Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Kennismaken milanm1989

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Leeftijd
    52
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Kennismaken milanm1989

    Goedemiddag mede Audi-rijders,

    Ik kijk al een tijdje mee op dit forum, maar ik vind het nu toch tijd worden om mezelf ook even voor te stellen.

    Ik ben Milan, 31 jaar en woonachtig in Heerhugowaard (in mijn profiel staat overigens 51 jaar, maar dat zal een foutje zijn geweest toen ik me jaren geleden heb aangemeld).

    Ik rijd nu sinds een jaar of 3 Audi, daarvoor voornamelijk Ford Mondeo's gehad (waaronder een leuke ST220). Stiekem vond ik Audi's wel altijd een stuk mooier, alleen de modellen (en bouwjaren) waar mijn voorkeur naar uitging waren simpelweg nog niet betaalbaar voor mij.

    Een paar jaar terug kreeg ik de mogelijkheid om het leasecontract van een vertrekkende collega over te nemen. Dat betrof een Audi A3 van 2018, volledig in S-line, met 1.5 TFSI. Hier rijd ik nog steeds met veel plezier mee rond.

    Op dat moment reden we privé nog een Ford Mondeo. Maar ook mijn vrouw werd steeds meer Audi minded, en inmiddels reed ze liever in de A3 dan in de Mondeo. Circa anderhalf jaar geleden besloten we om de privé auto dan maar in te ruilen op een Audi Q5 van 2009 (weliswaar toen al gedateerd, maar de Q5 van deze generatie was mijn droomauto toen ik jonger was, en ik wilde er toch ooit graag eentje gehad hebben).

    Hoewel de Q5 een erg fijne auto was, waren er wat minpunten: het interieur was inmiddels aardig gedateerd, hij lust een aardige slok benzine (mijn vrouw werkt in de wijkverpleging en doet veel met de auto) en ondanks dat het van buiten een grote auto lijkt, viel het qua binnenruimte wel tegen in verhouding met het gewicht van de auto. Dat met het feit dat hij al 2,5 ton op de teller had heeft ons doen besluiten om een andere Audi te kopen.