Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 38 van de 38

Onderwerp: Ook hallo!

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    het is inderdaad een leuk autootje.. en zeker voor mij, financieel-technisch gezien.. :P

    en een 1300 kan best nog aardig rijden hoor, ik heb alleen last van het vocht 's ochtends, maar daar zijn ook al weer truukjes voor uitgevonden. het is er een met gebruiksaanwijzingen.

    ben er niet trots op, maar wel tevreden!
    Je kunt er best trots op zijn, hoe ouder hoe exclusiever behalve bij een vw golf of op(a)el kadett dan. Oh ja welkom op het forum.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Je kunt er best trots op zijn, hoe ouder hoe exclusiever behalve bij een vw golf of op(a)el kadett dan. Oh ja welkom op het forum.
    Hmmah, Golf I in originele staat...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #23
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Dat ziet er erg goed uit voor zijn leeftijd.

    Ik heb die versie van de B2 altijd erg mooi gevonden, vooral omdat ie zo'n bescheiden voorkomen heeft

    Welkom
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    Weet er iemand toevallig waar ik nog onderdelen voor het beestje op de kop kan tikken, buiten marktplaats.nl, etc. om?
    We hebben een schuur vol met onderdelen van dit type, dus roept u maar en we kijken of we het hebben liggen.

    De foto's die hier staan, daar hebben we wel genoeg aan. Ze zijn 500 pixels breed, en de foto's op onze site zijn 600 pixels breed. Op zich moet dat dus wel lukken. Ik snaai ze wel van het forum, en dan zie je ze vanavond nog op onze site verschijnen.....
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  5. #25

    Standaard

    @ Type81:

    Is het niet mooier als je de hi-res foto's neemt, en mijn officiele gegevens krijgt? Je moet het zelf weten, maar ik vind het persoonlijk wat mooier, dan dat je gaat zitten klooien in fotosoep ofzo (vergroten, e.d.).

    Ik heb verder wat motoronderdelen nodig. Het rubber waarmee de carb vastzit op het motorblok bijvoorbeeld; een hittesensor (het blauwe lampje brandt bij mij zelfs bij een koude motor in de sneeuw; dus dat klopt niet); een luchtfilter, dus die ronde filter; verdeelkap met pluggen voor de 4 bougies (er zit er bij mij eentje los, hij doet het wel, maar natuurlijk niet betrouwbaar) en een benzine filter. Ook heb ik nog schokbrekers nodig, want op het APK-lijstje staat dat er ws binnenkort een sb vervangen moest worden rechts achter. Dus dan wilde ik ze gelijk maar allemaal doen.
    Dat was het wel zo'n beetje w.b. de onderdelen. Er zijn meer wensen, maar dit is wel nodig denk ik.

    EDIT: Ik zie net type81.nl maar dat is netjes inderdaad, dus laat maar zitten. Het ziet er perfect uit, toch? :wink:
    S6


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Je kunt er best trots op zijn, hoe ouder hoe exclusiever behalve bij een vw golf of op(a)el kadett dan. Oh ja welkom op het forum.
    Hmmah, Golf I in originele staat...
    Zit wat in 340@7000, zal in vervolg even wat langer nadenken voor ik wat opschrijf.

  7. #27

    Standaard

    Ik zal eens in de schuur gaan struinen om te kijken wat ik voor je heb liggen. De schokbrekers heb ik niet, maar de rest moet ik even bekijken.

    Ik ga deze week weer naar een CL 1.6 kijken, die misschien ingezet gaat worden als donor auto. Hangt er een beetje vanaf hoe die er uit ziet, en of die garage nog wat in prijs wil zakken. Ik heb hem vanavond even in het donker bekeken, maar dat is natuurlijk niet erg betrouwbaar...

    Misschien dat daar dan nog wat leuke onderdelen voor je aan zitten. Je mist trouwens de stripjes boven de koplampen. Heb ik wel liggen, ziet er net wat gelikter uit als die dingen er op zitten...
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Dat klinkt allemaal heel interessant, ik wil graag dat je me op de hoogte houdt. vooral wat betreft die 1.6.

    Waar zit je precies? Want het lijkt me wel es leuk om ff te komen kijken als je in de buurt zit...
    S6

  10. #29

    Standaard

    Ik zit in zuid friesland
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  11. #30

    Standaard

    Hee dEX,

    Leuke auto om mee te beginnen, maar ook om er later bij te houden hoor,
    Die twee deurs 80jes zijn namelijk niet dik bezaaid meer.....

    Veel plezier ermee!
    (Lekker klassiek......)

    Franx
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81
    Ik zit in zuid friesland
    Oei! Dat wordt een duur ritje, hij rijdt op het moment niet zo zuinig, die strips waar je het over had, wat wil je daar voor hebben, en zou dat opgestuurd kunnen worden?

    Ik hoor nog wel wat je nog meer voor me kunt betekenen met die andere motor. Niemand heeft nog zo'n rubber liggen namelijk.
    S6

  13. #32
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Welkom en veel plezier hiero
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  14. #33

    Standaard

    Leuke auto! Zuinig op zijn, want ze worden steeds zeldzamer. Vergis je niet hoor, zo'n 80 is al hard op weg om een klassieker te worden. En je kunt er met wat origi-onderdelen ook hele fraaie verbouwingen aan plegen. Zo ken ik een Duitser die er de dubbele koplampjes van de coupé 5S op heeft gezet en de 'bloem'velgen van die auto. Staat waanzinnig mooi en was zelfs origineel leverbaar destijds...
    Brun de/uit/uut/from/aus Amsterdam.

    http://www.coupegt.nl

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    En hier nog een paar...


    En mensen ik kom uit H.I. Ambacht, ken de Alblasserwaard dus wel :P, en ik rijd best vaak in Dordt.
    Daar woon ik sinds kort ook.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dEX
    En hier nog een paar...


    En mensen ik kom uit H.I. Ambacht, ken de Alblasserwaard dus wel :P, en ik rijd best vaak in Dordt.
    Daar woon ik sinds kort ook.
    Nou, dan gaat ik eens kijken of ik je een keer tegenkom. Het is wel een zeer opvallende bak, die van jouw, dus dat moet zeker lukken.
    Waar woon je in de buurt?
    S6

  17. #36

    Standaard

    In de V-landen :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  18. #37

    Standaard

    Hehe, ik woon in de wat oudere buurt ernaast, maar ga nu wel een keer blazen in de V-landen.. :P
    S6

  19. #38

    Standaard

    Ik zie je wel een keertje voorbij scheuren :roll:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •