Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 160

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #41
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Het is ook wat bedoeld voor de verborgen gebreken die je kan hebben, de knutsel bedrijven een beetje af te vangen, geld ook voor schade, als het bekend is moet het gemeld worden, anders kan je hem zelfs terug brengen en aankoopbedrag terug.
    Een auto als handelaar verkopen is niet meer zo makkelijk.

    Ts
    Veel plezier met de b7, goed onderhoud geeft je lang plezier en de nieuwere zijn geen haar beter helaas.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #42

    Standaard Re: Even voorstellen

    Nieuwe poging

    Aangezien de prijs vd audi zeer schappelijk was gezien het uiterlijk, interieur, 2.0 tfsi en de km stand ook enigzins, wou ik perse meteen gaan kijken. Ze wouden de auto niet vasthouden en mijn monteur had geen tijd, dus alleen die kant op.

    Alle punten van mijn monteur en hier gecontroleerd, ondertussen ook telefonisch contact gehad met mijn monteur. Op wat krasjes na niks kunnen vinden wat slecht of twijfelachtig is.

    Lijkt een (zeer) goede koop op het eerste gezicht. Ga de auto morgen halen en dan gaat hopelijk deze week nog naar mijn garage om alles nogmaals te checken en daarna onderhoud te plegen.

    Als er iets ernstigs tevoorschijn komt kan ik aanspraak maken op de wettelijke garantie. Voor kleine dingen ben ik natuurlijk zelf verantwoordelijk, aangezien het autobedrijf op 100km + zit is klein onderhoud bij hun toch geen fijne optie.

    Liever meteen met mijn monteur die kant opgegaan maar dat ging nu eenmaal niet.

    @Bastet kom later even terug op jouw post.

    Aangezien ik momenteel nul tijd heb om het forum door te kijken. Heeft er iemand nog tips mbt het onderhoud, dingen waar we speciaal op moeten letten?

    Mvg Arno

  3. #43
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Prima gedaan hoor, de auto is ook 17 jaar oud dus er kan van alles zijn en er is altijd wel iets te doen.

    Nakijken is remslangen achter, remklauwen achter kijken of ze los zijn, zwetende schokbrekers en kapotte ribbel rubber.
    Voor draagarm rubbers op scheuren checken, rond deze leeftijd zijn die op als ze nooit gedaan zijn.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #44

    Standaard Re: Even voorstellen

    Dank je rol-co.

    Ik zie dat er nogal eens moeilijk gedaan word over de olie voor een audi. Geld dat ook voor de mijne, is er een voorkeur?

  5. #45
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Dank je rol-co.

    Ik zie dat er nogal eens moeilijk gedaan word over de olie voor een audi. Geld dat ook voor de mijne, is er een voorkeur?
    Zover ik weet niet, gewoon de in je gebruiksaanwijzing staande 5W30 denk ik, en als je die van castrol koopt is prima.
    https://www.deolieconcurrent.nl/cate...ype/5W%252d30/

    Laat het alleen geen 30.000 zitten maar met 15 wisselen. Misschien kan je achterhalen wat er nu in zit.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #46

    Standaard Re: Even voorstellen

    @,EricW Zie je bericht nu pas...ja de 2.0T met handbak 5 versnellingen. Tiptronic was de wens maar dan was de zoektocht een stuk langer geweest, misschien in de toekomst
    Laatst gewijzigd door Barnaby; 15-02-23 om 18:17.

  7. #47

    Standaard Re: Even voorstellen

    Wederom dank Rol-co!

  8. Ad
  9. #48
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Er is info genoeg voor B7 2.0 tfsi hier

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  10. #49

    Standaard Re: Even voorstellen

    @Bastet

    Schroefsetje wacht ik toch nog heel even mee, ben bang dat hij misschien te laag ligt voor mijn offroad ritten. Vandaag de auto opgehaald en hij ligt vooral achter toch lager als ik dacht, twijfel nu ofdat hij misschien al verlaagd is.
    Toch eerst maar eens nieuwe velgen en wat km's maken.

    Vanavond online nog eens wat velgen bekijken en vooral wat alle cijfertjes betekenen.

    Weet iemand de naam/type vd velgen die ik eerder gepost heb?

    Nogmaals dank voor al jullie input, word zeer gewaardeerd! Helaas kan ik hier weinig terug doen dus bel maar een keer als je vanuit de kroeg naar huis moet...

    Mvg Arno

  11. #50

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    @Bastet

    Schroefsetje wacht ik toch nog heel even mee, ben bang dat hij misschien te laag ligt voor mijn offroad ritten. Vandaag de auto opgehaald en hij ligt vooral achter toch lager als ik dacht, twijfel nu ofdat hij misschien al verlaagd is.
    Schroefset kan je lager/hoger instellen naar wens, met vaste veren hang je op een vaste hoogte, en daar moet je 't mee doen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Weet iemand de naam/type vd velgen die ik eerder gepost heb?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Bijlage 269622Bijlage 269622

    Bovenstaande het model velgen die ik op het oog heb....
    Dit model? Staat in de foto - B5 RS4.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Nogmaals dank voor al jullie input, word zeer gewaardeerd! Helaas kan ik hier weinig terug doen dus bel maar een keer als je vanuit de kroeg naar huis moet...

    Mvg Arno
    Hahahaha zal 'm onthouden!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  12. #51
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten

    Nogmaals dank voor al jullie input, word zeer gewaardeerd! Helaas kan ik hier weinig terug doen dus bel maar een keer als je vanuit de kroeg naar huis moet...

    Mvg Arno
    Haha mijn vrouw rijd dan altijd eerlijk verdeeld zij feestjes ik begrafenissen

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  13. #52

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Bijlage 269622Bijlage 269622


    Bovenstaande het model velgen die ik op het oog heb....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Weet iemand de naam/type vd velgen die ik eerder gepost heb?
    Dat zijn gesmede A8/S8 S-line OEM quattro GmbH 20 inch velgen

    Foto's van op een A4/8E en specificaties -> https://www.audiforum.nl/forum/audif...ml#post1306500

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  14. #53
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    En in kleinere maten old rs4

    hier kan je ze allemaal vinden, met onderdeel nummers, maten en gewichten alles.
    https://www.original-felgen.com/
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 15-02-23 om 19:47.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #54

    Standaard Re: Even voorstellen

    Zie het nu ook Bastet...helaas staan ze er in 18 of 19inch niet bij op de Duitse site. Sowieso de laatste tijd veel gezocht naar dat model maar is heel weinig te vinden, veelal net niet wat ik vind.

    Heb vandaag weer even mijn huiswerk gedaan wat betreft de specificaties van velgen (voor een b7). Even kijken of ik het goed heb, wederom mede dank aan Bastet in een oud topic.

    Met 235/35 of 40/19×9,5 ET 40 moet ik voor en achter toch weg komen, er van uit gaande dat het comfort redelijk moet blijven? Zou ET 35 ook nog net gaan? Het is maar even dat ik de uiterste weet vd mogelijkheden

    Qua imitatievelgen, omdat de originele velgen toch onbetaalbaar zijn voor mij, misschien 2e hands...ik kan alleen de wheelscompany vinden die aanbevolen word, neem aan dat er meer betrouwbare zijn?

    Qua banden zag ik dat volgens mij weer Bastet de Michelin pilot sport 4 aanraadde, nog meer aanraders?

    Een net 2e hands setje is evt ook een optie. Verder nog een gril nodig maar zal meteen een berichtje in het marktplaats gedeelte plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Barnaby; 15-02-23 om 21:29.

  16. #55
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  17. #56

    Standaard Re: Even voorstellen

    Ik kom hier waarschijnlijk echt over als een lamme tak...wat echt niet het geval is...marktplaats had ik dus nog niet gezocht.

    Dat zijn ze iig, alleen het lijkt dat ze redelijk wat geleden aan de binnenzijde vd velg tussen de spaken, of niet goed gepoetst.

    En 'maar' 18 inch, bang dat het net niet is, als ik ze nieuw koop word het sowieso 19inch. Mijn vriendin zegt altijd hij kan niet groot genoeg zijn...zegt ze helaas nooit tegen mij.

  18. #57

    Standaard Re: Even voorstellen

    Wat is jullie mening wat betreft 18 of 19inch? Eigenlijk is de vraag of 18 te klein is/lijkt

  19. #58
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Wat is jullie mening wat betreft 18 of 19inch? Eigenlijk is de vraag of 18 te klein is/lijkt
    18" kan zonder te verlagen, 19" moet je eigenlijk wel verlagen, met s-line kan het nog net vind ik.

    19"
    C5FFEEBC-58F8-4AEA-B7AE-8CC7206692CC.jpg

    Ik had ook winterwielen die er zo uit zagen, 50,- ps en ze zijn zo.

    BFDDF033-B930-4C1D-A91F-845D9643BA3E.jpg

    Ik heb ook 18" old rs4 als winter onder de b6 gehad, maar heb ze weggegeven aan iemand met een b7 cab.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  20. #59

    Standaard Re: Even voorstellen

    Mooie auto rol-co! Velgen zien er weer netjes uit, goed om te weten.

    Waar zit het verschil dan in van hetgene wat jij benoemd, is dat alleen het uiterlijk of mis ik nog iets?

  21. #60
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Mooie auto rol-co! Velgen zien er weer netjes uit, goed om te weten.

    Waar zit het verschil dan in van hetgene wat jij benoemd, is dat alleen het uiterlijk of mis ik nog iets?
    S-line onderstel of gewoon.
    Heb je gewoon onderstel (kan je aan de code op de sticker zien) dan staat ie net wat hoger dan s-line dus is 18" best ok, ga je dan naar 19" lijkt het net een allroad en moet de wagen zakken. Omtrek blijft het zelfde maar is gewoon niet mooi met grote velg en lage band.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •