Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 438

Onderwerp: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

  1. #361

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    235
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Bedankt voor de DIY @Peeet.

    Vraagje, hoe krijg je makkelijk die kabeltjes uit hun stekker. Er zijn wel tutorials om dat te doen, maar niet voor hetzelfde type stekker. Is het principe hetzelfde? (Plastic vergrendeling eruit en draadje met een connector removal toolkit eruit duwen?)

  2. #362

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snappaz Bekijk Berichten
    Bedankt voor de DIY @Peeet.

    Vraagje, hoe krijg je makkelijk die kabeltjes uit hun stekker. Er zijn wel tutorials om dat te doen, maar niet voor hetzelfde type stekker. Is het principe hetzelfde? (Plastic vergrendeling eruit en draadje met een connector removal toolkit eruit duwen?)
    Ja.
    Maar had zelf niet de juiste tool voorhanden.
    Maar ik heb het met 2 kleine spelden/naalden uit mijn vrouw haar naaidoosje gedaan.
    Dus 1 speld boven de pin en 1 speld onder de pin (2 vergrendel lipjes)
    De clou is om de 2 spelden niet te ver er in te drukken, anders krijg je de pin er niet uit.
    Ongeveer 7mm erin en dan zijn de vergrendel lipjes los en kun je de pin eruit trekken.

    IMG_2149.jpgIMG_2152.jpg

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #363
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Dank @Peeet, vanmorgen ook maar ff de ontpinner erbij gepakt. Klusje van 5 minuten. Komende week het geluid maar eens goed testen met deze aanpassing😉
    Laatst gewijzigd door RBo; 19-03-23 om 10:35.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  4. #364
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RBo Bekijk Berichten
    Dank @Peeet, vanmorgen ook maar ff de ontpinner erbij gepakt. Klusje van 5 minuten. Komende week het geluid maar eens goed testen met deze aanpassing😉
    Eerste indruk was..? Want als het verschil groot is moet je dat gelijk constateren toch?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  5. #365
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Akita Bekijk Berichten
    Eerste indruk was..? Want als het verschil groot is moet je dat gelijk constateren toch?
    Kofferklep stond open en alleen geluisterd of er nog geluid was. Heb ook nog niet aan de knoppen lopen draaien. Woensdag moet ik op pad en dan zal ik onderweg eens horen hoe groot het verschil is of dat er geen verschil is.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey


  6. #366

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Ik citeer:

    Gistermiddag gelijk gedaan en wat een wereld van verschil !!
    NU EINDELIJK EEN BASS, bedankt Bas

    Wel lezen he F.

    Sorry hoor. Was weer zo onder de indruk van de volledige verslaglegging dat ik dacht dat cursief een quote was van Audizine
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #367
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    @Peeet, mooie update weer! In je DIY schrijf je dat je het ompinnen gedaan hebt op de 4 polige T4jc female connector... Waarom heb je dan de hele subwoofer box gedemonteerd en zelfs de subwoofer uit de behuizing gehaald? Om bij de T4jc female connector te komen, lijkt mij dat niet nodig of heb je óók iets aangepast op de subwoofer zelf?

  8. Ad
  9. #368

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCJ Bekijk Berichten
    @Peeet, mooie update weer! In je DIY schrijf je dat je het ompinnen gedaan hebt op de 4 polige T4jc female connector... Waarom heb je dan de hele subwoofer box gedemonteerd en zelfs de subwoofer uit de behuizing gehaald? Om bij de T4jc female connector te komen, lijkt mij dat niet nodig of heb je óók iets aangepast op de subwoofer zelf?
    De 4 aardige kabel van de T4jc zit onder de subwoofer behuizing weggewerkt, zie foto 2
    Wilde daar niet aan trekken, maar rustig uitvogelen hoe die was weggewerkt en niks kapot trekken.
    Subwoofer onderzijde bekeken of omsolderen een optie zou zijn, maar gekozen voor het ompinnen van de T4jc female connector.

    Maar achteraf gezien kun je hem gewoon tevoorschijn trekken.

    PS die subwoofer box & behuizing is in 1 minuut verwijderd

    IMG_2108.jpgIMG_2109.jpg

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  10. #369
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    De 4 aardige kabel van de T4jc zit onder de subwoofer behuizing weggewerkt, zie foto 2
    Wilde daar niet aan trekken, maar rustig uitvogelen hoe die was weggewerkt en niks kapot trekken.
    Subwoofer onderzijde bekeken of omsolderen een optie zou zijn, maar gekozen voor het ompinnen van de T4jc female connector.

    Maar achteraf gezien kun je hem gewoon tevoorschijn trekken.

    PS die subwoofer box & behuizing is in 1 minuut verwijderd

    IMG_2108.jpgIMG_2109.jpg

    Peeet
    Duidelijk, bedankt! Enne... no offense, maar het verbaast mij dan wel een beetje dat juist jij moest klooien met de speldjes van je vrouw :-) Zelf deze maar besteld:
    https://www.bol.com/nl/nl/p/mmobiel-...9.ProductTitle

  11. #370

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCJ Bekijk Berichten
    Duidelijk, bedankt! Enne... no offense, maar het verbaast mij dan wel een beetje dat juist jij moest klooien met de speldjes van je vrouw :-) Zelf deze maar besteld:
    https://www.bol.com/nl/nl/p/mmobiel-...9.ProductTitle
    Je zal merken, dat de ontgrendelings sleufjes boven en onder, niet in lijn zitten met de pin sleuf.
    Daardoor gaat je ontpin tool 2x scheef, en ontgrendeld hij de beide lipjes niet lekker.
    Zie foto
    IMG_2149.jpg IMG_2151.jpg

    Als je er 2 tools hebt met de juiste maat, dan 1 boven en 1 onder er in steken, of 2 spelden/naalden.

    Peeet

    PS op Ali kost die zelfde set 2,96 €
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  12. #371
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Je zal merken, dat de ontgrendelings sleufjes boven en onder, niet in lijn zitten met de pin sleuf.
    Daardoor gaat je ontpin tool 2x scheef, en ontgrendeld hij de beide lipjes niet lekker.
    Zie foto
    IMG_2149.jpg IMG_2151.jpg

    Als je er 2 tools hebt met de juiste maat, dan 1 boven en 1 onder er in steken, of 2 spelden/naalden.

    Peeet

    PS op Ali kost die zelfde set 2,96 €
    Dank ook voor deze tip Peeet! Set ansich zal niet bepaald van (stevige) kwaliteit zijn, kans op verbuigen etc.. We gaan het meemaken :-)
    Zag idd dat de set bij Ali nog net de prijs van oud-metaal overtreft, daarentegen zijn de verzendkosten hoger en moet je maar afwachten wanneer het geleverd wordt, nietwaar? Bovendien had ik nog een cadeaukaartje Bol.com van 10,- dus nu kosteloos aangeschaft (én morgen binnen)

  13. #372

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    235
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Ook vandaag aan de slag gegaan, 3 kabeltjes binnen een paar seconden eruit gewipt, bij het laatste kabeltje deed ik er natuurlijk 45 minuten over

    Gelukt en inderdaad, wat een verschil..... Heel bizar. Had een tijd geleden al de deuren voorzien van isolatie, maar nu met deze aanpassing een zeer significant verschil. Geluid is veel voller, makkelijker af te stellen met klanken en ik hoef nu niet meer de fader links voorin te positioneren voor fatsoenlijk geluid. Ik kan hem nu gewoon in het midden laten voor mooi geluid.

    Met wat naalden moet het inderdaad lukken. Ik had het zelf met een speld gedaan die ik had afgeknipt met een tang zodat je 2 'pinnetjes' tegelijk erin kan schuiven. Neem gewoon de tijd als het niet lukt

    Nogmaals bedankt @Peeet
    Laatst gewijzigd door snappaz; 20-03-23 om 16:45.

  14. #373

    Standaard Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snappaz Bekijk Berichten
    Ook vandaag aan de slag gegaan, 3 kabeltjes binnen een paar seconden eruit gewipt, bij het laatste kabeltje deed ik er natuurlijk 45 minuten over

    Gelukt en inderdaad, wat een verschil..... Heel bizar. Had een tijd geleden al de deuren voorzien van isolatie, maar nu met deze aanpassing een zeer significant verschil. Geluid is veel voller, makkelijker af te stellen met klanken en ik hoef nu niet meer de fader links voorin te positioneren voor fatsoenlijk geluid. Ik kan hem nu gewoon in het midden laten voor mooi geluid.

    Met wat naalden moet het inderdaad lukken. Ik had het zelf met een speld gedaan die ik had afgeknipt met een tang zodat je 2 'pinnetjes' tegelijk erin kan schuiven. Neem gewoon de tijd als het niet lukt

    Nogmaals bedankt @Peeet
    Graag gedaan, wat een verschil, ongelofelijk nu
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  15. #374

    Standaard Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Vorige week door Bas @Carpediem getipt over een topic op AudiZine, bedankt Bas

    De B&O subwoofer schijnt verkeerd zijn aangesloten af-fabriek, op de:
    - A5/S5/RS5-F5
    - A4/S4/RS4-8W
    - Q5/SQ5-FY
    Zowel op de pre-facelift (B9) en op de facelift (B9,5)

    https://www.audizine.com/forum/showt...om-the-factory

    Tekst uit dat topic hieronder (google translate)

    2019 (B9 Sportback) RS5-subwoofer - IS UIT FASE af fabriek

    Voor degenen die vinden dat het fabrieks-B&O-systeem met de subwoofer in de reservewielbak slecht klinkt...

    Ik had per ongeluk betrapt dat de subwoofer mogelijk uit fase was bedraad door de fabrieksdiscussies over mijn auto, die ik vorige maand tweedehands opgehaald. Ik ben een audionerd die carrière heeft gemaakt in high-end audio en integratie op maat en ik heb een redelijk scherp oor. Niet dat dat nodig was om te beseffen dat het systeem, aangezien het uit de fabriek kwam, objectief gezien ondermaats presteert.

    Dus vanmorgen besloot ik om te kijken of de subwoofer inderdaad af fabriek uit fase was bedraad. Het antwoord is een volmondig JA.

    Mijn experiment was eenvoudig. Ik zette wat muziek op in de auto en luisterde ernaar zoals het uit de fabriek kwam. Ik heb geprobeerd de "fader" helemaal naar voren en vervolgens helemaal naar achteren te draaien. Toen ik het terug verplaatste, was er meer bas. Dus ik heb de sub verwijderd. Makkelijk - twee moeren en de "handknop" en maak vervolgens de connector aan de bovenkant van de sub los. Doos is uit. Vijf minuten. De soldeerbout aangestoken, de woofer uit de doos gehaald en de draden op elke spreekspoel van de fabriekssub verwisseld. Ik heb een desoldeerlamp gebruikt om de polen schoon te maken, waardoor het gemakkelijker werd om ze weer in elkaar te zetten. De enige kleine uitdaging was om de draden goed te krijgen, zodat ze door het kanaal onder het wooferframe kunnen lopen en zodat de woofer weer over de pinnen en schroefgaten past. Het gaat eigenlijk maar op één manier terug. Kostte me 15 minuten.

    Opnieuw getest. Nogmaals, ik kan ondubbelzinnig zeggen: er is veel meer bas.
    Nu klinkt het alsof de auto een premium fabrieksaudiosysteem heeft.

    De simpele wetenschap hier is dat de subwoofer die uit fase is bedraad, ervoor zorgt dat bas in een kritiek bereik in het audiospectrum wordt geannuleerd. De luidsprekers achterin de auto maken niet veel, als er al bas is, dus door de fader naar achteren te zetten, werd de annulering verminderd. Wel maken de speakers voorin wel bas. De consensus is dat ze spelen tot ongeveer 50-55Hz. Dat is ruim in het midden-lage basgebied van het audiospectrum. Ik vermoed dat de fabriekssub dekt vanaf ongeveer 100 Hz en begint af te rollen van ~ 30 Hz (met behulp van veel cabineversterking). Dus mid-bass-drivers voorin de auto overlappen de sub in een kritiek frequentiebereik. Achterwaarts bedraad, ze vechten of heffen elkaar op en veroorzaken de zwakke bas die we allemaal horen. Maar na het omkeren van de fase versterken ze elkaar nu. Net resultaat, Ik kon zowel de bas- als de subwoofer-instellingen helemaal naar beneden draaien. Ik heb nog steeds veel meer bas dan voorheen en het systeem hoeft niet zo hard te werken. Het heeft dus een behoorlijk stevige bas en speelt veel luider. Nogmaals, op een niveau dat men mag verwachten van het premium audiosysteem van een premium auto.


    Bijlage 269940

    Verschil in bekabeling van Sportback & Avant tov Coupe & Sedan zie bovenstaande afbeelding.

    We kunnen op 4 manieren de bekabeling + en - omdraaien en moet 2x (DUAL)
    - Op de subwoofer speaker zelf, 4x om solderen
    - Op de B&O amp T38 connector links achter in de koffer, 4x ompinnen
    - Op de T4jc male 4 polige connector, 4x ompinnen
    - Op de T4jc female 4 polige connector, 4x ompinnen

    Gistermiddag gelijk gedaan en wat een wereld van verschil !!
    NU EINDELIJK EEN BASS, bedankt Bas

    Subwoofer
    Bijlage 269941Bijlage 269942

    B&O AMP T38 connector
    Bijlage 269944

    Ik heb het op de 4 polige T4jc female connector gedaan.

    Bijlage 269943 Bijlage 269945


    Before
    Bijlage 269946Bijlage 269947Bijlage 269948


    Tijdens ompinnen
    Bijlage 269949Bijlage 269950
    Bijlage 269951Bijlage 269952

    Afther
    Bijlage 269953Bijlage 269954Bijlage 269955

    Dus op mijn S5/F5 Sportback prefacelift (B9):
    De 2 linker pinnen met elkaar omwisselen en de 2 rechter pinnen met elkaar omwisselen.


    Peeet

    En nog wat foto's tijdens de swap
    Bijlage 269956Bijlage 269957Bijlage 269958Bijlage 269959
    Ook bij onze Oosterburen op Motortalk.de deze oplossing gevonden.
    Ze maken er al melding van op 1-okt-2017. Jammer dat ik dat niet eerder had gevonden.

    ''30min Aufwand, 0€ investiert und den Klang um gefühlt 300% verbessert.''

    https://www.motor-talk.de/forum/bang...5#post51357975


    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  16. #375
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Gisteren mooi ritje gehad en tijd genoeg om onderweg te spelen met de klant instellingen. Bij wegrijden was het meteen al wel hoorbaar dat er een enorm verschil was met voorheen en door nog wat te tweaken met de instellingen is het nu echt een heel stuk beter. Verschil is echt direct merkbaar.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  17. #376
    Eclipsje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Leeftijd
    33
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Zojuist ook de pin swap gedaan op de T4jc connector, echt een groot verschil op het vlak van geluidskwaliteit!
    En het beste nog op de achterbank kunnen mensen nu zitten zonder enkel subwoofer gedreun te horen.

    Bedankt voor de tip Peeet!
    S5 B9 Sportback BJ 04-2017 Mythos Zwart

  18. #377

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RBo Bekijk Berichten
    Gisteren mooi ritje gehad en tijd genoeg om onderweg te spelen met de klant instellingen.
    Bij wegrijden was het meteen al wel hoorbaar dat er een enorm verschil was met voorheen
    en door nog wat te tweaken met de instellingen is het nu echt een heel stuk beter.
    Verschil is echt direct merkbaar.
    Top he Rik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eclipsje Bekijk Berichten
    Zojuist ook de pin swap gedaan op de T4jc connector, echt een groot verschil op het vlak van geluidskwaliteit!
    En het beste nog op de achterbank kunnen mensen nu zitten zonder enkel subwoofer gedreun te horen.

    Bedankt voor de tip Peeet!
    Graag gedaan
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  19. #378

    Standaard Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Vorige maand TPMS melding rechtsvoor bandendruk verlies, 0,5 bar kon erbij.
    Na 2 weken weer, een melding.
    Goed de band bekeken, shit aan de binnenkant 3 spijkers erin.
    Echt zonde, nog 6,5 mm profiel naar de klote.

    IMG_1986.jpg IMG_1989.jpg

    Ga je een beetje terug denken in de tijd, toen in die periode ervoor, naar de milieu straat geweest.

    Tijdelijk 3 proppen erin laten zetten, maar had daar geen lekker gevoel bij.

    Erg tevreden over de af-fabriek Hankook EVO2 banden, stil, goede grip op droog en in de regen.
    1 band van 6,5 mm hou ik dan op reserve, mocht ik nog een keer zoiets meemaken.
    Had er 2 zonder velgrand bescherming (MFS), stond me ook tegen, hadden nog 3,5 mm.

    Weer 4 nieuwe Hankooks besteld, Ventus S1 EVO2 AO 255/35-19 96Y XL MFS

    IMG_2222.jpg

    Bij bandenleader, 138€ per stuk -> https://www.bandenleader.nl/auto-ban...19-96y-1167166

    IMG_2218.jpg IMG_2223.jpg IMG_2221.jpg
    Vers spul , DOT productie week 47 2022

    Waarom niet voor de opvolger v/d EVO2, de EVO3 gekozen ?
    A) de EVO2 maar 66dB, de EVO3 73dB aan geluid.
    B) mijn 5e band met nog 6,5mm is een EVO2

    Monteren/balanceren/nieuwe ventielen, kost me 10€ per stuk, via een maatje.


    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  20. #379
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.583
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Shit, maar goed opgelost.
    Durf je geen plakker aan de binnenkant aan?

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  21. #380

    Standaard Re: Peeet S5/F5 Sportback Mythos Zwart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Shit, maar goed opgelost.
    Durf je geen plakker aan de binnenkant aan?

    Nee, heb daar geen goed gevoel over, als het er nou 1 was geweest
    3 gaten dicht bij elkaar ook nog 1 dicht bij de rand.
    Canvas en versterking structuur zijn toch niet meer in orde.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •