Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Voorstellen - Audi A3 uit '97 (bijna een oudje)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Leeftijd
    53
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Voorstellen - Audi A3 uit '97 (bijna een oudje)

    Hier ben ik dan, trotse bezitter van een Audi A3 uit 1997.
    Mijn auto is een paar maanden ouder dan mijn dochter en ik heb er bijna net zo goed voor gezorgd ;-).
    Over het algemeen geldt waar mijn auto is daar ben ik ook.
    Ik heb de auto overgenomen van een kennis van mijn ex, die had de auto meegenomen uit Italië en deed hem weg omdat hij geen geld meer had om hem in te voeren.
    Dat heb ik toen zelf gedaan. De auto was toen 3 jaar oud. Vanaf het eerste moment dat ik erin reed heb ik me altijd veilig gevoeld en we hebben samen meer dan 300.000 km gereden. Nooit geen ongelukken gehad. Helaas ontkom je in Amsterdam niet aan wat kras en blikschade, maar het lag nooit aan ons en het was altijd goed te verhelpen.

    We zijn samen oud geworden en nu vinden mensen dat ik de auto weg moet doen. Ik heb daar ontzettend veel moeite mee en lap "hem" steeds weer op.
    Anderen zeggen: rijd je nog steeds dezelfde auto, wow! Niet weg doen hoor. En daarmee toveren ze meteen een glimlach op mijn gezicht.

    Nu zit ik met een probleem, mijn vaste monteur vind ook dat ik een andere auto moet kopen en als hij mijn auto niet meer wil repareren dan zie ik het ook somber in.
    Ik zit nu dus dagelijks op autoscout24 etc. Kijken, kijken en niet kopen. Wat moeilijk zeg verliefd worden op een nieuwe auto, als je hart nog aan de ander is verbonden.

    Eigenlijk hoop ik nog een sprankje hoop voor mijn oude vierwieler te vinden op dit forum. Dus na dit voorstelrondje ga ik het probleem in de groep gooien en wie weet kan ik met goede tips mijn oude schatje weer nieuw leven inblazen.

    En als ik dan toch voor een nieuwe (2e hands) auto moet gaan, dan wordt het natuurlijk weer een Audi. Ik ben nou eenmaal een Audi meisje.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Kimmi; 14-07-21 om 20:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •