Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: interieurfoto's geplaatst. update: stage1+ 433pk + verslag na 1 jr

  1. #21
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Dat zal LXXX zijn en dat zal overeenkomen met - - - -


  2. #22

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Maak even een account aan op MYAudi en je weet je kleur en nog veel meer.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #23
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Maak even een account aan op MYAudi en je weet je kleur en nog veel meer.

    Peeet
    Helaas worden ‘Audi exclusive’ of ‘kleur naar klantwens’ kleuren niet vermeld in de app of online. Ik wist eerder ook niet welke kleur ik had. Zelfs de dealer kon het niet in het systeem traceren. @ketelapper heeft het mij weten te vertellen.

    Nb. Eerder stond er wel in de app het kenmerk kleur ‘Audi Exclusive’, maar sinds een tijdje niet meer.

  4. #24
    Robertv1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Hierbij een aantal foto's van het interieur:

    Q7 9.jpg

    Q7 8.jpg

    Q7 5.jpg

    Q7 4.jpg

    Q7 6.jpg

    Q7 7.jpg

    avond foto.jpg
    Laatst gewijzigd door Robertv1979; 22-11-21 om 21:25.

  5. #25
    Robertv1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
    Helaas worden ‘Audi exclusive’ of ‘kleur naar klantwens’ kleuren niet vermeld in de app of online. Ik wist eerder ook niet welke kleur ik had. Zelfs de dealer kon het niet in het systeem traceren. @ketelapper heeft het mij weten te vertellen.

    Nb. Eerder stond er wel in de app het kenmerk kleur ‘Audi Exclusive’, maar sinds een tijdje niet meer.
    Apart dat het zo lastig te achterhalen is en nergens concreet vermeld staat.
    Maar ik denk dat het Ara blue is hoor!


  6. #26
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.162
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Hele dikke machine zeg...... ennuh 300% dat het Ara Blauw is..... by far de mooiste blauw kleur die Audi aanbied!!!
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #27
    marSeLine's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2016
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Hele mooie machine heb je gescoord, persoonlijk het enige wat ik nu kan opmerken de lichte "hemelkleur" die had ikzelf bij nieuw aanschaf donker genomen......

  8. Ad
  9. #28
    Robertv1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marSeLine Bekijk Berichten
    Hele mooie machine heb je gescoord, persoonlijk het enige wat ik nu kan opmerken de lichte "hemelkleur" die had ikzelf bij nieuw aanschaf donker genomen......
    Is wat voor te zeggen inderdaad.
    Anderzijds: de lichte alcantara hemel geeft i.c.m. met het panoramadak wel een gevoel van veel licht.

  10. #29
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    (Gevonden!) Mooie bak collega!

  11. #30
    Robertv1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCJ Bekijk Berichten
    (Gevonden!) Mooie bak collega!
    Dank je wel! Leuk dat we dezelfde passie hebben voor Audi

  12. #31
    Robertv1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Hier weer even een update:
    Ik heb de auto inmiddels een jaar (14.000km mee gereden, hij staat nu op 45.000km).
    Wat een heerlijke veelzijdige auto!

    Deze zomer met de vouwwagen naar Italië geweest (regio De Marken). Daar zijn veel heuvelachtige wegen die niet altijd mooi effen zijn.
    De Q7 met zijn luchtvering voelde zich als een vis in het water. Ook lekker een beetje onverharde wegen gepakt die de bergen in gingen. De auto lekker in Allroad stand en niks was te gek (ondertussen 3 kids op de achterbank haha).

    Op de mooiere bergwegen met goed asfalt lekker in dynamic en dan knalt hij heerlijk strak door de haarspeldbochten.
    Begin dit jaar heb ik de auto stage 1+ laten tunen en is hij van 333pk naar 433pk gegaan. Koppel van 460NM naar 520NM.
    Ook heb ik de ZF bak meteen laten tunen/afstellen. Rijdt fantastisch nu. Wat een snelle auto is het.

    Gek genoeg voelt hij niet lomp of zwaar aan, maar dat komt ook omdat het 'gewoon' een V6 is en niet een SQ7 die met zijn V8 diesel een stuk zwaarder is.
    Die van mij is 2005kg op kenteken. Valt reuze mee dus. Het verbruik zit langdurig gemiddeld op 1:10 ongeveer. Dat is dus ook best okay!


    Tot slot heb ik nog een bypass laten maken bij de einddempers. Standaard heeft hij weinig sound.
    Dat is nu een stuk beter maar zeker niet overdreven.

    Ook heeft de auto een glascoating gekregen bij Michel (www.stdcarcleaning.nl).
    Echt vakwerk en daarmee is de auto goed beschermd en glanst hij fantastisch zodra ik hem gewassen heb.

    Wat ik verder hele fijne opties vind.
    - de achterasbesturing: dat merk je echt met inparkeren. De draaicircel is een stuk kleiner
    - de stoelen: multicontour met massage, memory, verwarming en ventilatie. Echt heerlijk!
    - softclose: je went er aan dat hij net even dat laatste stukje aantrekt als je hem niet goed dichtdoet.
    - B&O premium: de 23 speakers geven een heerlijk geluid door de auto heen. I.c.m. met dubbel glas komt het goed tot z'n recht.
    - electrische trekhaak: kwam met de vouwwagen goed van pas

    De Q7 is mijn eerste SUV en bevalt dus erg goed!
    Krijg ook veel leuke reacties op de Ara Blauwe kleur.

    Q7 aanhanger.jpg Q7 berg.jpg
    Laatst gewijzigd door Robertv1979; 20-10-22 om 20:06.

  13. #32
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.544
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: A6 Biturbo diesel ingeruild voor... een dikke Q7 3.0T 333pk (kleur: blauw!) update: extra foto's geplaatst

    Platje van een auto @Robertv1979
    Kan me voorstellen dat je daar veel plezier aan beleeft. Kleur...TOP!
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •