Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Chantal, A6 (C6) aero blue uit 2006

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2021
    Leeftijd
    38
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Chantal, A6 (C6) aero blue uit 2006

    Mijn naam is Chantal, 35 jaar en woonachtig in Duitsland. Sinds kort ben ik de eigenaar van een A6 uit 2006. Ik ben overgestapt van een Ford C-Max uit 2006. Dus ik ben er, ondanks dat het jaartal gelijk gebleven is zeker op vooruit gegaan. 😉
    Om heel eerlijk te zijn heb ik van auto’s niet veel verstand, maar dat kan ik hier volgens mij allemaal bijleren. Wel vind ik het leuk om het één en ander op te knappen en te upgraden uiteindelijk, dus dat gaan we dan ook maar laten doen in de loop der tijd.
    Eerst maar eens opzoek naar een dvd voor de navi ( die zit er helaas niet bij en ik heb geen idee wat ik precies moet hebben) en dan langzaam verder kijken.
    Mijn doel is om over uiterlijk 4 jaar een nieuwer model te kopen, maar welke dat wordt.... geen idee nog!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard re: Chantal, A6 (C6) aero blue uit 2006

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Channievdv Bekijk Berichten
    Mijn naam is Chantal, 35 jaar en woonachtig in Duitsland. Sinds kort ben ik de eigenaar van een A6 uit 2006. Ik ben overgestapt van een Ford C-Max uit 2006. Dus ik ben er, ondanks dat het jaartal gelijk gebleven is zeker op vooruit gegaan.
    Om heel eerlijk te zijn heb ik van auto’s niet veel verstand, maar dat kan ik hier volgens mij allemaal bijleren. Wel vind ik het leuk om het één en ander op te knappen en te upgraden uiteindelijk, dus dat gaan we dan ook maar laten doen in de loop der tijd.
    Eerst maar eens opzoek naar een dvd voor de navi ( die zit er helaas niet bij en ik heb geen idee wat ik precies moet hebben) en dan langzaam verder kijken.
    Mijn doel is om over uiterlijk 4 jaar een nieuwer model te kopen, maar welke dat wordt.... geen idee nog!
    Mooie auto en frisse kleur. Geniet ervan, hulp is hier genoeg te vinden!

    Sent from my SM-G988B using Tapatalk

  3. #3
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard re: Chantal, A6 (C6) aero blue uit 2006

    Welkom en gefeliciteerd met de A6
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  4. #4
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Chantal, A6 (C6) aero blue uit 2006

    Welkom hier. Mooie kleur heeft die A6 zeg.

    Wat betreft de de navi DVD moet je een MMI 2G versie hebben, denk ik. Als het al niet gedaan is, is ook een update besschikbaar voor MMI zelf.

    De DVD's kun je zelf van het net halen of door iemand laten doen.

    In ieder geval veel plezier met je A6.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •