Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 400 van de 482

Onderwerp: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

  1. #381
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ook snel, en weet je het verbruik? Km/kWh? Wat doet hij zo gemiddeld?

    Oh zie 25,7/100 en je rs6 staat nog in je sign
    Nee geen idee. Boeit mij ook niet echt moet ik zeggen. Heb dit monster immers niet gekocht om er zuinig mee te rijden hahaha maar weet wel dat 350km op een accu prima te doen is met lekker doorrijden (135/140) steeds. 410km ook ooit gehaald met de GT maar daar moest ik wel m’n best voor doen.

    Die 25,7/100 is wel met goed doorrijden maar weet wel dat als je echt los gaat hij makkelijk rond de 50/100 komt

    Klopt RS6 staat er nog in en blijft tot het nieuwe weekendspeeltje definitief wordt


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 15-07-22 om 09:52.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  2. #382
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.198
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6BlackPanther Bekijk Berichten
    Nee geen idee. Boeit mij ook niet echt moet ik zeggen. Heb dit monster immers niet gekocht om er zuinig mee te rijden hahaha maar weet wel dat 350km op een accu prima te doen is met lekker doorrijden (135/140) steeds. 410km ook ooit gehaald met de GT maar daar moest ik wel m’n best voor doen.

    Die 25,7/100 is wel met goed doorrijden maar weet wel dat als je echt los gaat hij makkelijk rond de 50/100 komt

    Klopt RS6 staat er nog in en blijft tot het nieuwe weekendspeeltje definitief wordt
    Daarom vroeg ik het ook, ik verwachte ook niet dat je net als die early prius rijders zuinig aan gaat doen en dat maakt het nou juist interessant.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #383
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    De eerste weken zijn de verbruikscijfers vaak niet zo representatief. :-)

  4. #384
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    De eerste weken zijn de verbruikscijfers vaak niet zo representatief. :-)
    Nope alles behalve


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  5. #385
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Daarom vroeg ik het ook, ik verwachte ook niet dat je net als die early prius rijders zuinig aan gaat doen en dat maakt het nou juist interessant.
    Neu dan had ik wel een Tesla gekocht om met 83 achter een vrachtwagen aan te sukkelen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)



  6. #386
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.198
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    De eerste weken zijn de verbruikscijfers vaak niet zo representatief. :-)
    Ik ga er niet van uit dat hij de volle 2000 km in de afgelopen 2 weken alleen maar stoplicht sprinten aan het doen is en er wel redelijke snelweg km in zitten.
    Mooi overall verbruik wat dan, voor wie dat wil nog ruimte heeft voor verbetering zouden we maar zeggen. 🤣🤣

    Thuis al geladen dennis? Gaat goed en snel genoeg? Of toch nog een keer de 22kW?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  7. #387
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ik ga er niet van uit dat hij de volle 2000 km in de afgelopen 2 weken alleen maar stoplicht sprinten aan het doen is en er wel redelijke snelweg km in zitten.
    Mooi overall verbruik wat dan, voor wie dat wil nog ruimte heeft voor verbetering zouden we maar zeggen. 🤣🤣

    Thuis al geladen dennis? Gaat goed en snel genoeg? Of toch nog een keer de 22kW?
    Sprintjes en tussensprintjes wegen zwaar op een totaal verbruik en die maak je nu eenmaal veel in de eerste weken. 😀

  8. Ad
  9. #388
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ik ga er niet van uit dat hij de volle 2000 km in de afgelopen 2 weken alleen maar stoplicht sprinten aan het doen is en er wel redelijke snelweg km in zitten.
    Mooi overall verbruik wat dan, voor wie dat wil nog ruimte heeft voor verbetering zouden we maar zeggen.

    Thuis al geladen dennis? Gaat goed en snel genoeg? Of toch nog een keer de 22kW?
    Ik laad 99% thuis op. Dat werkt perfect. 22kW was nog niet leverbaar tentijden van mijn bestelling.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  10. #389
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Sprintjes en tussensprintjes wegen zwaar op een totaal verbruik en die maak je nu eenmaal veel in de eerste weken.
    Niet alleen in de eerste weken


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  11. #390
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.198
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Body kit en airride 😉
    https://youtu.be/mktYORKQpfA
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 23-07-22 om 08:20.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #391
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Body kit en airride
    https://youtu.be/mktYORKQpfA
    Ja had hem al gezien vorige week en is erg dik maar zo onbruikbaar want de auto is OEM al erg laag en zo kun je helemaal nergens meer overheen komen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  13. #392

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Body kit en airride 😉
    https://youtu.be/mktYORKQpfA
    Nah er zit al genoeg hoogglans plastic op de neus van deze dingen
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #393
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.198
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBlackPanther Bekijk Berichten
    Ja had hem al gezien vorige week en is erg dik maar zo onbruikbaar want de auto is OEM al erg laag en zo kun je helemaal nergens meer overheen komen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hij is 4 dagen oud en airride kan je omhoog zetten. 😉
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #394
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Hij is 4 dagen oud en airride kan je omhoog zetten.
    Ja maar de plaatjes ervan hadden ze vorige week al uitgebracht.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 24-07-22 om 10:48.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  16. #395
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Ik heb de RS GT nu ruim een maand en die bevalt uitstekend….. maar ik heb wel een flinke irritatie.

    Omdat men alles lichtgewicht moet maken zijn ook de deuren zo uitgevoerd. Hierdoor heb ik veel resonantie in de deurpanelen van de muziek. Erg irritant in elk geval. Nu kan ik dit bij Audi terug leggen maar verwacht daar geen oplossing ervoor.
    Dus heb ik contact gezocht met een Car HiFi center en daar het probleem uitgelegd en ze het laten horen. Daar wisten ze meteen raad mee en hebben me aangeraden om een 3 componenten isolatie aan te brengen in alle deuren.

    Silent Coat Extra matten:


    Sheets Noise Isolator:


    Sound Absorber:



    Deze combinatie zorgt voor veel minder rijgeluiden maar nog veel belangrijker het wegnemen van trillingen en resonanties van de deur panelen.

    Helaas blijkt dat Audi af fabriek vrijwel niks aan isolatie in de deuren heeft geplaatst dus is het vrij logisch dat dit gebeurt.

    Nu is het geluid echt top in de auto. Bas is zeer strak geworden en klinkt echt top nu. Ik hoor ook geen resonanties meer uit de deuren komen.


















    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  17. #396
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Volgens mij zal het best wel het nodige pielwerk zijn geweest om t materiaal -enigzins op maat- geplakt te krijgen in de holle ruimtes van de deur. Maar het is je gelukt en met het gewenste resultaat. Chapeau.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  18. #397
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Volgens mij zal het best wel het nodige pielwerk zijn geweest om t materiaal -enigzins op maat- geplakt te krijgen in de holle ruimtes van de deur. Maar het is je gelukt en met het gewenste resultaat. Chapeau.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    Ja daar zijn ze een volle dag mee bezig geweest idd maar het resultaat mag er zijn.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  19. #398

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Ik heb achter in de tuin een appelboom staan en als ik daar hard aan schud dan vallen de appels rijkelijk naar beneden!
    Echter lijkt het wel of jij een dikke geldboom daar hebt staan of dat de regenboog altijd bij jou in de tuin begint en/of eindigt

    Om ook nog 'even' de resonantie in de deurpanelen te verbeteren van je richting de 2ton (of meer) schurende Audi RS-etron GT....is wel serieus next-level en teken van liefhebberij dat net nog wat verder gaat dan alleen de auto verfraaien en elke week netjes met de hand wassen.

    Geen jaloezie hoor, alleen maar respect!
    Maar als ik jouw topics zie en lees, dan denk ik alleen maar...waar doe je het allemaal van!

    Wanneer komen de Vossens er ook al weer onder?

  20. #399
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwizzle Bekijk Berichten
    Ik heb achter in de tuin een appelboom staan en als ik daar hard aan schud dan vallen de appels rijkelijk naar beneden!
    Echter lijkt het wel of jij een dikke geldboom daar hebt staan of dat de regenboog altijd bij jou in de tuin begint en/of eindigt

    Om ook nog 'even' de resonantie in de deurpanelen te verbeteren van je richting de 2ton (of meer) schurende Audi RS-etron GT....is wel serieus next-level en teken van liefhebberij dat net nog wat verder gaat dan alleen de auto verfraaien en elke week netjes met de hand wassen.

    Geen jaloezie hoor, alleen maar respect!
    Maar als ik jouw topics zie en lees, dan denk ik alleen maar...waar doe je het allemaal van!

    Wanneer komen de Vossens er ook al weer onder?
    Dankjewel en ik kan je zeggen dat alles eerlijk verdiend is wat dat betreft. Hard work pays off..... Ik mag dan met mijn bedrijven ook niet klagen als het daarop aankomt.

    Ben zeker een diehard liefhebber die streeft naar perfectie en daar ook naar handelt. Ik heb bij alle auto's altijd de puntjes op de i geplaatst voor zover dat in mijn macht ligt.

    Het resoneren van die panelen is gewoon bloed irritant, zeker als je muziek liefhebber bent. Bij de GT die ik 3 maanden had was het ook iets aanwezig maar in mindere maten. Echter waren bij de GT ook niet de deurpanelen al uit elkaar geweest voor het tinten van de zijruiten. Deze zaten dus nog vast zoals hij uit de fabriek kwam.
    Nu bij de RS GT denk ik dat door ze al eens los geweest zijn ze het daarom meer doen maar het meest bizarre vind ik nog altijd dat Audi er gewoon geen isolatie instopt. Zelfs het laagje schuim dat bij alle andere modellen op de binnenpanelen zit is in de RS GT niet eens aanwezig vanuit de fabriek.

    Afgelopen week belde de dealer nog over de Vossen dat ze onderweg zijn momenteel. Dus met een beetje mazzel komen ze deze of volgende week binnen bij Audi Breda en kunnen ze eronder gemonteerd worden.

    ps. hier ook alleen een appelboom in de tuin
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 08-08-22 om 10:43.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #400

    Standaard Re: Audi RS e-tron GT als nieuwe daily

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBlackPanther Bekijk Berichten
    Dankjewel en ik kan je zeggen dat alles eerlijk verdiend is wat dat betreft. Hard work pays off..... Ik mag dan met mijn bedrijven ook niet klagen als het daarop aankomt.

    Nu bij de RS GT denk ik dat door ze al eens los geweest zijn ze het daarom meer doen maar het meest bizarre vind ik nog altijd dat Audi er gewoon geen isolatie instopt. Zelfs het laagje schuim dat bij alle andere modellen op de binnenpanelen zit is in de RS GT niet eens aanwezig vanuit de fabriek.

    Afgelopen week belde de dealer nog over de Vossen dat ze onderweg zijn momenteel. Dus met een beetje mazzel komen ze deze of volgende week binnen bij Audi Breda en kunnen ze eronder gemonteerd worden.

    ps. hier ook alleen een appelboom in de tuin
    Hahaha, fijn dat er bij jou ook een appelboom in de tuin staat! Ik schrok al, heb de verkeerde geplant!
    Mooi dat je het kan doen en het ook met ons deelt! Er valt dan stiekem nog wel veel te verbeteren en perfectioneren aan zon prachtige auto!

    Heel gaaf, ben benieuwd hoe ze gaan staan...met de photoshop voorbeelden moet dat goedkomen!
    Maar in het echt eronder is toch altijd anders. Keep it up!

Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •