Net als onderstaande ook mkijn A6 avant ingeruild voor een Q7 , de e-tron versie.
Rij er nu ongeveer 1,5 maand in , rijd echt heerlijk.
E-tron maakt de auto best zuinig , laad regelmatig op , soms 2 x per dag als de stekker kast vrij is.
Deze kosten vallen me heel erg mee.

Bij aanschaf bij de " dealer" in groningen , viel me de aflever staat me heel erg tegen, gelukkig had ik al een afspraak bij Jurgh gemaakt.
De auto is daar ge de - chromed , remmen gespoten, lichten gesmoked en ruiten gedaan en in de dubbele glas coating gezet.

Afgelopen week bij VVT in Marum geweest om m motorisch iets aan te pakken. Nou dat scheelt ! Heerlijk snel nu , waar ik anders nog wel eens dacht van , hup hup , nu snel reagerend vooruit.

Volgende week nog de Maxhaust , die onder de A6 weg kwam, laten plaatsen.... meningen zijn verdeeld hier over ik weet het maar lijkt me soms weer leuk om met iets meer lawaai te kunnen rijden...
Zal ook snel proberen meer foto's te plaatsen, op mijn profiel pagina heb ik al wat geplaatst.

Iemand nog tips aanvullingen wat aan te passen in de vcds, wil iig spiegel kantelen bij achter uit en bij drl achterlichten altijd aan...