Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 78 van de 78

Onderwerp: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

  1. #61
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.171
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Flink maar mooi project zo.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  2. #62

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Zeker doen, ik heb inmiddels liters dat scheelt wat in prijs en komt toch wel op. 🙂
    Warm toevoegen, goed uit laten lekken.
    Kort vraagje nog, wat bedoel je met warm toevoegen?
    Is dat dan de olie vervangen, 8,5 liter olie er in, warm draaien en de 3 flesjes toevoegen?
    Daarna het peil op het juiste niveau zetten?

  3. #63
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.264
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thundercat Bekijk Berichten
    Kort vraagje nog, wat bedoel je met warm toevoegen?
    Is dat dan de olie vervangen, 8,5 liter olie er in, warm draaien en de 3 flesjes toevoegen?
    Daarna het peil op het juiste niveau zetten?
    Ja klopt inderdaad, en erna ook even gaan rijden of laten lopen, moet even mengen en gaat warm beter.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    742
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Diepe buiging voor @Rol-Co!

    Is het een onbescheiden vraag hoeveel het "grapje" heeft gekost aan materialen?
    Je rekening voor bestede uren hoeven we niet te weten; vakwerk is tenslotte onbetaalbaar!

    Nogmaals: petje af!

  5. #65
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.264
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Diepe buiging voor @Rol-Co!

    Is het een onbescheiden vraag hoeveel het "grapje" heeft gekost aan materialen?
    Je rekening voor bestede uren hoeven we niet te weten; vakwerk is tenslotte onbetaalbaar!

    Nogmaals: petje af!
    dank je!

    30 onderdelen bij de dealer
    22 onderdelen bij winparts
    1 deel van ebay
    Incl stralen/coaten klepdeksels, airco vullen en een doos reiniger 1535,- aan delen/spullen.
    Alles nieuw op een 4 tal stekkers van mij en 1 a/c slang van ebay, die was bij de dealer 450,- 😧
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 23-04-24 om 09:45.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    742
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Valt me alleszins mee om er weer een topauto van te maken.

  7. #67
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.164
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Zeker doen, ik heb inmiddels liters dat scheelt wat in prijs en komt toch wel op.
    Warm toevoegen, goed uit laten lekken.
    Is het toevoegen van een additief als Finn 25 eveneens nuttig/zinvol voor hybride uitgevoerde motoren? En zo ja, wanneer? Eigenlijk van meet af aan, of pas nadat de brandstof motor X-kilometer gedraaid heeft?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  8. Ad
  9. #68
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.264
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Is het toevoegen van een additief als Finn 25 eveneens nuttig/zinvol voor hybride uitgevoerde motoren? En zo ja, wanneer? Eigenlijk van meet af aan, of pas nadat de brandstof motor X-kilometer gedraaid heeft?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
    Ik ga er vanuit prima voor elke motor waar olie in zit, hybride is natuurlijk een gewone auto met ook een electro motor. Km maakt niet echt uit, het gaat er gewoon mooier van rond lopen en met name stationair merkbaar vind ik.

    @Caravaca de la Cruz
    Tja, dit is wat het mij kost en zo doorgeschoven naar leen, bonnen van alles erbij, het is ook minimaal wat nodig is voor de beurt, inlaat spruitstuk service en de complete airco weer werkend te krijgen.
    Het blijft een 8 cil dus 8 bougies, 9 liter olie, met de uren ook wat voorzichtig gedaan, toch een 40 uur werk er in en heb ik het nog niet over ritjes naar de dealer tijd.
    De offerte die leen had voor de airco pomp en kleppendeksel pakkingen vervangen plus beurt was 4000,- en ik ben er 100% van overtuigd dat ie daar niet mee klaar zou zijn, kan gewoon niet.

    Ik zie de lol er nog een stuk in, belangrijker dan geld. 😃
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  10. #69

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    29
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Nou, hier is weer een update van mijn kant! Helaas dit keer voor mij een verdrietige..

    De S4 gaat te koop!

    Ik heb de kans om een appartement te kopen, maar daarvoor heb ik extra geld nodig. Kansen op de woningmarkt zijn schaars, vooral als je alleen koopt. Het voelt erg jammer en het was zeker niet mijn plan, maar soms lopen de dingen anders dan verwacht.

    Dus, mocht je op zoek zijn naar een mooie, goed onderhouden S4, dan is dit je kans! 😉

    Ik ben benieuwd wat jullie van de advertentie en de prijs vinden.

    https://link.marktplaats.nl/m2119315994

  11. #70
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    359
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeenS4 Bekijk Berichten
    Nou, hier is weer een update van mijn kant! Helaas dit keer voor mij een verdrietige..

    De S4 gaat te koop!

    Ik heb de kans om een appartement te kopen, maar daarvoor heb ik extra geld nodig. Kansen op de woningmarkt zijn schaars, vooral als je alleen koopt. Het voelt erg jammer en het was zeker niet mijn plan, maar soms lopen de dingen anders dan verwacht.

    Dus, mocht je op zoek zijn naar een mooie, goed onderhouden S4, dan is dit je kans!

    Ik ben benieuwd wat jullie van de advertentie en de prijs vinden.

    https://link.marktplaats.nl/m2119315994
    Wat een geweldige wagen @LeenS4. Hele gave combi met het interieur !

    Lastige keuze, maar denk de juiste! Op langere termijn bied een appartement je denk ik meer dan een auto.

    Heel veel succes met de verkoop van je “unieke” S4 en de aankoop van het appartement
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

  12. #71

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    29
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdR91 Bekijk Berichten
    Wat een geweldige wagen @LeenS4. Hele gave combi met het interieur !

    Lastige keuze, maar denk de juiste! Op langere termijn bied een appartement je denk ik meer dan een auto.

    Heel veel succes met de verkoop van je “unieke” S4 en de aankoop van het appartement
    Dankjewel! Dat denk ik ook. En op het moment dat het weer kan dan komt er gelijk weer iets soortgelijks! Wat ben ik verslaafd geraakt aan deze auto zeg!

  13. #72
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.696
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Mooie en goede verkoop tekst.
    Het gele interieur kan een beperking, maar ook een uniek selling point zijn.

    Veel succes met de verkoop van je auto, en met de aankoop van huis / appartement.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  14. #73
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.236
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Hele goede tekst @LeenS4 en mijn complimenten voor het gebrek aan spelfouten Klein tipje: ik zie APL tot 19 juli 2024. Je schrijft op het einde wel dat er een nieuwe APK op komt, maar in de 'header' zien belangstellenden als eerste die datum van over een paar weken staan. Inmiddels zit je minder dan 2 maanden vóór die datum, dus je zou nu al een nieuwe APK erop kunnen doen en wel die datum van 19 juli behouden. Dan staat er in de 'header' meteen al een betere datum!

    Dat de S4 te koop staat, is voor jou inderdaad beetje verdrietig. Maar de reden is toch wel een hele leuke! Een stap vooruit in jouw toekomst. En allerbeste spaarpotje om te zijner tijd weer om je heen te gaan kijken op de occassionsites Succes met de verkoop, het appartement en overall financiën!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #74

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    29
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    Mooie en goede verkoop tekst.
    Het gele interieur kan een beperking, maar ook een uniek selling point zijn.

    Veel succes met de verkoop van je auto, en met de aankoop van huis / appartement.
    Dankjewel! Ja helemaal eens, voor mij was het dat laatste.

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    29
    Posts
    28
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Hele goede tekst @LeenS4 en mijn complimenten voor het gebrek aan spelfouten Klein tipje: ik zie APL tot 19 juli 2024. Je schrijft op het einde wel dat er een nieuwe APK op komt, maar in de 'header' zien belangstellenden als eerste die datum van over een paar weken staan. Inmiddels zit je minder dan 2 maanden vóór die datum, dus je zou nu al een nieuwe APK erop kunnen doen en wel die datum van 19 juli behouden. Dan staat er in de 'header' meteen al een betere datum!

    Dat de S4 te koop staat, is voor jou inderdaad beetje verdrietig. Maar de reden is toch wel een hele leuke! Een stap vooruit in jouw toekomst. En allerbeste spaarpotje om te zijner tijd weer om je heen te gaan kijken op de occassionsites Succes met de verkoop, het appartement en overall financiën!
    Dank Ketelapper!

    Tekst heb ik ook wel even mijn best voor gedaan APK wordt als het goed is deze week nog gefixt, bedankt ook voor de tip.

    En de reden is zeker een hele leuke, voelt absoluut als een stap vooruit. Hopelijk hoef ik daarna niet al te lang te wachten op een nieuwe ''liefde'' haha!

  17. #76
    Janneman82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Posts
    92
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Dat is een serieuze mooi S4, hopelijk komt deze weer bij een echte liefhebber terecht!
    Audi A4 Avant 1.8 TFSI Pro Line S (2012) tuned by Fasttech®

  18. #77
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.264
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    En deze strakke S4 B6 is weer even komen logeren voor wat aanpassingen 😀

    Een kleine koelwater lekkage bij de slang thermostaat opgelost
    Olie lekkage 1 kleppendeksel opgelost
    Schijven trillen tijdens zwaarder remmen
    Andere injectors en lmm
    Apk

    Leen had soms een motorlampje, vcds gaf een rijk mengsel melding en zag ook rare lambda waarden, vermoeden waren injectors die niet helemaal lekker zijn dus 8 uitgewisseld en bijna geen verschil, een andere luchtmassa meter veranderde wel wat aan de zaak en zagen lambda waarden er een stuk beter uit. 6 dagen zelf mee gereden en geen foutmeldingen.

    Schijven af laten draaien, zijn origineel audi en nog erg goed, zonde om te vervangen, weer als nieuw.

    IMG_4246.jpg IMG_4247.jpgIMG_4248.jpg

    Auto voor de apk maar daar waren ze niet blij met de bovenste draagarm rubbers, dus dat wordt draagarmen vervangen met de beruchte bout die altijd loei vast gerot zit, zeker bij een auto van bijna 20 jaar oud.

    Dus nieuwe draagarmen en de workout van de dag weer gehad. 😉

    IMG_4255.jpgIMG_4258.jpgIMG_4259.jpg524E9803-ACD8-4729-8E3F-442C1F178197.jpgIMG_4264.jpgIMG_4265.jpg

    Als bonus voor leen ook de onderste 2 grote draagarmen gedaan, die hadden ook betere jaren gehad.
    IMG_4267.jpgIMG_4268.jpg

    En vandaag dus met vlag en wimpel door de apk zodat leen hem weer kon ophalen, stuurt weer lekker strak.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  19. #78
    RdR91's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2023
    Leeftijd
    33
    Posts
    359
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen, Leen hier met een droomauto

    Dat zal weer genieten zijn voor Leen! Weer een vermakelijk verslag @Rol-Co
    Audi A4 B9 Facelift Avant 35TFSI S-Edition 2021

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •