Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi Q7 V8 4.2 FSI S-Line 2008

  1. #1

    Standaard Audi Q7 V8 4.2 FSI S-Line 2008

    Na een tijdje meelezen ook maar even netjes voorstellen.
    Ik ben Dennis en na een jaar of 8 in een probleemloze hybride outlander rondgereden te hebben ben ik een half jaar geleden overgestapt naar deze audi.
    Als liefhebber wilde ik het V8 rijden graag nog van mijn lijstje afstrepen en omdat ik werk als ZZP-er kan ik deze auto zakelijk met de youngtimer regeling rijden.
    De auto is een origineel Nederlands geleverde uitvoering waarop bijna alle opties aangevinkt zijn. Complete historie zit er bij en is ook na 15 jaar nog heel netjes. Met 3 kids en de bijbehorende voetbalritjes zijn de 7 zitplaatsen ideaal. De elektrische trekhaak en luchtvering is super voor de caravan.
    Na aanschaf heb ik de motor inwendig laten reinigen, nieuwe motorolie/filter en de versnellingsbakolie laten spoelen en vervangen. Ook zijn de luchtfilters vervangen en is ie van binnen en buiten gepoetst.
    Omdat ik deze auto graag een paar jaar wil rijden heb ik ook nog wat vragen over verder (preventief) onderhoud zoals differentieel olie en bougies. Daar zal ik een ander topic over openen.
    autocaravan.jpg.jpg

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q7 V8 4.2 FSI S-Line 2008

    Van harte met deze stevige bolide! Het geluid van de V8 zal heerlijk zijn. Ik heb hele fijne herinneringen aan mijn S4 cabrio met hetzelfde blok. Veel veilige kilometers gewenst!

    PS: Wat moet je als liefhebber nog na deze V8 Ik ben na ruim 8 jaar V8 naar W12 gegaan
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •