Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Voorstellen: Rene met Audi A4 B8

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Leeftijd
    38
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Voorstellen: Rene met Audi A4 B8

    Hallo iedereen

    Ik lees hier al een hele tijd mee en nu vind ik het tijd mezelf en mijn auto ook maar eens voor te stellen.
    Ik ben dus Rene ben 35 jaar en werkzaam als zzper in de bouw.
    Samen met mijn vrouw, zoon en 3 honden woon ik in Heerlen (zuid-limburg).

    In het verleden heb ik mij hier al eens voorgesteld met een Audi A6 C5 2.5 tdi deze heb ik dan ook 5 jaar gehad maar toen vond ik dat het tijd werd voor wat anders en die fout had ik nooit mogen maken sindsdien heb ik al meerdere auto's en merken gehad maar niks naar 100 % tevredenheid.
    Nu weer terug bij Audi en deze zal de komende jaren zeker blijven aangezien ik nu wel weer het goede gevoel bij een auto heb.

    Het is dus geworden een Audi A4 Avant uit 2008, deze had een km stand bij aanschaf van 150.300 en inmiddels staat de teller op 155.300.
    Plannen zijn er genoeg maar aangezien ik zelf niet zo handig ben zal ik alles moeten uitbesteden dus zal het iets langzamer gaan.
    Er ligt in de A4 een 1,8 TFSI waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben, het olieverbruik is 0.3 liter op 4.000 km dus dat valt ook mee gelukkig.
    Van het onderhoud weet ik vrij weinig de beurten zijn wel altijd netjes gedaan en de ketting is vervangen bij 90.000 km maar voor de rest geen facturen erbij van eventuele reparaties, de laatste paar jaar is het onderhoud gedaan door BVR Automotive in Tilburg, deze mensen heb ik gebeld of er nog bijzonderheden waren bij deze auto maar ze konden mij niks erover vertellen en waren zelfs wat onvriendelijk dus heb ik het er maar bij gelaten.

    De A4 is een witte a4 Avant met een hoogglans zwarte diffuser geen idee welk merk, ook de spiegelkappen zijn hoogglans zwart.
    Heb er vorige week een leuk setje velgen voor kunnen kopen via ebay.de deze zijn voor een deel gepolijst en de rest is hoogglans zwart dus dit is wel een mooie combinatie.
    Wel ben ik nog aan het kijken voor een nieuw setje banden want deze zijn nog maar een 4 mmm en maken teveel geluid.....

    Verder is de A4 volledig Sline van binnen en heeft het een MMI 2G Navigatie systeem i.c.m B&O.
    Ook zit er bi-xenon op i.c.m led dagrijverlichting, pdc achter en automatisch inklapbare spiegels.

    Ik zal binnenkort fotos plaatsen in dit topic en een beetje de vernieuwingen bij gaan houden.

    Sline.jpgNieuwe wielen.jpg
    Groeten Rene
    Laatst gewijzigd door ReneA4B8; 21-11-21 om 08:52.

  2. #2
    renetje1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Posts
    264
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen: Rene met Audi A4 B8

    welkom renè, we wachten je foto`s af

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.102
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Voorstellen: Rene met Audi A4 B8

    Welkom, de foto's zijn we reuze benieuwd naar natuurlijk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4
    Eclipsje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Leeftijd
    32
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorstellen: Rene met Audi A4 B8

    Welkom Rene!

    Benieuwd naar de foto's
    S5 B9 Sportback BJ 04-2017 Mythos Zwart

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2021
    Leeftijd
    38
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Voorstellen: Rene met Audi A4 B8

    2 fotos toegevoegd aan de 1ste post, na een goede poetsbeurt zal ik meer foto's toevoegen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •