Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Voorstellen - VW Passat wordt Audi Q3

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    60
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Voorstellen - VW Passat wordt Audi Q3

    Na ruim 5 jaar vol tevredenheid een VW Passat Variant 2.0 TDI (bj 03/2006) met de nodige mods gereden te hebben, waarbij de km stand is opgelopen van 280k naar 520k is het plan dat ik had werkelijkheid geworden. Ik was voornemens met de Passat de 5 ton aan te tikken en in de tussentijd te kijken naar een opvolger die iets compacter is en een iets hogere zit heeft. Opa (en oma) worden ook een dagje ouder

    Het afgelopen jaar verschillende sites in de gaten gehouden, maar net niet de combinatie van kleur/uitvoering/opties/prijs (in willekeurige volgorde) tegengekomen.

    Totdat ... ik vorige week via de dealersite van Audi Duitsland er eentje tegenkwam die mij aansprak. Hij was zo vers dat er nog niet eens foto's waren geplaatst. Specs nageplozen, contact met de verkoper gezocht voor een sneak preview en een afspraak gemaakt om vandaag even IRL te komen kijken en een proefrit te maken.

    Ik was al enthousiast bij binnenkomst en binnen een uur was de zaak beklonken. Ik was de nieuwe eigenaar van een Audi Q3 2.0 TDI uit 12/2012 met slechts 76k (!) op de teller.

    Volgende week ophalen en het proces van inklaren en aanmelden RDW starten. Ik kijk er nu al naar uit!

    In de tussentijd dit forum verder uitpluizen, er zijn nog wat dingetjes die ik zou willen wijzigen zoals het automatisch inklappen van de spiegels, het verlopende knipperlicht etc.

    Wordt vervolgd ...

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen - VW Passat wordt Audi Q3

    Gefeliciteerd met je aanwinst!
    heb je ook al foto's en specs?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    60
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Voorstellen - VW Passat wordt Audi Q3

    Enkele opties die er op zitten:

    Cruise control
    18" velgen
    Audi Sound system
    Spiegels elektrisch instelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
    PDC
    Sportstoelen
    Sierstrips langs de ramen

    audi 1.jpg

    audi 2.jpg

    En zo kwam hij naar NL - de trouwe Passat moest er wel wat aan trekken, maar zonder problemen de Duitse heuvels getrotseerd.

    Passat en Audi.jpg

    Complete set pics volgt als hij op naam is gesteld en ik er uitgebreid mee heb gestoeid.

  4. #4
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen - VW Passat wordt Audi Q3

    Kijk aan!
    Mooi dat je m al thuis hebt.
    Succes met invoeren.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •