Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 160

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #81

    Standaard Re: Even voorstellen

    Nog een projectje...

    Blijkbaar zitten slapen toen ik de auto achterin bekeken heb. Er mist een kapje oid aan de achterzijde vd armsteun, is dit los verkrijgbaar, zoja onder welke naam?

    Op de andere foto is de telefoonhouder te zien. Is er de mogelijkheid dat ik die aan pas zodat ik mijn huidige smartphone er in kwijt kan? Demonteren kan natuurlijk ook maar dan moet ik iig op dezelfde plaatst iets nieuws plaatsen ivm de gaten.
    Sowieso niet de ideale plaats, meer naar links is een stuk praktischer.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #82
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.495
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hoort daar niet een asbak in?



    😎✌🏻
    The Grey Sleeper. 😴

  3. #83
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Plaatje is een losse, heb je met en zonder achterbank verwarming knoppen. Telefoon houder zit normaal in de armsteun maar je kan er nog een unit voor kopen echter tot iphone 6 maar wel verbinden met Bluetooth, ik heb hem in mijn armsteun ook en op ebay gekocht. Dan werkt je telefoon gewoon vanuit je broekzak op je rns-e
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #84

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2019
    Posts
    50
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Even voorstellen

    Lijm/monteer gewoon zo'n magneet-houder op die bestaande telefoonhouder, en dan heb je een prima plek voor je telefoon.

    vb:

  5. #85
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Hoort daar niet een asbak in?



    😎✌🏻
    Foto is op zijn kop inderdaad dus de asbak, het plaatje wat ik bedoel is er nog.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #86
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Nog een projectje...

    Op de andere foto is de telefoonhouder te zien. Is er de mogelijkheid dat ik die aan pas zodat ik mijn huidige smartphone er in kwijt kan? Demonteren kan natuurlijk ook maar dan moet ik iig op dezelfde plaatst iets nieuws plaatsen ivm de gaten.
    Sowieso niet de ideale plaats, meer naar links is een stuk praktischer.
    Deze heb je nodig, dan werkt ie op de auto.
    https://www.ebay.de/itm/275680488024...Bk9SR-6kvMbUYQ

    of goedkoper
    https://www.ebay.de/itm/254758821408...3ABFBM7qS8xtRh


    alles
    https://www.ebay.de/sch/i.html?_from...51435&_sacat=0
    wel voor iphone 6 maar je kan hem gewoon in je zak houden, ik heb ook deze houder in de armsteun maar heb een iphone 10.
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 02-03-23 om 22:25.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  7. #87
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.495
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Foto is op zijn kop inderdaad dus de asbak, het plaatje wat ik bedoel is er nog.
    Ik zag het aan de vloerbedekking.


    😎✌🏻
    The Grey Sleeper. 😴

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: Even voorstellen

    Goedemiddag allen, zijn we weer en wederom vele dank!

    Asbak mis ik dus, dat moet dus simpel op te lossen zijn. Excuses voor de omgedraaide foto dat zie je dus niet op zo'n klein schermpje.

    Mbt de telefoonhouder. Deze sluit je gewoon aan op je sigaretten aansteker en hij verbind zich met de aansluiting vd accu oplader vd de telefoon?

    Gisteren even gekeken wat praktisch is. Wil sowieso een magmeethouder rechts langs mjjn stuur, veruit de beste oplossing qua veiligheid, makkelijk aflezen en bellen op de luidspreker.
    Maar dan heb ik natuurlijk geen bleutooth. Is mijn huidige telefoonhouder origineel van audi, zoja is deze geschroefd of gelijmd? Als het mogelijk is wil ik daar dan de bleutooth houder monteren. Kan ik daar evt ook stroom vandaan halen ipv de sigaretten aansteker?

    Allemaal niet ideaal maar naar mijn idee voor mij de beste oplossing, hoor graag als jullie daar anders over denken?

  10. #89
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Goedemiddag allen, zijn we weer en wederom vele dank!

    Asbak mis ik dus, dat moet dus simpel op te lossen zijn. Excuses voor de omgedraaide foto dat zie je dus niet op zo'n klein schermpje.

    Mbt de telefoonhouder. Deze sluit je gewoon aan op je sigaretten aansteker en hij verbind zich met de aansluiting vd accu oplader vd de telefoon?
    Nee je kan niet laden, dan moet je er gewoon een stekkertje in steken via de aansteker inderdaad tenzij je nog een iphone 6 hebt of lager.

    Gisteren even gekeken wat praktisch is. Wil sowieso een magmeethouder rechts langs mjjn stuur, veruit de beste oplossing qua veiligheid, makkelijk aflezen en bellen op de luidspreker.
    Maar dan heb ik natuurlijk geen bleutooth. Is mijn huidige telefoonhouder origineel van audi, zoja is deze geschroefd of gelijmd? Als het mogelijk is wil ik daar dan de bleutooth houder monteren. Kan ik daar evt ook stroom vandaan halen ipv de sigaretten aansteker?

    Allemaal niet ideaal maar naar mijn idee voor mij de beste oplossing, hoor graag als jullie daar anders over denken?
    Die houder is een carkit, als je de unit uit mijn linkjes er op klikt kan je misschien niet je telefoon er in steken (mits iphone 6) maar wel met Bluetooth verbinden en heb je gewoon telefoon in je auto incl microfoon alles via je rns-e.
    Dus geen luidspreker van je tel nodig, dat gaat gewoon over je radio.

    deze bijv
    https://www.ebay.de/itm/314175475800...Bk9SR56j--vVYQ
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 04-03-23 om 22:31.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #90

    Standaard Re: Even voorstellen

    Goedemiddag

    En die rnse is dus aanwezig in mijn auto, heb jij dat aan de foto's oid kunnen zien?

    Als ik het goed begrijp kan ik mijn telefoon dus overal neerleggen en heb ik dus toch (bleutooth) verbinding?

    Een microfoon zit dus ook standaard in mijn audi, zoja waar kan ik die vinden?

    Ik gebruik een Samsung s 10 dus dat zal niet gaan passen.

    Is @Bastet nog in leven dat iemand weet?

    Mvg Arno

  12. #91
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Goedemiddag

    En die rnse is dus aanwezig in mijn auto, heb jij dat aan de foto's oid kunnen zien?
    Ja, inderdaad

    Als ik het goed begrijp kan ik mijn telefoon dus overal neerleggen en heb ik dus toch (bleutooth) verbinding?
    Klopt, kan je gewoon in je zak houden als je in stapt.
    Een microfoon zit dus ook standaard in mijn audi, zoja waar kan ik die vinden?
    Ja, die zit in het middendeel waar je binnenverlichting in zit.
    Ik gebruik een Samsung s 10 dus dat zal niet gaan passen.
    Nee dat past niet dus laden moet je anders regelen, maar het gaat om de bluetooth, er is er ook 1 die alleen een telefoon houder is maar zijn zeldzaam.
    Is @Bastet nog in leven dat iemand weet?

    Mvg Arno
    Ja hoor heeft verderop nog gereageerd.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  13. #92

    Standaard Re: Even voorstellen

    Weinig actief geweest op 't forum, sorry!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #93

    Standaard Re: Even voorstellen

    Super bedankt weer Rol-co

    Iemand ervaring om dat ding uit het zicht in te bouwen en/of je daar ook makkelijk aan je stroom komt?

  15. #94
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Normaal zit ie in de middenarmsteun, misschien kan je hem in je dashboard kastje kwijt?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  16. #95

    Standaard Re: Even voorstellen

    Bastet heeft aangeboden om het in te bouwen voor mij. Als ik er zelf niet uit kom is dat geweldig natuurlijk.

    En ik heb mijn eerste irritatiepuntje gevonden, zie bijlage.
    De (originele?) vloermat aan de bestuurderskant komt continu los van de 2 pennetjes. Mat is nog als nieuw en zowel op de mat als de pennetjes zelf zie ik geen noemenswaardige slijtage.
    Zijn hier oplossingen voor, vind het zonde om een nieuwe mat te kopen en weet ook niet of het probleem daarmee opgelost is.

    Mvg Arno
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  17. #96
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    74
    Posts
    2.680
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Druk je de retainers wel goed vast op de pennetjes dan? Die gaan er best strak op, ik geef er meestal een dreun op en dan klikken ze vast.

    Evt kun je nieuwe retainers los kopen bij de dealer voor weinig, het partnr staat erop (zie foto), dus daarvoor hoef je geen nieuwe matten te kopen.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  18. #97

    Standaard Re: Even voorstellen

    Ik heb ze niet met lomp geweld vast gezet, maar je hoort ze wel vast klikken, ik zal het straks eens proberen.
    Iig om te weten dat ze los verkrijgbaar zijn, dank je voor de info!

    Mvg Arno

  19. #98

    Standaard Re: Even voorstellen

    Goedemiddag,

    Asbak gehaald en gemonteerd, helaas was er binnenin iets afgebroken maar het zit op zijn plek zolang je er niet aan komt. Verder een magneethouder voor mijn telefoon gemonteerd en dat werkt tot nu iig subliem, en het is ook nog eens een sjiek ding wat amper op valt.

    Verder in de achterbak/thuiskomer, carrosserie bij de voordeuren en onder de motorkap gezocht naar labels met informatie wat betreft het onderstel en de kleur vd auto. Achterin hebben 2 stickers gezeten maar onleesbaar en op de andere plaatsen ook niet de benodigde info kunnen vinden.
    Ik weet dat iemand hier zei dat het ook onder de achterbank kon zitten, heb vanalles geprobeerd maar krijg deze niet los, ook bang dat ik iets af breek?

    Aangezien ik geen boekjes heb kan ik de kleur vd auto ook niet achterhalen, rapport van finnik geeft alleen zwart aan.

    Iemand ideeën wat betreft het loshalen vd achterbank?

    En is er een manier om de exacte kleur te achterhalen, wil een lakpotje bestellen?

    Verder nog weinig vooruitgang helaas, autogarage heeft door omstandigheden nog geen tijd gehad. Voordat ik grote uitgaven ga doen wil ik hem toch eerst goed na laten kijken.

    To do list na de grote beurt

    -Andere grill, twijfel nog tussen chroom en zwart
    -Verlagen evt inclusief nieuwe schokbrekers
    -Bleutooth setje uit het zicht inbouwen
    -polijsten en wat puntjes bijwerken
    -misschien mijn armsteun voor vervangen, veel geleden en er zit verf oid op wat ik er niet af krijg
    - ovb ramen laten blinderen
    - nieuwe velgen moeten misschien nog even op zich laten wachten ivm een financiële tegenvaller.
    - evt wat aanpassingen aan het vooraanzicht, vergeleken met de zij en achterkant is het toch net niet.

    Mvg Arno

  20. #99
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.331
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Met het chassisnummer naar de dealer gaan en de pakket- of optielijst opvragen. Daarin staat iedere optie die de auto heeft, inclusief soort onderstel en kleur auto. Meeste dealers willen die lijst wel afgeven. Zeker als je even uitlegt waarom je hem wilt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Goedemiddag,



    Verder in de achterbak/thuiskomer, carrosserie bij de voordeuren en onder de motorkap gezocht naar labels met informatie wat betreft het onderstel en de kleur vd auto. Achterin hebben 2 stickers gezeten maar onleesbaar en op de andere plaatsen ook niet de benodigde info kunnen vinden.
    Ik weet dat iemand hier zei dat het ook onder de achterbank kon zitten, heb vanalles geprobeerd maar krijg deze niet los, ook bang dat ik iets af breek?



    En is er een manier om de exacte kleur te achterhalen, wil een lakpotje bestellen?



    Mvg Arno
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  21. #100
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.173
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Je zegt zwart, staat er dit? Als je hier kijkt met je kenteken? https://www.kentekencheck.nl/


    zwart (phantomzwart pareleffect (dtm))
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •