Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi A3 Cabrio

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2022
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Audi A3 Cabrio

    Al ruim een jaar in het bezit van deze prachtige en opvallende Audi A3 cabriolet. Door de verdrietige omstandigheid verkregen door het overlijden van mijn vader, die er helaas veel te kort van heeft kunnen genieten.
    Praktisch vraag: ik haal de auto geregeld door de wasstraat, cabrio modus. Maar heeft de stoffen kap daarnaast een aparte behandeling nodig (autoglym bijv)? Moet je eens in de zoveel tijd de kap impregenen en zo ja waarmee? Momenteel overigens nergens last van qua lekkage oid.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard Re: Audi A3 Cabrio

    Ik heb zelf goede ervaringen met de producten van Ultramar dat is minder marketing en in mijn ogen stukken beter dan zo'n mainstream iets als Autoglym. Ik reinig mijn kap eens in de zoveel tijd (jaar / jaren) met de sprayhood shampoo en als hij brandschoon is impregneer ik hem weer met de sprayhood protector. Toen mijn auto nog buiten stond deed ik het eens in het half jaar tot jaar nu hij binnen staat gaat het eigenlijk al een aantal jaren mee en vervuild de kap nauwelijks. Het zijn met name bomen die een cabriokap geen goed doen en waardoor veroudering / vervuiling erg snel gaat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •