Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 459

Onderwerp: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

  1. #281
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6BlackPanther Bekijk Berichten
    Tot heden toe rij ik met de GT niet echt anders dan ik met de RS6 eigenlijk doe.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    In het begin verbruikt een nieuwe auto altijd wat meer. Vorige week had ik een rit van meer dan 400 kilometer op één dag. Richting Groningen en terug. Dan ben ik toch in het begin even bezig met of ik wat harder door wil rijden en terug bijladen of gewoon op de autopilot en max snelheid op een lading heen en weer.

  2. #282
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    In het begin verbruikt een nieuwe auto altijd wat meer. Vorige week had ik een rit van meer dan 400 kilometer op één dag. Richting Groningen en terug. Dan ben ik toch in het begin even bezig met of ik wat harder door wil rijden en terug bijladen of gewoon op de autopilot en max snelheid op een lading heen en weer.
    Nee ik totaal niet. Ik laad gewoon onderweg bij als het nodig is. Ik ga niet als een tesla met 80 achter een vrachtwagen hangen.

    Vandaag kom ik ook weer zo’n gierige tesla rijder met een model Y tegen. Meneer was te gierig om onderweg ff een paar minuten aan de snellader te koppelen. Gevolg is een lege accu midden op de rotonde en staat het complete verkeer te blokkeren hier in Roosendaal


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 16-04-22 om 19:44.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  3. #283
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Vanavond op de terugweg zouden we met 5km resterend accubereik thuis aankomen ….

    Daar wilde ik niet op gokken dus hebben we onderweg (60km nog te gaan) even 6 minuten bij een IONITY 350 HPC gestaan en even 21kWh in die 6 minuten naar binnen gepompt. Dit resulteerde in van 60km rijbereik naar 145km rijbereik. Hij starte direct met 243kW te laden en ging zelfs door tot 258kW aan oplaadsnelheid.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  4. #284
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Wow, dat zijn indrukwekkende cijfers! Voorlopig haalt 85 kilometer actieradius tanken in zes minuten het nog niet bij 1.200 dieselkilometers actieradius tanken in dezelfde tijd... ... maar het gaat rap de goede kant op
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  5. #285
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Wow, dat zijn indrukwekkende cijfers! Voorlopig haalt 85 kilometer actieradius tanken in zes minuten het nog niet bij 1.200 dieselkilometers actieradius tanken in dezelfde tijd... ... maar het gaat rap de goede kant op
    Ja dit is idd heel rap en als ik huis haal is al voldoende. De rest laad ik thuis wel op als ik lig te slapen haha.

    Als ik van 5% naar 80% wil met deze laadsnelheden duurt het 20 minuten voor ruim 300km rijbereik.

    1200 diesel kilometers of 350 benzine kilometers maakt ook flink verschil.
    Thuis opladen met de zonnepanelen is weer “gratis”. Moet ik de kW’s van de energieleverancier halen kost een volle accu me 18 euro waar we weer tot 480km op verder kunnen komen.

    Dus ja er is voor beide wat te zeggen idd.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 18-04-22 om 13:59.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)



  6. #286

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6BlackPanther Bekijk Berichten
    Update:

    Maar gelukkig is het 1 april vandaag en mag ik deze beauty rijden tot ik mijn (te) lang verwachte “rode” Audi RS e-tron GT mag ontvangen. Volgens planning wordt hij week 18 geproduceerd en zou hij in week 22 in Nederland moeten zijn.
    Gelukkig is het met deze e-tron GT niet echt behelpen tot die tijd


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Als het goed is staat hij nu op transport?
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #287
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Als het goed is staat hij nu op transport?
    Was het maar zo'n feest......

    Afgelopen vrijdag bij de dealer weer om tafel gezeten om huidige stand van zaken te bespreken en puntjes op de i te zetten omtrent werkzaamheden voor aflevering etc.

    Productie is weer eens opgeschoven naar week 21. Dat is aankomende week dus er zit schot in de zaak en de periodes worden steeds korter. We blijven hoop houden dat het nu toch echt snel gaat gebeuren. Ondertussen vermaak ik me prima met de GT demo van TB
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  8. Ad
  9. #288

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Fingers crossed dan maar
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #289
    jan v s's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    232
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Heel veel geduld gewenst Dennis in deze 😊 . Het zijn spannende tijden nu dus ☺️
    Q5 55 TSFI e matador rood (november 2020)

  11. #290
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Ja geduld is zeker nodig. Gelukkig verzacht de GT loaner een flink stuk die ik sinds 1-4 tot mijn beschikking heb.

    Zoals het er nu naar uitziet hebben we een levertijd van dik 10 maanden. Vorig jaar op 3 augustus heb ik de auto definitief besteld.
    Als hij idd volgende week in elkaar gelast en geschroefd wordt, dan wordt hij in juni aan me uitgeleverd naar verwachting.
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 17-05-22 om 10:09.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  12. #291
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Pppppfffffhhhhhwwwww Ik leef met je mee! Ik vond zes maanden al zenuwslopend lang, tegenover prognose van vier maanden. Sterkte en gelukkig dan maar genieten van de 'gewone' e-tron GT.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #292

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Wachten is altijd vervelend , ik heb ooit lang geleden 8 maanden op een wagen gewacht en dat was idd lang... op vandaag is dat heel snel precies... ik heb nu ook weer een nieuwe in bestelling en zoals het er nu naar uitziet ( met de info die ik vorige week nog van de dealer heb gekregen ) zal de levertermijn ongeveer een 15 maanden zijn voor de mijne... enkel wanneer ik er enkele opties zou afgooien zou de termijn nog kunnen ingekort worden maar dat is het me nu ook weer niet waard, mijn huidige wagen is nog picobello dus ga ik geduldig wachten...

  14. #293
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ryback Bekijk Berichten
    Wachten is altijd vervelend , ik heb ooit lang geleden 8 maanden op een wagen gewacht en dat was idd lang... op vandaag is dat heel snel precies... ik heb nu ook weer een nieuwe in bestelling en zoals het er nu naar uitziet ( met de info die ik vorige week nog van de dealer heb gekregen ) zal de levertermijn ongeveer een 15 maanden zijn voor de mijne... enkel wanneer ik er enkele opties zou afgooien zou de termijn nog kunnen ingekort worden maar dat is het me nu ook weer niet waard, mijn huidige wagen is nog picobello dus ga ik geduldig wachten...
    Als je het zo kunt overbruggen is het zeker de overweging waard. Wat heb je precies besteld?
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  15. #294

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Pppppfffffhhhhhwwwww Ik leef met je mee! Ik vond zes maanden al zenuwslopend lang, tegenover prognose van vier maanden. Sterkte en gelukkig dan maar genieten van de 'gewone' e-tron GT.
    Het is geen E-Tron of A6 natuurlijk, maar het wachten is niet anders (voor mij voor 't eerst een nieuwe bak) - januari besteld, leverdatum vooralsnog eind augustus, maar vermoedelijk eerder september of zelfs oktober..

    Was initieel eind mei, 2x zo lang geworden zonder echt definitief bericht tot nog toe.. Had wel zin in een mooi kleurtje voor de deur, eindelijk...
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #295

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6BlackPanther Bekijk Berichten
    Als je het zo kunt overbruggen is het zeker de overweging waard. Wat heb je precies besteld?
    Ik rij momenteel met een A6 avant 45tdi en die is pas 3 jaar oud geworden vorige maand dus t'is nu niet dat ik met een oud krel moet rijden. Eind febr heb ik een nieuwe A6 Avant 55TFSIe ( plugin hybr dus ) besteld , deze dus : https://www.audiforum.nl/forum/audif...on-nr-6-a.html

    Bij bestelling was ergens halfweg december vermeld maar inmiddels al 2 keer bericht ontvangen dat die datum inmiddels ergens mei-juni volgend jaar zal zijn... Panodak , servo vergrendeling , en enkele extra safety packs uit de config halen zou de zaak ietwat kunnen versnellen maar dat ga ik niet doen dus...

  17. #296
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Yessssss m’n auto is vorige week dan ook eindelijk echt geproduceerd en krijg zojuist bericht (9:52u) dat hij bij logistiek staat in Bolingerhôfe

    Logistiek trekt zo'n 2 weken uit voor de auto bij mijn dealer te kunnen parkeren. Daarna gaat hij nog langs GTN voor een tint folie en naar Jurgh Car Detailing voor glascoating en PPF folie. Verwachting is dat ik hem dan einde juni ongeveer overhandigt zal krijgen......
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 31-05-22 om 12:44.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  18. #297
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily


    Prachtig vooruitzicht Dennis! Altijd fijn wanneer je weet hoelang je nog moet aftellen. Stukken meer relaxed dan complete onzekerheid.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #298
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten

    Prachtig vooruitzicht Dennis! Altijd fijn wanneer je weet hoelang je nog moet aftellen. Stukken meer relaxed dan complete onzekerheid.
    En daar is geen woord aan gelogen…..
    Heel erg blij met dit nieuws van vanmorgen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  20. #299

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Mooi mooi mooi. Kan het aftellen beginnen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  21. #300
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Mooi mooi mooi. Kan het aftellen beginnen
    3 2 1 …… Kak hij is er nog niet


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •