Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 163

Onderwerp: Bob rijdt weer Audi !!

  1. #81
    Alexd's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Hij is echt prachtig, origineel en toch gepimped volgens de maatstaven van die tijd.

  2. #82
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Gefeli, tja, en je kunt niet meer zonder als je er mee besmet bent...
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  3. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Anders moet je morgenmiddag even deze kant uit komen, hobbyen we 'm er meteen in...
    Zou graag willen hoor, maar ik denk dat dat wat lastig wordt ... ongeveer de hele wereld wil 'm al zien.

    Komt wel goed hoor Tom, we spreken nog wel af

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    Ik voel bij het doorspitten van dit topic echt een soort van "plaatsvervangende vreugde". Super! :-D
    Haha, zo kun je het wel noemen, ik kan al bijna niet meer wachten in ieder geval!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Gefelicidinges Bob [img][http://download.sezaro.com/smilies/whoot.gif]http://download.sezaro.com/smilies/whoot.gifhttp://[/img]

    Fraaie wagen. Over die olie 15W40 die je gekocht hebt. Aangezien verschillende viscositeiten eigenlijk niet gemengd mogen worden (wat is het effect eigenlijk) is het moeilijk te zeggen of het de juiste is.
    Sja, ik ben ook weer niet zo'n petrolhead dat ik dat kan proeven denk ik ... :-D We moeten het er maar op gokken denk ik ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    Zo....populaire topic dit....gefeliciteerd met je aankoop Bob. Dus we zien je idd de 21e.
    Inderdaad lekker druk hier!
    Zal er zijn, de 22e!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avus123
    Gefeliciteerd BOB, nu hoor je er weer echt bij
    Gelukkig wel !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delaney
    bob gefeliciteerd met je bolide.
    eindelijk weer een audi en wat voor een!
    ziet er super uit.
    veel plezier kerel.
    Thanks! Nu kunnen we weer synchroon-Audi'en vanaf de Meern .. :-D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apolo2
    Bob gefeliciteerd, nette wagen....kon je het toch niet laten :-D

    Laat die Nick maar voor wat hij is... ik hou de A2 ook nog in ere Apolo2... de A2 zal trots op je zijn.. 8)

    Gr. Apolo2(3)
    Ja, de nick maar zo laten idd, wordt zo verwarrend anders

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoubleHH
    Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Bob.
    Je hebt het Audi virus goed te pakken. Waren de afkick verschijnselen
    te erg geworden :-D

    Mooie wagen ben benieuwd hoe ie er irl uitziet.
    Thanks Henri
    Qua afkickverschijnselen: Ik heb het wel geteld 2 weken uitgehouden .... :roll: toen was ik alweer vaste klant op marktplaats :-D

    /me gaat nu lekker pitten ... en dan op pad naar m'n Audi! Als jullie morgen allemaal wakker worden, zit ik al achter het stuur!
    [img][http://forum.autofans.nl/style_emoticons/default/autorijden.gif]http://forum.autofans.nl/style_emoticons/default/autorijden.gif[/img]

    Zal morgen nog wel wat plaatjes schieten enzo, misschien ook even een website in elkaar draaien

    Grtz
    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #84
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Mooie wagen. Veel plezier ermee. :-D
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  5. #85
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    ook namens *viermaal gefeli, nu kan je er weer {echt} bijhoren :roll:

    tot de 21
    ps mocht je interesse hebben heb ik nog wel een relai setje tk voor je 8)
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm


  6. #86
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    gefeliciteerd 89bobb3
    '01 rs4 641 ps

  7. #87

    Standaard

    gefeliciteerd bob
    die auto ziet er echt goed uit voor een type 89
    en zelfs tot vorig jaar dealer onderhouden helemaal geweldig, dat zegt wel genoeg over de vorige eigenaar.

  8. Ad
  9. #88
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoe het ophalen en de eerste rit zijn afgelopen, en of de handelaar 'm inderdaad nog even gepoetst heeeft...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #89

    Standaard

    Leuk man! Je kan niet meer zonder Audi he? 8)
    Gefeliciteerd
    Hij doet het weer!

  11. #90

    Standaard

    Van harte BoB weer een prachtexemplaar erbij

    Greetzzzz
    Voorsprong door techniek

  12. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik ben benieuwd hoe het ophalen en de eerste rit zijn afgelopen, en of de handelaar 'm inderdaad nog even gepoetst heeeft...
    Hij was toch al gepoetst?
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  13. #92

    Standaard

    Mooie bak Bob!


    Veel plezier ermee!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  14. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal
    ps mocht je interesse hebben heb ik nog wel een relai setje tk voor je 8)
    hebben we het wel even over dan, komt goed!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman 90QUATTRO
    gefeliciteerd bob
    die auto ziet er echt goed uit voor een type 89
    en zelfs tot vorig jaar dealer onderhouden helemaal geweldig, dat zegt wel genoeg over de vorige eigenaar.
    Inderdaad, ben er ook erg blij mee dat die zo goed is behandeld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik ben benieuwd hoe het ophalen en de eerste rit zijn afgelopen, en of de handelaar 'm inderdaad nog even gepoetst heeeft...
    Heeft die idd gedaan! Straks een verslagje!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdW
    Leuk man! Je kan niet meer zonder Audi he? 8)
    Gefeliciteerd
    You've guessed it ... :-D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan75
    Van harte BoB weer een prachtexemplaar erbij

    Greetzzzz
    Thanks Daan, sorry dat ik de jouwe nu niet kan kopen, maar deze was meer in mn straatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Hij was toch al gepoetst?
    En ook alweer erg stoffig....

    Ik ga nu even een verslagje van de dag schrijven!

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #94

    Standaard

    Ey Bob, als je niet direct 90 achterlichten monteert, dan heb ik nog wel een zwarte tussenplaat voor je. Oja, en je weet mijn mening over B4 achterlichten he :-D
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  16. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Thanks Daan, sorry dat ik de jouwe nu niet kan kopen, maar deze was meer in mn straatje


    En ook alweer erg stoffig....
    Maakt niet uit Bob ik hoop dat je er veel plezier van hebt
    Voorsprong door techniek

  17. #96

    Standaard

    Zo, dan nu even het verslag van de dag!

    Vanmorgen om 7uur ging de wekker, dit omdat de handelaar cq poetsbedrijf graag wilde dat we de auto vroeg ophaalden, want hij had een drukke dag gepland staan. M'n meissie ging mee om de Golf weer naar huis te rijden.

    Zo gezegd zo gedaan, na een verfrissende douche en een snel ontbijtje stapten we in onze Golf en ging de reis naar Schagen. Waar vriend TomTom ons vorige keer elke keer via alkmaar stuurde, ging het vandaag gelukkig even over de A7 (nog korter ook!)

    Cruisecontrol op 140 en karren maar! Ja, ik had er zin in! Na nog een stukje cruisen door " 't boer'nland" (koeien links, koeien rechts, zeg maar) kwamen we bij het industrieterreintje aan en draaide ik al snel de Golf het bedrijventerreintje van onze handelaar op.

    En daar stond die glimmend en wel op me te wachten!
    [img][images/thumbs/Bob-A2_garageaank2nv.gif]http://img66.imageshack.us/img66/6938/garageaank2nv.gif[/img]
    Hij was dus idd weer even gepoetst door de handelaar, zag er weer keurig uit.

    We liepen de loods binnen, maar daar zat alleen een trouwe viervoeter op ons te wachten, die blij was dat die ons zag. Nog even rondgekeken, maar geen verkoper te bekennen. Hebben wij dat? Nouja, hij zal zo wel komen dan.

    Onderhand alvast maar even de Audi aan mn meissie laten zien (auto's kunnen haar niet zo bekoren eigenlijk, maar ze vond 'm "wel leuk" :-D , de stoelen vond ze zeker mooi in ieder geval (dames geven toch meer om interieur he..)

    In de tussentijd nog steeds geen verkoper te bekennen. Nou dan maar even snel bellen (op de laatste streepjes batterij helaas).
    "Oh, zijn jullie er al" was het commentaar. Ik kom er meteen aan! Hij zat even koffie te drinken bij de buren, hoe dorps.... :-D

    Nou, daar is die dan, zei de man. Inderdaad, de complimenten, bedankt voor het poetsen hoor! Zal ik even de olie en koelvloeistoef bijvullen? Nee, dat heb ik ook al gedaan voor je hoor, ze zitten weer op het goede niveau! Wat een service he, voor 1000 euro!

    Meteen maar even een kleine "reportage" gemaakt, zo schoon wordt die nooit meer hoor!
    [img][images/thumbs/Bob-A2_garagefoto15xp.gif]http://img66.imageshack.us/img66/728/garagefoto15xp.gif[/img]
    (Wat glimt die he?)

    [img][images/thumbs/Bob-A2_garagefoto21la.gif]http://img66.imageshack.us/img66/3617/garagefoto21la.gif[/img]
    (Yeah, mijn dikke Auspuff!)

    [img][images/thumbs/Bob-A2_garagefoto35lj.gif]http://img66.imageshack.us/img66/3789/garagefoto35lj.gif[/img]
    (als er nog liefhebbers om te peuteren zijn, meld je nu aan ... :-D )

    Anyway, geen auto zonder overschrijving, dus op weg naar het postkantoor. Met z'n 3en in de Golf dus (de verkoper ging ook even mee, die wist de weg) en om stipt half 10 stonden we voor het postkantoor .... dat om 10uur open ging ... :roll: ... helaas! Nouja, aangezien het toch vlakbij was, zijn we maar weer op weg naar de garage gegaan.

    Aldaar zat de echtgenote van de verkoper al met de koffie op ons te wachten. Even gezellig koffie gedronken (inclusief "2e bakkie" en koek!) en wat gekletst over auto's. Waar vind je dat nog he? Hoe dorps ... :-D

    Na de koffie kwamen de harde contanten op tafel, een lekker stapeltje, maar ik ruilde het toch graag tegen de Audi. Bonnetje gekregen en dan maar weer naar het postkantoor.

    Lekker druk in het "Schager postkantoor", maar toch gelukkig snel geholpen. Overschrijving geregeld, even betalen en we konden eindelijk naar onze bolide. Nog even een toiletbezoekje voor de rit huiswaarts en onderwijl hoorde ik de Remus-pijp al tot leven komen, toch een lekker soundje hoor!

    M'n meissie even geinstalleerd in de Golf en vervolgens rustig op weg naar mn ouders. Dit keer wel via Alkmaar, dan kon ik even rustig wennen aan de auto. We hebben nog getwijfeld bij Pedro langs te gaan, maar het was nog redelijk vroeg en hij zou pas tegen de middag thuiskomen. Ook de nokia had ernstige honger, dus bellen zat er even niet meer in. Ik maak later wel een afspraak.

    Nou en daar ga je dan in je eerste eigen auto, toch wel een gaaf gevoel hoor! Zeker omdat ik nogal een verwende leaserijder ben, is zo'n oudere auto heel wat anders, maar toch had ik de charme al snel door!

    Bij het uitdraaien van de afrit een beetje een piepend geluid tijdens ver uitsturen, maargoed, dat lijkt me geen kwaad te kunnen. Tijdens de vorige proefrit kreeg de auto het nogal warm, maar nu was er niets aan de hand, de meter is de hele rit tussen de 90 en 100 graden blijven staan, waarschijnlijk toch een gevalletje meer koelvloeistof en meer rijwind. Bij stoppen voor een brug schoot die heel even boven de 100 uit, maar toen deed de dubbele koelvin meteen z'n werk. Als laatste komt er een beetje een slepend geluid uit het schakelhuis (zo heet het geloof ik) maar daar hadden Pedro en Tom ook al een kuurtje op bedacht, gaat ook wel lukken dus.

    Lekker rustig aan gereden, raampje omlaag, zonnedakje open, ik voelde me de koning te rijk! Wat heerlijk zeg, heb mn airco geen moment gemist en zo'n open dakkie is echt fantastisch met dit weer. Helemaal geen last van wind.

    Langzaam begon ik te wennen aan de auto. Het is een echte lekkere cruise-bak. De 2 liter motor doet zonder morren z'n werk en heeft echt in elke versnelling trekkracht. Het heeft absoluut geen nut om hoger dan 4000 rpm te gaan rijden, want hij doet het daaronder net zo goed!

    Bij de MacDonalds in Alkmaar even pitstop gehouden en lekker eventjes koffie gedronken, sofar sogood! Daarna de snelweg (A9) opgedoken op weg naar de winkel van mn Pa in Beverwijk. Daar toch even het gas ingedrukt (auto was inmiddels goed op temperatuur) en daar ging die hoor, wow, dat gaat echt lekker, je knalt zo de 120 voorbij, rijdt echt lekker comfortabel, zelfs met de 16 inchers en verlaging!

    Mn Pa en Ma waren erg enthousiast. Vooral mn Pa kon bijna niet wachten om een rondje te maken, helaas had die het te druk in z'n winkel om op pad te gaan, maar dat gaan we morgen natuurlijk even goedmaken. Hij vond het in ieder geval een stoere bak en moest erg lachen om de dikke uitlaat eronder :-D

    Uiteindelijk weer op weg naar Zaandam gegaan. Via Assendelft gereden en bij het begin van de A8 heb ik de auto even een redelijk eindje richting de readline gestuurd ... :shock: Dat ding blijft gaan en er komt echt een heerlijk soundje uit bij flink wegtrekken! Daarna maar weer rustig aan. Verderop de afrit afgereden (een lekkere doordraaier) ik reed mn meissie in de Golf volledig los, echt een prima wegligging hoor.

    Uiteindelijk de wagen(s) weer geparkeerd, even uitblazen maar weer, en dat deed de 80 dus ook meteen, hij begon keurig nog even na te koelen na het uitstappen.

    En hier staan ze dan, mijn nieuwe beauty en onze erg smerige en afgebeulde Golf:

    [img][images/thumbs/Bob-A2_thuis19ff.gif]http://img66.imageshack.us/img66/1364/thuis19ff.gif[/img]
    Ik vind 'm mooi staan in onze straat!

    [img][images/thumbs/Bob-A2_thuis26dj.gif]http://img66.imageshack.us/img66/2946/thuis26dj.gif[/img]
    De Golf er netjes naast!

    [img][images/thumbs/Bob-A2_pet3yf.gif]http://img66.imageshack.us/img66/8735/pet3yf.gif[/img]
    Uiteindelijk natuurlijk nog eventjes de pet achter het raam.

    Nou, dat was het voor vandaag! Voor morgen staan er 2 kleine (moederdag) ritjes op het plan en waarschijnlijk nog wel een paar demorondjes ook. Ga oa even bij Arlo langs. En maandag mag die een keertje mee naar kantoor, want daar moet die natuurlijk ook even geshowed worden 8)

    Tot zover de dag dus, het was fantastisch!

    Bob 8)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #97

    Standaard

    Prachtig hoor je je hebt er een mooie aan gekocht
    Voorsprong door techniek

  19. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Ey Bob, als je niet direct 90 achterlichten monteert, dan heb ik nog wel een zwarte tussenplaat voor je. Oja, en je weet mijn mening over B4 achterlichten he :-D
    Euhh ... eigenlijk niet? Maar ik heb de indruk dat je ze niet mooi vind? Vind ik eigenlijk juist wel. Over een 90 tussenbalk twijfel ik nog, die past namelijk weer net niet zo mooi bij B4 achterlichten ...

    Bedankt voor het aanbod van de tussenbak, maar ik vind het zonder juist eigenlijk veel mooier! (smaken verschillen zeg, dat blijkt maar weer, maar das dan ook wel weer leuk, 2 "verschillende dezelfde" auto's :-D )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan75
    Maakt niet uit Bob ik hoop dat je er veel plezier van hebt
    Lukt wel hoor! Don't worry!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #99
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    3x trots :-D echt een mooie 80
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  21. #100

    Standaard

    B4 achterlichten zijn eigenlijk iets te hoog, vandaar dat ik die van mij weer verkocht heb en de oorspronkelijke, oranje knippers rood gespoten heb. Maar je moet wel millimeterneuker zijn om het te zien, hoor :-D
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •