Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen - Jeroen en zijn A6 Avant

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2023
    Leeftijd
    32
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Even voorstellen - Jeroen en zijn A6 Avant

    Hallo allen!

    Ondanks ik al enige tijd meelees op dit forum, heb ik mijzelf nog niet netjes voorgesteld.
    Mijn naam (zoals de topic titel al weggeeft) is Jeroen. Eind februari heb ik een Audi A6 Avant uit 2012 aangeschaft.

    Een avontuur was dit wel! Twee dagen later gaf de auto al storing na het indrukken van de startknop. Gelukkig heeft de verkoper dit netjes afgehandeld. Na een aantal vervangen relais (Volgens Duitse fora een bekende storing), reed ik weer vrolijk rond.
    Ondertussen heb ik zelf de dakantenne vervangen wegens de 0 waargenomen satellieten. Zodoende doet de ingebouwde navi het ook weer.
    Ook heb ik een trekhaak onder de auto laten zetten wegens dat ik nog wel eens geregeld met een aanhanger rijd.

    Ik hoop nog jaren plezier aan deze erg fijn rijdende auto te hebben, en tevens hoop ik gedurende mijn eigenaarschap bij jullie terecht te kunnen voor advies en informatie.
    (1e vraag zal al snel volgen in het desbetreffende topic).

    IMG_1958.jpgIMG_2490.jpg

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.163
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen - Jeroen en zijn A6 Avant



    Van harte met mooie A6. Mocht je dingen willen aanpassen... in het showroom-gedeelte kun je topics terugvinden van mijn ex-A6'en (avant 2013 en sedan 2015) met wat ik daaraan allemaal heb gemod en gecodeerd.
    Veel veilige kilometers gewenst
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •