Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

    Hallo allemaal! Na 15 jaar weggeweest te zijn (volgens mij al in 2006 mijn eerste posts.. is mijn oude gebruikersnaam Ja-Rule nog te koppelen? Op contact@audiforum krijg ik een foutmelding...) en rondgezworven te hebben in Volvo's en BMW's, sinds vorige week de trotse eigenaar van een automobiel die het rechtvaardigt hier weer terug te zijn. Als 20-er heb ik meerdere malen bij onze geliefde Oosterburen een A4 Cabriolet gehuurd met witte kentekenplaten, en na jaren dromen toch maar de stap genomen er nu zelf weer eens in te gaan rijden. Heb even gezocht, want ik wilde graag een versie met driespraak-stuur, sportstoelen, Xenon, en de combi 3.0 en handbak. Gevonden dus! In het donkerblauw.

    Zoals bij velen wil ik zelf aan de gang de dashboard knoppen te vervangen en het interieur weer netjes te maken - al zien de stoelen en het leer en nog heel goed uit na 190dkm.

    Heb hier al flink zitten zoeken, want wil ook graag op korte termijn het (wortel?)notenhout inleg vervangen voor iets eh.. minder houtig. Ik zag goede ervaringen met wrappen, maar heb het liefst een origineel setje. Op eBay kom ik alleen sets zonder asbak en versnellingspook tegen. Tips mbt interieur zijn welkom!

    Afijn - naast de A4 nog een oranje Polestar 2 als daily, en dus hopende op een mooie zomer!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Roelio79; 05-05-22 om 18:05.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

    Welkom terug

    Mooie b6 cabrio, de houten inleg zou ik wrappen naar carbon denk ik, een originele set voor heel de auto in goede staat is echt prijzig, gaat ergens tussen de 350-700,- zijn en vaak is er wel iets mis.

    Is ie quattro? Ja denk ik? Nog andere plannen? Rns D vervangen oid?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Talking re: Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

    Dank! Heb je ideeën of adressen voor zo'n interieur wrap?

    Het is een FWD, eigenlijk ook wel prima (lichter en kan minder kapot ).

    Die radio is nog wel een ding. Ik ben echt een originaliteitsfreak. Maar ik kende voor de A3 wel gave alternatieven. Zijn er apparaten die je kent die je zou aanbevelen?

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roelio79 Bekijk Berichten
    Dank! Heb je ideeën of adressen voor zo'n interieur wrap?
    Een maatje van me heeft dat zelf gewrapt, zal zo eens kijken of ik een foto heb, het is ook een cabrio net als jij hebt alleen b7 en diesel 3.0. Staat mooi.
    Het is een FWD, eigenlijk ook wel prima (lichter en kan minder kapot ).

    Die radio is nog wel een ding. Ik ben echt een originaliteitsfreak. Maar ik kende voor de A3 wel gave alternatieven. Zijn er apparaten die je kent die je zou aanbevelen?
    Radio zou ik een rns-e doen, ook niet nieuw en high tech maar ik heb hem ook in mijn avant met 2020 kaarten en sd kaarten, prima voor mij. Ik hoef geen muziek te streamen van telefoon of zoiets.
    Maar je hebt ook android units, ik vind het niks en houd van oem maar sommigen vinden dat leuk. Er is wel een rns-e met andere software geloof ik, maar waar je die kan kopen en wat ie kost weet ik niet.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

    Ja, inderdaad! Zo’n RNS had ik ook mijn A3, zag er netjes uit, en met zo’n Bluetooth module prima. Maar past die zonder morren in een B6?


  6. #6
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Voorstellen: 15 jaar weggeweest en weer terug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roelio79 Bekijk Berichten
    Ja, inderdaad! Zo’n RNS had ik ook mijn A3, zag er netjes uit, en met zo’n Bluetooth module prima. Maar past die zonder morren in een B6?
    Ja dat is goed te doen, zoek maar eens rns-d naar rns-e

    Carbon wrap cabrio asbak en afdekplaat schakelpook.

    F36F1673-684A-4334-A432-4DA98049B1C1.jpg
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •