Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Leander aangemeld

  1. #1

    Standaard Leander aangemeld

    Hallo allemaal.

    Ik ben Leander, 35 jaar en woonachtend in het Westland. Rij vanaf m’n 18de Porsche en in dat wereldje terecht gekomen. Vorig jaar eigen marketingbureau gestart en ben youngtimers gaan rijden. Zojuist bedrijf verkocht en met een schuin oog aan het kijken naar een high mileage S4 B7 in de kleur Imola Yellow, origineel NL auto van een oud collega (monteur). Misschien dat hij hier ook zit

    grote droom is wel de RS4 B7 dus wanneer zaken echt goed gaan, wellicht de stap maken.

    Hoop hier kennis op te kunnen doen over de B7 en nieuwe mensen te leren kennen.

    Rij nu een Porsche 924 1984 (circuit), Mini Cooper S R53 2006 (zakelijk) en Focus EcoBoost Titanium 2018 (gezin)

    Connect me gerust op Instagram of LinkedIn.

    Groeten Leander Kolen
    Laatst gewijzigd door Leander86; 26-09-22 om 07:52.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Leander aangemeld

    High mileage or low mileage
    https://link.marktplaats.nl/m1889623947?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: Leander aangemeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    High mileage or low mileage
    https://link.marktplaats.nl/m1889623947?
    Prachtige wagen! Alleen is het een automaat. Zou het liefste een handgeschakelde willen

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.032
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Leander aangemeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leander86 Bekijk Berichten
    Prachtige wagen! Alleen is het een automaat. Zou het liefste een handgeschakelde willen
    Echt?
    Nee joh, je bent toch geen amerikaan de tipt is so much fun en relaxed rijden, af en toe een beetje flipperen en zo, gaat echt nooit vervelen vind ik en kan ik de hele dag doen, soms wel eens alleen op flippers naar huis, terug schakelen doet ie namelijk zelf. Leuk speeltje ook in S stand.

    Schakelbak is wel iets goedkoper. Er staat wel een leuke zwarte automaat op mp net onder de 8k, in mijn ogen (te) goedkoop.

    Ik zou de mijne wel willen ruilen voor die gele (denk dat ie veel vraagt), maar kan mijne ook laten wrappen in de kleur die ik leuk vind natuurlijk, nogoro blauw of imola geel bijv.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5
    AudiBassie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Leeftijd
    43
    Posts
    34
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Leander aangemeld

    Hoi Leander, welkom en je doelen zijn helder :-)

    De Imola Yellow kan ik waarderen, beetje opvallen mag een S4 wel. De RS4 ook in een dergelijke kleur of?

    Anyway, veel plezier op dit forum!


  6. #6

    Standaard Re: Leander aangemeld

    Dank! Een donkerblauwe of zo’n speciale kleur grijs vind ik ook prachtig!

    Voor een RS4 is een saloon ook heel tof, alleen ben ik weer praktischer ingesteld met een peuter.

  7. #7
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Leander aangemeld



    Hier ervaring met een S4 B7 cabriolet in Sprintblauw. Sinds juni 2006 op de (Duitse) wegen, sinds voorjaar 2014 in mijn bezit. Ruim acht jaar geleden heel bewust voor de S4 gekozen en een prachtige RS4 cabrio laten staan... omdat ik juist per sé automaat wilde en de B7 RS4 er alleen handgeschakeld is.

    Prachtige V8 grom en geweldig genieten van dakloze hobby-kilometers! En ik ben fan van alles wat niet grauw grijs of zwart is op onze wegen.
    Geniet van de zoektocht

    (PS: heb ook net bedrijf verkocht maar daarmee juist vanaf S4 een upgrade... cliffhanger voor 1 oktober a.s.)
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •