Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 160

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #1

    Post Even voorstellen

    Goedenavond allen,

    Ben nieuw hier, dus even voorstellen.

    Mijn naam is Arno of Barnaby, net wat je wilt ik ben de moeilijkste niet. Ben 42 jaar en eindelijk verstandig genoeg om audi te gaan rijden. Voorheen van alles wat gehad en heel lang een mini cooper s gereden.

    De keuze is gevallen op een avant b7, heerlijk/tijdloos ontwerp en betaalbaar, ook niet onbelangrijk.
    Een 2.0 tfsi quattro (evt s line) handgeschakeld is na flink wat onderzoek naar voren gekomen.
    Auto moet nog gekocht worden dus hoop hier eerst nog wat wijzer te worden. Ben zelf redelijk handig maar totaal niet met auto's, dus ik vraag vast vergiffenis voor al mijn toekomstige vragen.

    Alvast bedankt voor het toelaten!

    Mvg Arno

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Welkom
    B7 is best een leuke wagen maar kan zo zijn nukken hebben, quattro en handgeschakeld kan een uitdaging zijn maar een mooie met een tiptronic moet je niet laten staan hoor, heurlijk lui of beetje spelen met pook en flippers is best grappig, vooral met een wat grotere motor.

    Als tip zou ik je aanbevelen een simpel obd uitlees kastje te kopen, kost je 6 tientjes maar dan kan je voor aanschaf de auto even uitlezen op problemen bijv.
    Dan weet je wat pre buy.

    bijv
    https://obd-partner.nl/professionele...iABEgIv3vD_BwE
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 11-01-23 om 00:10.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3
    bjB7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    33
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Even voorstellen

    Welkom!

    Goede keuze en dat heeft even mogen duren haha
    Ikzelf ben ook in het bezit van B7 Quatro 2.0 tfsi hangeschakeld, rijd deze auto nu bijna 60.000 km en nog nooit wat mee gehad afgezien van regelier onderhoudt. ondertussen zitten rondom voor en achter de remblokken eraan te komen.

    Wanneer je in het bezit bent zie ik de fotos graag tegemoet in een voorstel ronde. Veel suc6 met jou zoektocht~!
    Seat Leon 5F 2.0 TFSI/DQ250 Cupra300

    A4 B7 2.0 TFSI Quatrro (stage1 VAG techiek)

  4. #4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Bedankt heren!

    Weet niet of het de bedoeling is dat ik hier inhoudelijk op de auto in ga of dat ik daar beter een ander topic voor aan maak.
    Hoor ik graag van jullie?

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Kan gewoon hier, als je een wagen hebt kan je de wagen weer voorstellen en daar je dingetjes in posten, alle mods en zo. 😉
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hé rol-co

    Even kijken of ik je goed begrijp. Is de handbak icm quattro een slecht huwelijk of de handbak zelf tov (semi) automaat.

    Automaat lijkt me heerlijk, verbruik iets minder maar heb dus al verschillende keren gelezen dat je bij dit model uit de buurt moet blijven vd (semi) automaat.

    Ben geen type van...als het op Facebook staat is het waar

    Obd ga ik zeker onthouden!

  7. #7

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hé bj87

    Zie nu je onderschrift, ziet er goed uit. S line uitvoeringen helaas niet zo makkelijk te vinden en dan ook nog icm je andere wensen

  8. Ad
  9. #8
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Hé rol-co

    Even kijken of ik je goed begrijp. Is de handbak icm quattro een slecht huwelijk of de handbak zelf tov (semi) automaat.

    Automaat lijkt me heerlijk, verbruik iets minder maar heb dus al verschillende keren gelezen dat je bij dit model uit de buurt moet blijven vd (semi) automaat.

    Ben geen type van...als het op Facebook staat is het waar

    Obd ga ik zeker onthouden!
    Alles wat quattro is heeft de goede bak (tiptronic) in de b7, voorwielaandrijving heeft een multitronic bak die problemen kan geven. De tipt is gewoon een 6 speed automaat met sport stand, hand schakelen en flipperen aan het stuur.
    Nee het is geen snelle dsg maar als je het na een tijdje een beetje weet kan je echt leuk sporten ermee. Ik heb op dit moment nu 2 jaar de tipt met een 4.2 V8 en wil nooit meer schakelen
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  10. #9

    Standaard Re: Even voorstellen

    Nog even wat aanvulling

    Kans is heel groot dat ik de wagen een jaar of 10 ga rijden als de auto daar zin in heeft natuurlijk.
    Om die reden lijkt het mij verstandig om er 1 aan te schaffen met een km stand tussen de 150 en 200k, liefst richting de 150k. Met een betrouwbare onderhoudshistorie.
    Zijn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten, distributie riem, turbo etc. Hoelang gaan deze gemiddelde mee?

    Kleur word vrijwel zeker zwart, wielen zijn ook al uitgezocht en dan nog wat verlagen indien nodig...niks heel spannends dus.

    Meteen een vraagje qua comfort, verlagingsset van eibach plusminus 30mm icm 19 inch velgen. Rijd dit nog comfortabel?

  11. #10
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Ook een aanvulling, de handbak is niets mis mee, 14 jaar een diesel gehad met 6 bak en was prima, echter als je vaak snel van 0-100 wil is een 5 bak beter, snelweg een 6 bak. De eerste is heel erg kort bij de 6 bak.

    Een b7 met minder dan 150dkm vind je bijna altijd alleen met een cabrio, een sedan of avant zit met zijn 15-17 jaar toch al snel op 2 ton.
    Maar wie weet.

    19" levert wat in op comfort, rij je veel?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  12. #11

    Standaard

    Automaat klinkt goed..enig wat het verbruik is tov een handbak? Weet toevallig dat 2.0 tfsi quattro met handbak tuning naar 270 pk tussen de 1 op 12/1op14 doet.
    Rijd ongeveer 10k per jaar, waarvan 20% snelweg.

    Qua comfort zou het fijn zijn dat je in de dorpen/klinkers fatsoenlijk kunt rijden zonder dat alles trilt, was met de mini onmogelijk en stond niet heel laag.

    Gewenste km stand is lastig. Wat zijn de grootste onkosten en is daar een bepaalde km stand aan te koppelen?

    En dat een automaat misschien tot de opties behoort maakt me echt heel blij....maar dat had ik al gezegd.

    Eerder genoemde tuning ben ik ook van plan uit te voeren....zuiniger en meer pk, zijn erger dingen in het leven.

    Ben al best een tijdje op onderzoek uit en kan niet wachten tot hij op de stoep staat
    Laatst gewijzigd door tom; 27-01-23 om 21:00.

  13. #12
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Ik heb ook een mini, cooper cooper 2004 en op 17" maar is harder dan mijn S4 met sport onderstel en 19" 😀

    Verbruik zal met die 2 liter eerder een 1:10 gemiddeld zijn, op snelweg misschien een rit van 1:13 maar rijker zou ik mij niet rekenen, de 1.8T en 2.0T zijn niet echt zuinige motoren.
    Maar altijd beter dan mijn 1:7 gemiddeld, kan je nog wat sporten ook, ik let er niet zo meer op, als je het voor verbruik doet kan je beter een aygo gaan rijden toch? De mini loopt ook niet bepaald zuinig hoor ik van mijn wederhelft.

    Al met al, lekker op zoek naar een b7 quattro en als het kan een S-line, kijk ook eens naar de 3 liter, tijdje geleden wel een paar mooie gezien voor rond de 5k.

    niet zwart, wel klaar
    https://link.marktplaats.nl/m1915751559?
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 12-01-23 om 00:37.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  14. #13

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Automaat klinkt goed..enig wat het verbruik is tov een handbak? Weet toevallig dat 2.0 tfsi quattro met handbak tuning naar 270 pk tussen de 1 op 12/1op14 doet.
    Rijd ongeveer 10k per jaar, waarvan 20% snelweg.

    Qua comfort zou het fijn zijn dat je in de dorpen/klinkers fatsoenlijk kunt rijden zonder dat alles trilt, was met de mini onmogelijk en stond niet heel laag.

    Gewenste km stand is lastig. Wat zijn de grootste onkosten en is daar een bepaalde km stand aan te koppelen?
    Realistisch blijven, beide voetjes op de grond houden.

    1. Het is een 15+ jaar oude auto, die zal niet voorzien zijn van moderne snufjes, cilinderuitschakeling, start-stop, adaptive grappen. Het is gewoon een 2 liter 4-pitter met turbo en bijbehorend verbruik.

    2. 1 op 10, misschien 11, met de handbak, 1 op 9 met de automaat. Handbak is fors sneller, vooral in de 0-100, maar automaat is veel comfortabeler dagelijks rijden.

    3. Tuning maakt nauwelijks zuiniger, hoogstens als je minder gas geeft. 200pk = 200pk, 250pk = 250pk. Meer power = meer benzine = hoger verbruik.

    4. Kilometerstand: 10K per jaar minimaal, 2005 auto = 18 jaar oud, dus 180K km. Liefst 15K/jaar, dan zit je alleen wel aan 270K km. Beter een goed gebruikte met goed onderhoud, dan een lage kilometerstand die alleen koud is geweest, en niet z'n beurten heeft gehad.

    Uit puntje #5 kan je concluderen dat een auto die 190K heeft gedraaid grotere kans heeft z'n draagarmen en distributie al een keer of 2 vervangen heeft dan eentje die 150K heeft gelopen en nog net aan z'n 2e riem heeft van inmiddels 11 jaar oud en de bijbehorende kostenpot nodig heeft.

    5. Grootste onderhoudspunten:
    • distributie, €350 materiaal, elke 120.000km/6 jaar, zie ook #4
    • draagarmen vóór (complete set, €400 materiaal) elke 150.000km
    • draagarmen achter (multilink, zit meestal retevast) elke 300.000km zeker wel wat werk aan (controle of vervangen)
    • banden (€750 per set voor goede 19 inch), elke 25.000km (icm verlaging ga je naar ca -1,5 graden camber, en dat slijt icm toespoor gewoon hard af)
    • turbo en motorisch: €500/jaar voor rekenen, je zal geheid een turbo (€750), paar injectoren (€100/st), koppeling (€1000) of bakflush (€750) moeten doen eens in de zoveel tijd


    6. Aandachtspunten:
    • roest op dak in de regenwaterafvoergoot, tussen dakplaat en de zijkant van de auto. Komt door aluminium tegen staal, dat anders uitzet en schuurt. Roest van onder de lak af.
    • roest op onderzijde deuren, tussen stootlijst en deur zelf, en daarmee dus de onderkant van de deur zelf ook
    • roest in wielkasten, vooral voor, maar achter gebeurt ook
    • stuurhuis, niet duur (€200-€300 ex montage), wel een rotklus (4-6 uur)
    • ruitenwissermechanisme, loopt vaak zwaar. Als dat zo is, niet gaat rommelen met vet etc, de assen zijn op de spie verbindingen verrot, dus je stelt het probleem uit, en ineens PATS breken ze af, of is je ruitenwissermotor kapot/doorgebrand. Vervangen is een uurtje werk en kan op straat, mechanisme is niet duur (€100-150).
    • B7 is elektrisch een stuk gevoeliger dan B6. LED achterlichten? BAM, foutmelding. Xenonset en after market radio? BAM, dynamoruis en aardingsproblemen. LED stadslichtjes? Vergeet 't maar.


    7. Leuke punten:
    • Véél voor te koop en met de juiste opties een hele dikke wagen
    • S-Line bevat zwarte hemel, geperforeerd leder stuur + pookje, half leer (of optioneel vol leer of leer/alcantara) sportstoelen, sportonderstel en apart te bestellen ook sportievere bumpers en dikkere stootlijsten onderop de deuren. Let op - veel bevatten zelf geplakte logo's en zijn dus hartstikke nep.
    • Zeer goed onderstel, rijdt progressief, ook met de juiste verlaging. Eibach Prostreet S schroefset is comfortabeler dan standaard S-Line, maar stugger in de bochten en bij harder rijden. Stevige auto, dus kinderkoppies voel je wel, maar wordt nooit hard, ook niet met 19".
    • Goed geluidssysteem mits je Audi Sound System of Bose hebt
    • Veel aan te passen naar eigen wens, grote community. Zowel motorisch als optisch.


    8. In 't algemeen: staar je niet blind op de kleur. Je kan beter een goede, complete en 'veilige' auto kopen en daarna gaan wrappen (€2000-3000). Dan heb je meteen een bescherming tegen steenslag, én je hebt exact de kleur die je wil. Diezelfde euro's ben je makkelijk kwijt aan achterstallig onderhoud als je je puur richt op een zwarte en daarmee een compromis sluit op basis van technische staat.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #14
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    @Bastet

    👍
    Met als toevoeging, roest voorschermen onderaan bij de dorpel, quattro een tussenlager van het cardan.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  16. #15

    Standaard Re: Even voorstellen

    Reageer even in het algemeen ipv ieder apart.

    Allereerst bedankt dat jullie mij zo uitgebreid van informatie voorzien, leerzaam en kan zomaar veel geld schelen op de lange termijn.

    Wat betreft het verbruik ben ik oa uitgegaan van dit artikel
    https://www.autoweek.nl/reviews/arti...-quattro-2005/
    En mijn mini heeft een origineel jcw tuningspakket en verbruikt zeker niet meer, eerder iets minder. Maar dat is ook een heel andere manier van tunen.

    Geschiedenis/onderhoud is ook 100 procent lijdend, icm mijn andere wensen maakt dit de zoektocht wel lastiger. Maar ken mezelf, ben nogal Perfectionistisch en weet qua uiterlijk heel goed wat ik echt mooi vind, ook op de langetermijn.

    Houd al een aantal maanden alle Nederlandse en Mobile.de in de gaten en momenteel staan er wel een aantal voorbeelden te koop van wat ik ongeveer wil.

    Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

    https://www.autoscout24.nl/aanbod/au...=android-share

    Kilometerstand: 221.415 km
    Bouwjaar: 07/2006
    Verkoopprijs: € 9.950,-

    Bovenstaande is heel compleet maar vind hem ietwat prijzig gezien de kmstand, wat vinden jullie vd prijs?

    Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

    https://www.autoscout24.nl/aanbod/au...=android-share

    Kilometerstand: 231.236 km
    Bouwjaar: 01/2006
    Verkoopprijs: € 3.744,-

    Qua uiterlijk en velgen heb ik dit op het oog. Velgen vd eerste advertentie zijn ook heel mooi maar waarschijnlijk iets te schreeuwerig voor mij. Enig idee wat zo'n setje Q5 velgen op kan leveren in nieuwstaat, maakt de eerste advertentie misschien aantrekkelijker?

    https://www.autotrack.nl/a/audi-a4-b...240.1659636112

    Deze is qua kilometers en prijs interessanter. Qua onderhoud en evt kleine gebreken/schade is het natuurlijk lastig om deze advertenties goed te beoordelen.
    Benieuwd naar jullie mening mbt bovenstaande advertenties.

    Qua kleur is het iets lastiger, zijn veel donkerblauwe, grijze en zwart maar op de foto zijn de verschillen miniem. Eerste advertentie staat grijs bij terwijl hij echt zwart lijkt.

    @ bastet

    Heel veel info voor een leek als mij maar redelijk duidelijk al.moet ik het nog een aantal keer teruglezen.

    Dat ik niet alle luxe opties heb en dat er onderhoud bij komt kijken is ingecalculeerd.

    Heb jij nog iets zinnigs te zeggen over de verschillen tussen handgeschakeld en semi- automaat qua betrouwbaarheid?

    Nog 1 algemeen vraagje, is het mogelijk om bleutooth oid te verkrijgen zodat ik mijn Android telefoon daar op aan kan sluiten.

    Vast nog iets vergeten maar dat komt nog wel.

    Nogmaals dank!

  17. #16
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Even snel

    1e duur inderdaad maar wel mooi en geen quattro
    2e geen quattro en 1600??
    3e geen rns, kleuren fis.

    De algehele staat moet je live zien.
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 12-01-23 om 21:51.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  18. #17

    Standaard Re: Even voorstellen

    2e was alleen om de velgen te laten zien icm verlaagde auto.

    Heel dom misschien maar rns?

  19. #18
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    2e was alleen om de velgen te laten zien icm verlaagde auto.

    Heel dom misschien maar rns?
    Rns-e (navigatie zoals 1)

    verlaagd en wielen heeft de eerste ook.

    EB1B5863-ECC1-4912-A68E-1527C35F5396.jpeg

    19" en s-line onderstel.
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 12-01-23 om 22:00.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  20. #19

    Standaard Re: Even voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barnaby Bekijk Berichten
    Heb jij nog iets zinnigs te zeggen over de verschillen tussen handgeschakeld en semi- automaat qua betrouwbaarheid?

    Nog 1 algemeen vraagje, is het mogelijk om bleutooth oid te verkrijgen zodat ik mijn Android telefoon daar op aan kan sluiten.

    Vast nog iets vergeten maar dat komt nog wel.

    Nogmaals dank!
    Bluetooth kan via de originele RNS-E op twee manieren: telefoonvoorbereiding (bellen, adresboek) en media streaming (aparte optie!). Ik heb volgens mij nog wel zo'n RNS-E media bluetooth ding liggen. Los van dat kan je prima Ali/eBay 2-din (groot scherm) radio's krijgen met Android en alle toeters en bellen, met het juiste front speciaal passende voor de A4 B6/B7. Sommige zijn nogal gevoelig voor ruis (ik heb slechte ervaringen met X-trons in de B7), anderen werken prima. No way of telling, maar gewoon een zoeken die niet te duur is (€200-300 moet lukken). Dan heb je wel alle nieuwe opties (Android Auto, bluetooth, apps, spotify, etc.).

    Handgeschakeld: onderhoud = koppeling en vliegwiel, reken toch wel elke 250K km op een nieuwe set. Dus als-ie nog niet vervangen is, dan zal-ie moeten binnenkort. Verder behoorlijk probleemvrij, altijd even opletten bij 1e en 2e versnelling voor bijgeluiden. Het is een quattro, dus de bak/lijn krijgt een klap bij lanceren, en als dat veel gedaan is zal je dat op den duur gaan merken in de synchro's.

    Automaat: quattro is een goede keuze, de tiptronic is geen gewone H-handbak maar een sequentiële gerobotiseerde handbak. Dat betekent dat-ie niet van 1 naar 3 kan, maar alleen van 1 naar 2 naar 3 naar 2 naar 1 etc.. Hij kan dus geen versnellingen overslaan. Dat, samen met de gewone koppelomvormer, zorgt er voor dat de bak relatief weinig te lijden heeft (je hoeft niet te synchroniseren van 5, afremmen, naar 2, altijd via 5>4>3>2). Prima systeem. Wel af en toe onderhoud nodig (flush/olie, elke 250K toch wel aan te raden).

    De ietwat prijzige bij Reijman is een hele nette. Goede handelaar met vaak mooi onderhouden, relatief zeldzame en gewoon dikke auto's. Zou daar zo kopen, service schijnt ook echt goed te zijn als er toch wat is. Eerlijk ding. S-Line binnen en buiten, RSNE, xenon, zelfdimmende spiegel, sportstoelen... dat ding is gewoon 10x meer auto dan die andere van 3,5K.

    En zoals ik al zei, ze zijn 17+ jaar oud, dus een stand van 180-270K vind ik zeer acceptabel. Ik zou daar eens heen gaan, en proefrijden. Dan weet je in elk geval hoe een dikke is, en dan weet je ook wat je mist als je in een kale 3K-euro variant stapt.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #20

    Standaard

    @Rol-Co

    Navigatie dus weer iets geleerd. Met velgen bedoelde ik het type velgen wat ik op het oog heb en wel leuk/nuttig om deze onder een al verlaagde b7 te zien. Voor de rest heeft die auto niks waar ik naar op zoek ben.

    S line onderstel heb ik al het en 1 en ander over gelezen maar betwijfel heel erg of een leek als mij dat verschil op gaat merken?

    @ Bastet

    Bluetooth is dus een optie, dat is voor nu even genoeg om te weten. Genoeg belangrijkere dingen om eerst op te richten, kom ik later op terug.

    Wat betreft de automaat hele duidelijke uitleg, zelfs voor een leek als mij te begrijpen en heeft vanaf nu een duidelijke voorkeur.

    Wat betreft de b7 bij Reijman. Niet helemaal duidelijk omschreven, is echt de top van mijn budget en eigenlijk iets erover. Dus ik moet of mijn budget iets bijstellen of mijn wensen aanpassen.
    Verder valt de 220.000 km op zich wel.mee, maar ik hoop/wil er dus echt plusminus 100k mee gaan rijden. En weet dus niet of 320.000 km al enigzins haalbaar is ook al is hij perfect onderhouden?

    Ik lever bv liever iets in op luxe/'s line dan op de km stand, even aangenomen dat beide auto's dezelfde onderhoudshistorie hebben.

    Nu word ook goed duidelijk waarom ik mezelf hier aangemeld heb. Totale leek die door toedoen van jullie wat beter voor ogen krijgt wat de mogelijkheden zijn met mijn budget.

    Benieuwd of ik nu (weer) iets duidelijker ben en mijn wensen/problemen kenbaar heb gemaakt.

    Budget is eigenlijk max 9k als de km stand max 200k (liever iets minder) is, goede onderhoudshistorie, het liefst al 'goed' verlaagd en nette velgen eronder die ik evt kan verkopen/inruilen voor mijn gewenste velgen.

    Ondertussen duidelijk dat dit een lastige zoektocht word...

    Wat haalt de gemiddelde (2.0 tfsi) b7 benzine qua kilometers eigenlijk als deze goed onderhouden is?
    Laatst gewijzigd door tom; 27-01-23 om 21:01.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •