Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 111 van de 111

Onderwerp: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

  1. #101
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.107
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Dat is een mooie 1 zeg, zie ze altijd in uni kleuren eigenlijk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #102
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Dat is een mooie 1 zeg, zie ze altijd in uni kleuren eigenlijk.
    Ja is een mooi autootje, duitse uitvoering met echt alle opties! Dus ook af fabriek instelbare dempers, zwaardere rode remklauwen en zelfs motorsound
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  3. #103

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    Heb het op de R8 ook en die blijft goed, maar staat ook altijd binnen. Ben benieuwd…
    Zijn er al betere producten die langer houden?
    (Buiten echte glass coating)
    Ik gebruik een combi van Labo Cosmetica tegenwoordig Cupido en Perfecta. Vooral voor het gemak van aanbrengen en goede glans
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  4. #104
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs

    Zoef-zoef in plaats van vroem-vroem Ik zag "Q8" en dacht meteen 'Hé, interessant, een Q8 TFSIe staat hoog op mijn lijstje dus eens even kijken wat Rens heeft samengesteld' ... maar helaas met de type-aanduidingen-scrabble van Audi zat ik even mis

    Enjoy! En over deze wat meer ervaringen en berichten hier dan over de A5?
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #105
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Enjoy! En over deze wat meer ervaringen en berichten hier dan over de A5?
    Haha, de berichten over de A5 heb je gemist net als ik de rijervaring... hij was al verkocht voordat ik hem überhaupt heb kunnen rijden
    Hij kwam namelijk 5 maanden eerder binnen dan de planning was en dus was mijn A6 nog niet verkocht.

    Nu deze wel is verkocht heb ik een voorraad auto genomen. Deze Q8 E-Tron is geannuleerd door een klant omdat hij toch liever een 50 had dan een 55.
    Qua opties is hij prima:
    - S edition
    - Optiek zwart plus
    - Schuifkanteldak
    - Privacy glass
    en nog wat kleine opties.
    Zelf andere velgen en remklauwen rood laten spuiten.

    Eerste kilometers bevallen goed.
    Qua bereik met toch een niet al te rustige rijstijl valt ook niet tegen..
    haal nu bijna 400km met een lading.

    Maar het is idd geen vroem vroem meer... althans met deze
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM


  6. #106

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    727
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    De eerste 2 maanden proberen ze hem van de site te houden, zodat ik ‘m even kan rijden.
    Ga er nu 1 zelf samen stellen die ik dan eind van het jaar kan rijden.
    Maar mocht iemand opzoek zijn naar een Q8 55 dan let me know
    Maar is dat niet zonde van zo'n auto? Dan is ie meteen 2e hands met 20000 euro afschrijving of zo?

  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    727
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Zoef-zoef in plaats van vroem-vroem Ik zag "Q8" en dacht meteen 'Hé, interessant, een Q8 TFSIe staat hoog op mijn lijstje dus eens even kijken wat Rens heeft samengesteld' ... maar helaas met de type-aanduidingen-scrabble van Audi zat ik even mis
    Het is inderdaad wel even wennen dat ze bij Audi nu toch het normale patroon volgen van type-aanduiding, gevolgd door de motoraanduiding.
    Q8 tsfi, Q8 tdi en nu dus Q8 E-tron.
    Maar de "normale" Q8 is toch wel iets mooier dan de E-tron. In Spanje zie ik ze meerdere keren op een dag rijden. Prachtige bakken.

    Overigens zou ik zelf eerder een Q8 E-tron pakken dan een tsfi. Ik ben helemaal "om" naar elektrisch.

  8. Ad
  9. #108

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Maar is dat niet zonde van zo'n auto? Dan is ie meteen 2e hands met 20000 euro afschrijving of zo?
    2e hands vragen ze meer dan nieuw Maar soms is snel leverbaarheid voor een klant handig. Mag Reboq weer wat anders.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #109
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Maar is dat niet zonde van zo'n auto? Dan is ie meteen 2e hands met 20000 euro afschrijving of zo?
    Wij moeten als autobedrijf demo’s hebben rondrijden. Daar krijg je dan weer extra korting op. En ja we schrijven af, maar veel mensen willen direct rijden ipv 6-7 maanden wachten.
    Daar hebben ze dan weer wat voor over.
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  11. #110
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    2e hands vragen ze meer dan nieuw Maar soms is snel leverbaarheid voor een klant handig. Mag Reboq weer wat anders.
    Inderdaad
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  12. #111

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Reboq: Update: van A5 Navarra Blauw naar A5 Mythos Zwart naar A6 Daytona Grijs naar bijna een A5 maar nu een Q8

    Mooie wagen die Q8 etron. Ik kijk uit naar de dag dat je met een elektrische wagen aan één stuk 700km aan Duitse authobahn snelheid kan afhaspelen en vervolgens snel kunt laden.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •