Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Royba

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Even voorstellen: Royba

    Hallo allemaal,

    Ik ben Roy 22 jaar en woonachtig in het mooie Overijssel. In mijn 'korte' auto leven al menig auto bezit (Volkswagen Up, Mini One, Audi A1 1.2 & Audi A4 B6 2,5 TDI) Maar momenteel in het bezit van een A1 in de kleur gletsjerwhite die lekker in de opties zit & een Audi A4 B5 1.6 Avant (Daily en projectje om weer mooi op orde te maken) In mijn vrije tijd mag ik mij graag bezig houden met het detailen van auto's en in het bijzonder mijn eigen Audi's. De Audi A1 heb ik eigenlijk alleen geperfectioneerd denk hierbij aan, Subtiel verlagen, Stoeprandschade laten spuiten en deukjes verwijderen. De Audi A4 heb ik vanaf augustus in bezit en meer als projectje gekocht om deze weer netjes te maken en kilometers te vreten. De A4 is inmiddels voorzien van een subtiele verlaging en RS4 velgen. Verder is er veel (Achterstallig?) onderhoud uitgevoerd moet zeggen dat de auto nu super lekker rijdt.

    De bedoeling van dit topic is jullie op de hoogte te houden van alle gedane en toekomstige mods. Ben benieuwd of ik de meesten van jullie in het echt ga spreken op meetings/tours als dat weer mogelijk is.

    Hierbij enkele foto's van mijn Audi's
    IMG_9301.jpg

    IMG_8701_jpg.jpg

    cca4a09b-ba27-4481-ad10-8562cfb48efd.jpg

    67cd22f7-9f13-4a4e-8149-3f8435e41c7e.jpg
    Laatst gewijzigd door RoyBa; 01-02-22 om 21:28.

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Welkom en mooie A1 heb je!

  3. #3
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Een fraai verhaal zoals jij je voorstelt. Dat zien/hebben we graag. Meer dan welkom dan ook. k Kijk uit naar je update verhalen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  4. #4
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyBa Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Ik ben Roy 22 jaar en woonachtig in het mooie Overijssel. In mijn 'korte' auto leven al menig auto bezit (Volkswagen Up, Mini One, Audi A1 1.2 & Audi A4 B6 2,5 TDI) Maar momenteel in het bezit van een A1 in de kleur gletsjerwhite die lekker in de opties zit & een Audi A4 B5 1.6 Avant (Daily en projectje om weer mooi op orde te maken) In mijn vrije tijd mag ik mij graag bezig houden met het detailen van auto's en in het bijzonder mijn eigen Audi's. De Audi A1 heb ik eigenlijk alleen geperfectioneerd denk hierbij aan, Subtiel verlagen, Stoeprandschade laten spuiten en deukjes verwijderen. De Audi A4 heb ik vanaf augustus in bezit en meer als projectje gekocht om deze weer netjes te maken en kilometers te vreten. De A4 is inmiddels voorzien van een subtiele verlaging en RS4 velgen. Verder is er veel (Achterstallig?) onderhoud uitgevoerd moet zeggen dat de auto nu super lekker rijdt.

    De bedoeling van dit topic is jullie op de hoogte te houden van alle gedane en toekomstige mods. Ben benieuwd of ik de meesten van jullie in het echt ga spreken op meetings/tours als dat weer mogelijk is.

    Hierbij enkele foto's van mijn Audi's
    IMG_9301.jpg

    IMG_8701_jpg.jpg

    cca4a09b-ba27-4481-ad10-8562cfb48efd.jpg

    67cd22f7-9f13-4a4e-8149-3f8435e41c7e.jpg
    Welkom Hele toffe A1 hoor lijken op de velgen van de Abt versie. en de A4 mag er ook wezen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Van harte welkom en een bijzondere A1 heb je. Heel veel rijplezier gewenst met je beide Audi's!


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT S

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Veel plezier met de Audi's.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Eventjes stof blazen van dit topic. Inmiddels heeft de B5 plaats gemaakt voor een B7 avant 2.0 met Automaat omdat ik dit graag wilde en een B7 A4 altijd een model is geweest wat mij wederom heeft aangesproken samen met de B6. Goed gelijnd en een vrij tijdloos voorkomen. Desondanks ben ik een B5 steeds meer gaan waarderen.. waar de b7 als een moderne alleskunner aanvoelt is de B5 toch meer oldskool en heeft vindt ik persoonlijk een stoerdere look door zijn wat vierkantere voorkomen... ik weet niet sommige zullen het mij eens zijn de ander totaal niet.. Maar enfin, ik was klaar met het 'oude' auto gevoel en wilde wat frissers.. Dus is mijn oog gevallen op een 2006 Audi A4 Avant die bereden is door een bevriende garage houder waar mijn andere Audi's in het verleden ook in onderhoud zijn geweest. De keuze was snel gemaakt naar een redelijk inruil voorstel van de B5. De B7 was technisch in orde maar optisch kon die wel een flinke poetsbeurt gebruiken en was verder helemaal standaard. Standaard is niet helemaal mijn ding dus ik heb hem (Of haar?) zoveel mogelijk OEM aangepast. De huidige old RS4 velgen van de B5 zijn overgezet, Eibach verlaging mocht uiteraard niet ontbreken en ook zijn de dimlichten vervangen door led. Mede omdat enorm verbeterd tegenover origineel halogeen en de Audi een frissere look geeft.


    Verder zelf zeer tevreden hoe ze er nu bij staat.. echt een strakke Daily voor naast de A1 (Alhoewel sommige zich vast afvragen wat een 22 jarige met een station moet)

    Hierbij de plaatjes van hoe ze was en nu is.

    IMG_1574.jpg IMG_1572.jpgIMG_1768.jpgIMG_1770.jpg
    Laatst gewijzigd door RoyBa; 25-04-22 om 23:11.

  8. Ad
  9. #8
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.134
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen: Royba

    Nice hoor, gaan we nog wat veranderen aan de b7? Deurlijsten dual exhaust bijv?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •