Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 77

Onderwerp: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

  1. #21
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Uiteindelijk in de UK via etsy
    Via etsy ik heb ze daar ook besteld inmiddels bijna 2 weken geleden nadat ik ze bij jouw heb gezien maar nooit wat mogen ontvangen.
    Ik had deze besteld
    Laatst gewijzigd door tom; 05-12-21 om 08:27.

  2. #22
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Die heb ik ook besteld, volgens mij een maatje kleiner maar dat doet er niet toe.

    Ik heb 3 weken gewacht volgens mij, UK valt buiten de EU dus het duurt allemaal wat langer.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  3. #23
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Die heb ik ook besteld, volgens mij een maatje kleiner maar dat doet er niet toe.

    Ik heb 3 weken gewacht volgens mij, UK valt buiten de EU dus het duurt allemaal wat langer.
    Heb jij ze kleiner? hebben wij de zelfde maat kwa remklauw want vind ze wel mooi staan bij jouw netjes niet zo op de voorgrond

  4. #24
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Ik heb het nagekeken, ik heb 75x9mm, inderdaad om te voorkomen dat ze gaan overheersen, wou een subtiel detail aanbrengen.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  5. #25
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Ik heb het nagekeken, ik heb 75x9mm, inderdaad om te voorkomen dat ze gaan overheersen, wou een subtiel detail aanbrengen.
    Mochten ze bij mij te groot zijn of overheersen kan er 4 stuks van je overkopen mocht je overhebben natuurlijk.


  6. #26
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mano27 Bekijk Berichten
    Mochten ze bij mij te groot zijn of overheersen kan er 4 stuks van je overkopen mocht je overhebben natuurlijk.
    Dat kan zeker, laat maar weten mocht het nodig zijn.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  7. #27
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Dat kan zeker, laat maar weten mocht het nodig zijn.
    Super thanks laat je weten. Ze zijn onderweg 13 dec bezorging. Ben benieuwd

  8. Ad
  9. #28
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Afgelopen maandag bij de jongens van VAGtechniek langs geweest. Dure dag maar dan kunnen we ook weer even vooruit, de auto heeft inmiddels 58000km gereden dus tijd voor inspectie en de eerste APK

    - APK zonder opmerkingen, had ook niet anders verwacht

    - inspectie

    - nieuwe bougies

    - DSG onderhoud

    - stage 1 tuning

    - stage 2 bak tuning



    Hele andere auto terug gekregen, schakelmomenten zijn veel beter, de auto remt meer op de motor en schakelt niet zo vroeg door. Dat was voor mij het meest belangrijke. De extra 40pk en 80nm koppel zijn mooi meegenomen



    In de ochtend het onderhoud:





    In de middag de Tuning:





    Ondertussen in de keurige wachtruimte door kunnen werken:

    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  10. #29
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Goede verzorging ! Wat is trouwens anders bij de ultra advance sport? Vergeleken bij een S6 bijv? Is het onderstel wat sportiever o.i.d.?
    Audi S7 4.0 Twin turbo (TFSI) V8 2013

  11. #30
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Ultra staat voor de zuinig 1.8TFSI met stronic
    Advance sport was een optie pakket met onder andere:
    - S-line interieur-exterieur
    - MMI high
    - Neerklapbare achterbank
    - verlichtingspakket

    Voor zover ik weet zijn de S-line onderstellen gelijk, bij een S6 durf ik dat niet te zeggen.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Afgelopen maandag bij de jongens van VAGtechniek langs geweest. Dure dag maar dan kunnen we ook weer even vooruit, de auto heeft inmiddels 58000km gereden dus tijd voor inspectie en de eerste APK
    Grappig, kom je topic toevallig tegen: ik zat tegenover je bij VAGtechniek, met de vergelijkbare A6 avant
    Fijn dat de auto zo goed bevalt, nog veel plezier ermee!

  13. #32
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumbassa Bekijk Berichten
    Grappig, kom je topic toevallig tegen: ik zat tegenover je bij VAGtechniek, met de vergelijkbare A6 avant
    Fijn dat de auto zo goed bevalt, nog veel plezier ermee!
    Toevallig, kan ik me nog herinneren. De afgelopen weken vakantie gehad dus niet veel online geweest. Nadat onze VW T2 bus verkocht was toch nog iets ouds gekocht om mee te kamperen en daarmee al een aantal keren weg geweest afgelopen jaar.





    Ook nog de nordschleife meegepakt tijdens ons verblijf in Duitsland. Echt snel gaat het natuurlijk niet met een 1.8 maar leuk is het altijd.



    Laatst gewijzigd door emiel10; 06-09-22 om 11:03.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  14. #33
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Ook hier mijn topic maar eens afstoffen ivm een "nieuwe" auto.



    De zoektocht naar wat nieuws begint bij mij meestal na een jaar of 2 om na 3 jaar wat nieuws te kopen. Langzaam afwegingen maken en opties bekijken. Was er bijna van overtuigd een Audi Etron te gaan kopen maar begreep links en rechts dat daar toch wel wat mankementen aan kunnen komen die niet perse leuk zijn voor je banksaldo. Daarnaast was de range voor mij ook een reden nog niet volledig over te stappen. 2-300km is toch echt krap aan, zeker met vakanties.



    De andere kanshebber was het nieuwere model A6, dan als phev. Voor mij met dagelijks 30-50km voldoende "range" en als ik verder weg moet of op vakantie ga geen "laadstress". Verder spelen de belastingregels ook een rol, beide auto's zijn niet licht maar de A6 is met 2050kg toch behoorlijk wat lichter dan de Etron met zijn 2500kg.



    Uiteindelijk vanaf oktober wat specifieke auto's op gaan slaan in de mobile.de app. Het aanbod is NL is nog niet bijster groot en wat er te koop staat komt voor 98% rechtstreeks uit Duitsland. Voordeel is dat de A6 55 tfsi e (hele mond vol) standaard is uitgevoerd als S-line uitvoeren en nog wat andere leuke opties heeft. Ik heb vrij specifieke wensen en bij een auto die redelijk op maat te configureren maakt dat het zoeken wat lastiger. Dingen als een afgevlakt stuur/360 camera's/ACC/ambientepakket/lichte kleur/black optic/geen panodak/max 60k km maakten dat er niet veel auto's naar voren kwamen.



    Van 1 van de 7 auto's die al een tijdje in mijn lijst stonden kreeg ik 2 weken geleden een melding dat de prijs was gezakt. En voor mij dusdanig dat het interessant genoeg was om te gaan kijken. De auto stond in Dusseldorf, dat is voor mij 45min rijden dus gebeld/vrouw en kind bij elkaar geroepen en naar Audi Dusseldorf gereden. Lakdiktemeter mee, alles in orde. Enkel de banden waren zo goed als op. Die konden op eigen kosten vervangen worden, daar niet voor gekozen want ik wil waarschijnlijk andere velgen voor de zomer en de huidige set als winterset gebruiken. Uiteindelijk daar nog een kleine korting voor gekregen. In Duitsland is de prijs wat dat betreft redelijk vast. Koopovereenkomst getekend en ondertussen met Sjoeritzz contact gehad voor het verdere traject.



    Auto is daarna keurig afgeleverd en opgehaald door Sjoeritzz (Chris), heeft 54k gelopen en heeft alvast de 60k beurt gehad (blij mee want die is niet goedkoop). Tot mijn verbazing hebben ze alsnog 4 nieuwe banden gemonteerd. Toch mooi meegenomen.



    Ik verwacht volgende week ergens te kunnen gaan rijden. De huidige A6 gaat daarna de verkoop in. Door alle hectiek en snel handelen ben ik vergeten een paar mooie foto's te maken en de advertentie was ook al offline toen ik bedacht daar de foto's vanaf te halen. Ik heb voor nu dus enkel een paar minder goede foto's die nog op mijn telefoon stonden.



    Het is dus geworden (in een notendop):



    Audi A6 55 tfsi e quattro sport

    Gletscherweiss

    Black optic

    20inch velgen

    Matrix Led

    360 view

    Business-paket

    Assistenpaket tour









    Oud en nieuw naast elkaar, beide niet heel erg toonbaar:







    Inmiddels dus naar NL gehaald en wachtend op kenteken.






    Zijn er nog wensen. Jazeker, er mist namelijk een optie die ik vaker nodig heb. Een trekhaak. Daarvoor inmiddels al een afspraak gemaakt en gelijktijdig nog wat sofwarematige tweaks uitvoeren Daarnaast staan een S6 of maxton diffuser op de lijst en een set 21 inch velgen voor de zomer. Als laatste een set zwarte logo's.



    Voor nu eerst maar eens rijden.
    Laatst gewijzigd door emiel10; 02-02-24 om 10:06.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  15. #34
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 Advance Ultra sport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Ook hier mijn topic maar eens afstoffen ivm een "nieuwe" auto.



    De zoektocht naar wat nieuws begint bij mij meestal na een jaar of 2 om na 3 jaar wat nieuws te kopen. Langzaam afwegingen maken en opties bekijken. Was er bijna van overtuigd een Audi Etron te gaan kopen maar begreep links en rechts dat daar toch wel wat mankementen aan kunnen komen die niet perse leuk zijn voor je banksaldo. Daarnaast was de range voor mij ook een reden nog niet volledig over te stappen. 2-300km is toch echt krap aan, zeker met vakanties.



    De andere kanshebber was het nieuwere model A6, dan als phev. Voor mij met dagelijks 30-50km voldoende "range" en als ik verder weg moet of op vakantie ga geen "laadstress". Verder spelen de belastingregels ook een rol, beide auto's zijn niet licht maar de A6 is met 2050kg toch behoorlijk wat lichter dan de Etron met zijn 2500kg.



    Uiteindelijk vanaf oktober wat specifieke auto's op gaan slaan in de mobile.de app. Het aanbod is NL is nog niet bijster groot en wat er te koop staat komt voor 98% rechtstreeks uit Duitsland. Voordeel is dat de A6 55 tfsi e (hele mond vol) standaard is uitgevoerd als S-line uitvoeren en nog wat andere leuke opties heeft. Ik heb vrij specifieke wensen en bij een auto die redelijk op maat te configureren maakt dat het zoeken wat lastiger. Dingen als een afgevlakt stuur/360 camera's/ACC/ambientepakket/lichte kleur/black optic/geen panodak/max 60k km maakten dat er niet veel auto's naar voren kwamen.



    Van 1 van de 7 auto's die al een tijdje in mijn lijst stonden kreeg ik 2 weken geleden een melding dat de prijs was gezakt. En voor mij dusdanig dat het interessant genoeg was om te gaan kijken. De auto stond in Dusseldorf, dat is voor mij 45min rijden dus gebeld/vrouw en kind bij elkaar geroepen en naar Audi Dusseldorf gereden. Lakdiktemeter mee, alles in orde. Enkel de banden waren zo goed als op. Die konden op eigen kosten vervangen worden, daar niet voor gekozen want ik wil waarschijnlijk andere velgen voor de zomer en de huidige set als winterset gebruiken. Uiteindelijk daar nog een kleine korting voor gekregen. In Duitsland is de prijs wat dat betreft redelijk vast. Koopovereenkomst getekend en ondertussen met Sjoeritzz contact gehad voor het verdere traject.



    Auto is daarna keurig afgeleverd en opgehaald door Sjoeritzz (Chris), heeft 54k gelopen en heeft alvast de 60k beurt gehad (blij mee want die is niet goedkoop). Tot mijn verbazing hebben ze alsnog 4 nieuwe banden gemonteerd. Toch mooi meegenomen.



    Ik verwacht volgende week ergens te kunnen gaan rijden. De huidige A6 gaat daarna de verkoop in. Door alle hectiek en snel handelen ben ik vergeten een paar mooie foto's te maken en de advertentie was ook al offline toen ik bedacht daar de foto's vanaf te halen. Ik heb voor nu dus enkel een paar minder goede foto's die nog op mijn telefoon stonden.



    Het is dus geworden (in een notendop):



    Audi A6 55 tfsi e quattro sport

    Gletscherweiss

    Black optic

    20inch velgen

    Matrix Led

    360 view

    Business-paket

    Assistenpaket tour









    Oud en nieuw naast elkaar, beide niet heel erg toonbaar:







    Inmiddels dus naar NL gehaald en wachtend op kenteken.






    Zijn er nog wensen. Jazeker, er mist namelijk een optie die ik vaker nodig heb. Een trekhaak. Daarvoor inmiddels al een afspraak gemaakt en gelijktijdig nog wat sofwarematige tweaks uitvoeren Daarnaast staan een S6 of maxton diffuser op de lijst en een set 21 inch velgen voor de zomer. Als laatste een set zwarte logo's.



    Voor nu eerst maar eens rijden.
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
    Chris is er maar druk mee.


    Laat de foto's maar komen.

    Verstuurd vanaf mijn Oneplus 7pro
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  16. #35
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    247
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

    Van harte gefeliciteerd!

    Hele gave en goed aangeklede opvolger zeg
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  17. #36
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

    Gefeliciteerd!
    en idd, kan @sjoeritzz fijn aan de gang blijven

    Enjoy!
    Laatst gewijzigd door HD1; 02-02-24 om 12:19.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #37
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

    Van harte ook hier Emiel Leuk om deze hier tegen te komen en ook via Sjoeritzzz. Ik heb deze witte ook in mijn lijstje gehad, toen ik naar A6 met stekker aan het rondkijken was. Voor mij was de zwartoptiek juist een no-go. Gletsjerwit is wit, ja, maar wel een hele mooie wit met een mooie metallic flake er in.

    Ook het afschrijvingsverhaal herken. Ik krijg nu voor mijn A6 zelfs méér dan ik er anderhalf jaar geleden zelf voor heb afgerekend bij overname van leasemaatschappij. Zelfs een keurig modaal maandsalaris méér, dus erg leuk zaken doen geweest nu.

    Met één mod-suggestie kan ik je misschien nog helpen: zonneklep aan passagierskant vervangen door de UK-versie zonder airbagsticker. Die heb ik immers binnenkort over Daarnaast kan ik wellicht mijn 19" winterset aantrekkelijk voor je maken? Zie pm voor mijn nummer.

    Veel plezier er mee! Veel behouden kilometers gewenst!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #38
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

    Dank allemaal, inmiddels ook witte rook vanuit de RDW, woensdag komt de auto definitief mijn kant op.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  20. #39
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

    Gisteren was het zover. Keurige aflevering door Sjoeritzz. Totale traject heeft 2,5 week geduurd vanaf kijken tot levering. Vorige week dinsdag naar NL gehaald en afgelopen maandag was alles rond.



    ​De nieuwe aanwinst uit de trailer gehaald:







    Gezamenlijk op de oprit geparkeerd:













    Daarna onder het genot van een bakje koffie verkoop van de huidige A6 verder besproken en daarna ingeladen om te vertrekken richting het zuiden waar deze binnenkort te koop gaat komen.







    Gisteravond 1,5 uur in de auto gezeten om alles uit vogelen, veel werkt vergelijkbaar met de vorige auto maar moet toch een en ander nog uitvogelen (krijg carplay niet actief op mijn telefoon). Daarnaast even kijken of ik de audi connect services aan ga schaffen. Vraag me af of ik daar iets mee ga doen.



    Het nieuwe interieur is toch echt wel heel erg mooi in het donker.







    Stekker eraan en vanmorgen de eerste echte goede rit:







    Eerste indruk, wat een goed in elkaar gestoken auto. De rijhulp systemen op het hybride deel die je waarschuwen wanneer af te remmen en uit te laten rollen werken erg goed. ACC had ik ook niet in de vorige maar dat ga wil ik ook niet meer missen. En ook petje af voor de stilte in de cabine, ondanks dat het een avant is bij toch stiller dan de limousine C7.



    Al met al zeer tevreden, komend weekend de carnaval ontwijken met een weekendje Leeuwarden, dan kan ik de auto eens echt goed testen. Maar ik ga er vanuit dat ook dat heel erg goed gaat bevallen.



    Wel mag de auto goed gepoetst worden van binnen en buiten. Gelukkig heb ik daar de spullen wel voor. Ga ook eens voor een glascoating dit keer. Zaterdag eens een begin aan maken.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  21. #40
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A6 C 7.5 -> Audi A6 C8 55 tfsi e

    Happy day!

    Nette aflevering weer door Chris.

    het genieten kan beginnen. Enjoy
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •