretchen en op welke plek en hoe hard je die knieën in je rug wilt hebben. Dat kun je bij Ryanair niet kiezen, dus dat is wel fijn.

    Na een week reclame maken voor 007auto.nl heb ik zondag toch maar even een Audi Sport kentekenplaathouder geplaatst.
    048.jpg
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  21. #120
    willempieb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2016
    Leeftijd
    42
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Sterko's RS5 Sportback

    Nice! Ik krijg zelfs met mijn 10 jaar oude RS5 nog complimenten, en kids die wachten tot ik m start.
    Mijn vorige E92 M3 trok minder bekijks...

    Kijk ook naar een schuin oog naar dit model RS5, alleen dan de coupe, die heeft meer mijn voorkeur kwa vormgeving.
    Je ziet in de vormgeving duidelijk overeenkomsten tussen de 1e en 2 generatie RS5, in het begin vond ik de nieuwe minder mooi dan de oude, maar daar ben ik nu wel overheen. Echt een super dikke kar, veel dikker dan een BMW M4, die verbleekt gewoon...

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •