Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Hi Audi liefhebbers,

    Sinds gister ben ik in het bezit van het bijzondere S4 DTM editie.

    Dan zullen de meeste wel zeggen dat die helemaal niet bestaat in Europa, en dat klopt!

    Dit model S4 is gemaakt door Audi Sport Quattro GMBH en alleen voor de amerikaanse markt en er is een gelimiteerde oplage van 250 stuks, ik ben in het bezit van nr 224.

    Ik heb wat foto's van de verkoper geplaatst.

    Ik moet de auto nu naar de RDW brengen om te keuren, voordeel is dat deze auto al gekeurd is voor de Europese markt omdat hij van de US naar Frankrijk is gegaan en daarna weer naar de UK. Dit is allemaal door de 2de eigenaar (verkoper) gedaan.
    Ik ben de 3de eigenaar .

    Volledige onderhouds historie vanaf dag van aankoop eerste eigenaar, er staat op het moment 100K aan miles op de teller.

    Dit model is te herkennen aan:

    DTM bumpers met carbon lip op de neus en een carbon lip aan de kont.
    Quattro gesigneerd in de voorstoelen en achter bank.
    Avus zilver kleur, alleen op een eerder rs6 model uitgebracht en rs4 model geloof ik?
    1 of 250 pookknop
    2 ronde uitlaten ipv de 4 uitlaten voor de 'normale' S4
    Carbon inleg in het intereur net als in de RS4
    Bose soundsystem
    Sunroof.
    15 Spaaks 18" DTM velgen
    Glossy black grill
    Torsie systeem 60% achter wielen en 40% op de voorwielen.

    Alle 250 modellen zijn precies hetzelfde uitgevoerd de enige opties die besteld konden worden waren de 4 ringen stikkers onder op de voordeuren s4 embleem op de achterkant en het quattro logo in de grill. Alle 3 niet op mijn S4.

    De vorige eigenaar heeft 4 gekko's in de bumpers geplakt, zou ik eigenlijk eraf willen halen, maar geen idee wat het met de lak zal doen, dus ik laat ze maar zitten.

    Heb de auto terug gereden vanuit de UK en damn wat een fijne wagen en een heerlijke V8 roffel!

    gr.

    Jeroen
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Jervis86; 25-02-23 om 17:54.

  2. #2
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Hele mooie dikke S4 zeg. Dit is toch wel een collectorsitem zeg. Nice! Gefeliciteerd ermee!

    Net even zitten neuzen op het web en de officiële naam is 2006 Audi S4 25 Quattro Limited Edition. Maar dat is maar een klein detail.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Je heb helemaal gelijk 😅.

    Zal het onderwep aanpassen.

    Woensdag de keuring bij de rdw in Heerenveen.

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.102
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Nice nice, echt amerikaans ook, schakelbak en sedan, zijn ze gek op.

    Welkom
    Geweldige auto met lekkere motor maar ik ging hier echt voor de automaat ik ben nogal lui...

    je staat er nog niet tussen

    https://www.audizine.com/forum/showthread.php/860871-25-Quattro-Roll-Call-REVIVED

    edit
    oh wel post 28 en 36
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 24-02-23 om 20:54.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Ik sta er tussen hoor op Audizine, eens zien wanneer ze de lijst updaten.

    Afgelopen woensdag bij de rdw geweest en de S4 is goed gekeurd.

    Nu kreeg ik een karig printje mee van de rdw waarmee ik zelf me bpm aanvraag moet doen bij de belastingdienst, is hier iemand heel toevallig die dit vaker heeft gedaan?

    Ik heb namelijk een paar vragen waar ik niet helemaal uit kom.


  6. #6

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Mooi! Avus zilver was van origine een RS4 B5 kleur, die later ook op gewone modellen leverbaar was. Ik zie nog regelmatig A3 8P's in die kleur, en af en toe eens een A4 B6 of B7. Ik had een B6 in die kleur, stond 'm goed. Ook jouw S4 staat dat zeker goed!

    DSC_0008.jpgbennoh.jpg
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Die B6 ziet er idd ook gelikt uit hoor!

    Das import heeft voor mij de bpm aanvraag gedaan, bpm is € 53,- .

    Dus nog een dag of 4 en dan kan ik de kenteken platen bestellen en kan de s4 voor de apk.

    Nou zat ik het forum af te pluizen voor een bluetooth module zodat ik gewoon audio kan streamen, maar er staat overal dat de bluetooth modules wel voor de rns-e plus is maar niet de MMI maar MMI staat wel in me scherm als de rns e opstart :s.

    Iemand enige ervaring daarmee?

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 B7 25 quattro DTM-editie #224

    Na maar 3 korte dagen thuis, de S4 even voor apk weg gebracht en met vlag en wimpel geslaagd!

    Auto even laten poetsen ook, en hij staat nu alleen nog maar in de wax, maar wat een kleur! 😍
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  10. #9
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.102
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Heb je al kenteken? Lijkt me wel omdat je apk anders niet kan doen, past dat achter?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Kentekens zijn ook geplakt. En achter past die natuurlijk niet, maar voor de apk maar even zo geplakt, wat te zien is op de foto.
    Heb dubbele stickers gebruikt aan de onderkant van het kenteken zodat het kenteken wel vrij hangt van de lak.

    Ik wil hem er achter weer af halen en dan boven even wat van het kenteken te knippen, mag niet, maar zullen ze niet door hebben denk ik...

    En wat dan nog eens heel jammer is, is het kenteken zelf...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Jervis86; 01-05-23 om 21:08.

  12. #11
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.102
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Ja klopt, maar vind die platen helemaal niks.

    Ik moet weer voor een keuring naar de rdw want ik heb niet die 18.2 vrijstelling op mijn kenteken, waren ze vergeten aan te geven bij de keuring. 😫

  14. #13
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.102
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jervis86 Bekijk Berichten
    Ja klopt, maar vind die platen helemaal niks.

    Ik moet weer voor een keuring naar de rdw want ik heb niet die 18.2 vrijstelling op mijn kenteken, waren ze vergeten aan te geven bij de keuring. 😫
    Is geen keuring, maar gewoon even laten zien, ook gedaan met mijn usa, is kwartiertje werk. Rdw keurt ook geen auto's bij invoer, die komen vaak vanzelf bij de apk.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even opnieuw voorstellen, Audi S4 25 quattro Limited Edition #224

    Ik moest een import 'keuring' doen bij de rdw. Is ook niet zoals een apk keuring natuurlijk. Maar ik zal er eens langs rijden, kan die 18.2 vrijstelling maar hebben.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •