Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nieuw lid even voorstellen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2021
    Leeftijd
    34
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Nieuw lid even voorstellen

    Goede avond Audi liefhebbers,

    Sinds 2 weken geleden ben ik eigenaar geworden van een leuke nette Audi A4 2.0 uit 2001. Tot heden verschillende auto's gehad een, Suzuki Vitara, Golf 2 GTI, Jeep Wrangler. Ik ben eigenlijk al me hele leven een Audi fanaat maar het is er nooit van gekomen, tot nu. Hij van een garage en voor leuk prijsje gekocht. Maar er zijn enkele details die niet mooi zijn, zoals de voor/achter bumper die zijn blijkt 2 delen, zwart en blauw, de velgen. ''mannen dingetjes denk ik'' Verder erg tevreden ermee en ook tweestrijd, twijfelend of er kleine veranderingen aan moeten gebeuren. Wellicht zal ik deze auto 1 jaar rijden en daarna een A6 kopen en deze helemaal oprijden, netjes onderhouden, tot het elektrische tijdperk begint, deze A4 zie ik als een instappertje.

    Zal hier zijn om wat tips te zoeken voor onderhoudt, problemen en dergelijke, zou het ook wel eens leuk vinden om een meeting mee te maken en wat te socialize

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.165
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Nieuw lid even voorstellen

    Welkom! Het forum is ongeacht de misschien niet concours staat van de auto toch gek op foto's van je b6 A4.
    Dus plak er een paar neer hier, daarom heet het showroom.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3
    Eclipsje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Leeftijd
    33
    Posts
    30
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw lid even voorstellen

    Welkom op AF!

    Benieuwd naar foto's van je wagen .
    S5 B9 Sportback BJ 04-2017 Mythos Zwart

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •