Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 296

Onderwerp: Mag ik even aan u voorstellen A4 avant.. P36..S4 Avant

  1. #101
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    wat is hier nu de gein van slaat nergens op mag hopen dat het glas niet in de ventilatieroosters is gekomen (blijft irritant tikken/rammelen)
    sterkte

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  2. #102
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    wat is hier nu de gein van slaat nergens op mag hopen dat het glas niet in de ventilatieroosters is gekomen (blijft irritant tikken/rammelen)
    sterkte
    Ja dat is nog het meest frustrerend, waarom? Of wat was de bedoeling? Is het nu klaar of volgende week weer? Is dat het leven van een S? Aldoor dit soort dingen slikken?

  3. #103
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Nou, de ruit is weer gemaakt en zijn op een volgend dingetje gestuit, ik had al een tijdje het idee dat ie vrij warm kwa koelwater was en als hij lang stationair draaide hoorde ik nooit een koel fan en soms ging hij overslaan.
    Vcds gestart en zag daar inderdaad zomaar 100 graden en misfire.

    Vandaag thermostaat er uit gehaald en ja hoor, gaat niet open bij 87 graden, ik hoorde wel een tik maar meer niet.



    Dus er maar uit gelaten vandaag, en een nieuwe bestellen, dan maar even iets te koud.

    Ik wil ook eigenlijk weten wie de koelfan stuurt om aan te gaan, geen sensoren in de radiateur meer dus moet anders gaan?
    @pedro sr.
    Weet jij dat? Fans zijn goed, regelaars ook en kan ze met vcds laten draaien.

    edit:
    wordt via de computer geregeld die de info van de temperatuur sensor krijgt die achter op het blok in een koelwater leiding zit, bij 102 graden aan en bij 98 graden uit als je stationair draait.
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 03-01-21 om 00:02.

  4. #104
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Kerst cadeau is ook binnen zijruit ingeslagen!
    Niks weg, niet in de auto geweest, maar wat een klerezooi heb je van die ruit he, niet normaal, en pijpestelen regenen natuurlijk.


    Bah bah.
    Ik lees het nu pas. Wat is dit balen zeg. Echt triest
    Je vraagt je dan af waarom? Hopelijk blijft het hier bij en geniet je weer volop van je bolide.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  5. #105
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Ik lees het nu pas. Wat is dit balen zeg. Echt triest
    Je vraagt je dan af waarom? Hopelijk blijft het hier bij en geniet je weer volop van je bolide.
    Ja dat hoop ik ook ja, maar geeft wel weer een onrustig gevoel.
    Vandaag de wis achter bij achteruit er uit gecodeerd, dat is echt onzin bij een automaat aangezien je altijd door reverse moet.
    Later nog eens kijken hoe ik die spiegel naar beneden met reverse er ook uit krijg, allemaal onnodige beweging.


  6. #106
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Ja dat hoop ik ook ja, maar geeft wel weer een onrustig gevoel.
    Vandaag de wis achter bij achteruit er uit gecodeerd, dat is echt onzin bij een automaat aangezien je altijd door reverse moet.
    Later nog eens kijken hoe ik die spiegel naar beneden met reverse er ook uit krijg, allemaal onnodige beweging.
    Ik heb geen last van autom. wissen van de achterruit bij achteruit rijden. Het werkt alleen als het regent.

    Wat betreft de spiegelkanteling bij achteruit rijden, hoef je alleen de spiegelschakelaar in het midden te zetten of op de linkerspiegel. Dit is vaak met nieuwere types. Dat moet bij jouw B7 ook zo (niet) werken. Je kunt het proberen.

    Wegcoderen, kan altijd natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 03-01-21 om 17:13.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  7. #107
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Ik heb geen last van autom. wissen van de achterruit bij achteruit rijden. Het werkt alleen als het regent.
    Ja logisch, alleen als het regent , maar ook als het regent en je gewoon vanuit p naar d bediend omdat je dan door R komt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Wat betreft de spiegelkanteling bij achteruit rijden, hoef je alleen de spiegelschakelaar in het midden te zetten of op de linkerspiegel. Dit is vaak met nieuwere types. Dat moet bij jouw B7 ook zo (niet) werken. Je kunt het proberen.

    Wegcoderen, kan altijd natuurlijk.
    Oh, dat zou kunnen dat ie naar rechts staat!

    Nog een leuke gimmick geplaatst vandaag, erg geslaagd vind ik.


    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad
  9. #108
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Je auto is wel lekker vol hoor. Mooi man.
    Waar heb je de lichtjes gehaald. Ik wil die quattro versie
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  10. #109
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Je auto is wel lekker vol hoor. Mooi man.
    Waar heb je de lichtjes gehaald. Ik wil die quattro versie
    alstu, ik heb 3 soorten gekocht, S4, Quattro, vier ringen. Ze passen ook onder je voorstoelen als je daar lampjes hebt, schijnt er een logo op je mat achterin als je de deur open doet.

    https://www.ebay.de/itm/2Pcs-Audi-QU...53.m2749.l2649
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #110
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Top! Dankjewel! Er zijn er nog 5 over van quattro. Ik heb een voorstel gestuurd. Als ze bevallen, dan bestel ik ook voor bij de voetenverlichting
    Laatst gewijzigd door Yuxel; 03-01-21 om 21:49.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  12. #111

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Zijn die een beetje zichtbaar met daglicht ? ik zoek nog een setje voor een A6 C7 FL

  13. #112

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Wat balen van zo'n ruit, even uit eigen ervaring soms doet het dievengilde zoiets om te bepalen of en zo ja wat voor alarm/beveiliging er in zit en halen ze hem een tijdje later "op" zoiets zelf bij een A4 Avant B8 BJ2010 in 2014 mogen meemaken. De eerste keer was de auto open een grote zooi (alles open getrokken zand / modder door de hele auto) maar niks weg en later (paar weken) opeens de hele auto verdwenen nadien gehoord van de verzekering / politie dat het een bekende werkmethode was waarbij ze even voorverkenning doen (ze laten het lijken op een "gewone" inbraak ik zocht er toen niks achter) op de wijze van de beveiligen zodat ze hem later makkelijk kunnen meenemen en zo niet voor verrassingen komen te staan...

  14. #113
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Top! Dankjewel! Er zijn er nog 5 over van quattro. Ik heb een voorstel gestuurd. Als ze bevallen, dan bestel ik ook voor bij de voetenverlichting
    Super, ze zijn goed scherp hoor, de hoogte bepaald wel de grootte, dus stoelen hoog houden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Zijn die een beetje zichtbaar met daglicht ? ik zoek nog een setje voor een A6 C7 FL
    Tja, niet echt goed, je ziet wel wat bewegen maar niet echt leesbaar, daarintegen iets donkerder en het is erg cool.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Wat balen van zo'n ruit, even uit eigen ervaring soms doet het dievengilde zoiets om te bepalen of en zo ja wat voor alarm/beveiliging er in zit en halen ze hem een tijdje later "op" zoiets zelf bij een A4 Avant B8 BJ2010 in 2014 mogen meemaken. De eerste keer was de auto open een grote zooi (alles open getrokken zand / modder door de hele auto) maar niks weg en later (paar weken) opeens de hele auto verdwenen nadien gehoord van de verzekering / politie dat het een bekende werkmethode was waarbij ze even voorverkenning doen (ze laten het lijken op een "gewone" inbraak ik zocht er toen niks achter) op de wijze van de beveiligen zodat ze hem later makkelijk kunnen meenemen en zo niet voor verrassingen komen te staan...
    Ja dat idee had ik zelf ook al, dus zel een aanpassing maken eerdaags, geen standaard iets maar wel dat ze zonder niet weg komen.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  15. #114
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    New goodie’s

    A0082183-48CF-4F2E-819D-03B9CFD9D48F.jpg

    Zijn de sleuteltjes weer fris

    C066FB01-EDE5-4ACC-9ECA-DC984C6F5AC7.jpg

    Verder:
    Pdc pieper
    Coolant tank dop, tank is al nieuw dus maar dopje er ook bij.
    Olie dopje, als mijn kleppendeksels klaar zijn kan er gelijk een nieuw dopje op.
    Temperatuur sensor
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 03-02-21 om 20:48.

  16. #115
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Nice. Ik had de originele R8 oliedop. Onder de kap zie je het, maar met de kap open is het toch wel een mooi gezicht.

    Wat ga je volgende keer aanpakken?
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  17. #116
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Nice. Ik had de originele R8 oliedop. Onder de kap zie je het, maar met de kap open is het toch wel een mooi gezicht.

    Wat ga je volgende keer aanpakken?
    Ja die r8 dop ken ik, echter blijft mijn motto nog steeds “zo origineel mogelijk”

    Volgende? Nou eerst maar eens die pieper en sensor er in, 2 taaie klusjes.
    Ik heb heel het koelsysteem al gehad, return valve en auxiliary thermostaat gecontroleerd en werken dus zijn goed, sensor er nog in en kijken of de koel fans goed werken.
    Ik heb nog 1 storing in vcds op een kachelflap of iets dus even naar zoeken al merk ik er niets van.

    Technisch wil ik het inlaatspruitstuk nog een keer doen, vanwege de non return valves en valley pan seal, injector seals.
    In de zomer de distributie preventief.

    En vast nog eens iets 😄

  18. #117
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Vandaag mooi weer om wat te prutsen dus een paar kleine dingen opgelost.

    Pdc pieper vervangen
    De navigatie mevrouw praat weer tegen me
    Telefoon bluetooth werkt.

    Verder nog het vocht en goudvissen uit het rechter achterlicht gehaald voor nu maar daar moet wel een ander in, die is een beetje gesloopt door de garage van de vorige eigenaar.

    Verder veel gereden, het blijft toch een beest van een wagen zeg, heurlijk!
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 14-05-22 om 20:04.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  19. #118
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Goed bezig,
    Bluetooth ben ik ook mee aan het klooien op de rns-e kan wel pincode veranderen in beeld maar krijg geen verbinding met Iphone
    En heb wel zo'n cradele in de armsteun zitten en heb ook 77 in vag/com is een (8P0 862 335 H) dus moet ik nog verder uitzoeken kan zijn dat deze geen bluetooth ondersteunt

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  20. #119
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Van A naar.....S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    Goed bezig,
    Bluetooth ben ik ook mee aan het klooien op de rns-e kan wel pincode veranderen in beeld maar krijg geen verbinding met Iphone
    En heb wel zo'n cradele in de armsteun zitten en heb ook 77 in vag/com is een (8P0 862 335 H) dus moet ik nog verder uitzoeken kan zijn dat deze geen bluetooth ondersteunt
    Standaard heb je geen blauwtand, je kan je telefoon module wisselen voor zoiets
    https://www.ebay.de/itm/Audi-A4-B7-8...UAAOSwImRYgQCM

    Maar ik had een beetje twijfels of dat zou gaan werken dus heb ik zo'n apparaat gescoord op ebay voor 45,- en dan kan je wel verbinden met de rns-e via die module.
    https://shop.ahw-shop.de/audi-handya...051435p?c=3591
    Verbinden kan alleen de eerste 10 sec na aanzetten van het contact, erna werkt dat niet meer.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  21. #120
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Mag ik even aan u voorstellen .... A4 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Top! Dankjewel! Er zijn er nog 5 over van quattro. Ik heb een voorstel gestuurd. Als ze bevallen, dan bestel ik ook voor bij de voetenverlichting
    Wees voorzichtig, jongens. De imitatie lampjes worden veel heter dan de originele Audi-exemplaren. Ik heb 2 gesmolten exemplaren in mijn deuren gehad. En dat terwijl deuren meestal niet lang open staan en dus de lampjes beperkt branden.
    Als je ze als voetverlichting gebruikt, blijven ze misschien zelfs tijdens de rit branden.

Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •