Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Nitroke's Q7 TFSIe ('23)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2023
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Nitroke's Q7 TFSIe ('23)

    Hallo allemaal,

    ik ben hier op het forum terechtgekomen omdat ik wat dingen aan het opzoeken was voor mijn nieuwe wagen en ik vond hier superveel interessante en goeie topics. Ik post niet veel maar lees en zoek goed rond. Maar daarom wou ik mijn wagen hier even voorstellen.

    Ik ben vrijdag 22/12 mijn kerstcadeautje gaan eindelijk mogen gaan afhalen... Een Q7 55 TFSi e.

    Niet superveel opties (Audi's blijven redelijk prijzig , maar ideaal voor mij en het gezin. Op deze standaard velgen komen de winterbanden en dan een extra setje 21” voor de zomer. Ik vind die zwart/polished van een A8 mooi, maar weet niet of die het gewicht aankunnen. (Hybride…) weet er iemand dat? ET en breedte kan ik zelf normaal wel uitrekenen. (de huidige 19" banden Pirelli Scorpion Verde 255/55 R19 zijn dus te koop voor iemand die deze nodig zou hebben)

    Hier al een paar foto's. Ik zal eens mooiere nemen als het weer wat beter wordt.

    IMG_9689-1.jpg IMG_9689.jpg IMG_9693.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Nitroke's Q7 TFSIe ('23)

    Prachtige wagen. Geniet er van en veel veilige kilometers gewenst! De mijne heb ik ook met 19" laten afleveren. De velgen van de A8 vind ik ook zeer knap. De jongens van Bandenpunt in België hebben wij geholpen met de keuze van velgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •