Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Mijn A4 Avant

  1. #1

    Standaard Mijn A4 Avant

    Dit is mijn A4 Avant 1.9TDI. Het is de 100pk/250Nm getuned naar 136pk/310Nm door Wetterauer.

    Helaas nu de winterbanden erop met de standaarddoppen. In de zomermaanden gelukkig de S-line 9-spaaks velgen met 225/45/R17 banden erop.



    Met de auto ook nog wat aflever problemen gehad. De dealer was vergeten de chromen sierlijsten erop te bestellen. Dat heeft hij dus kosteloos naderhand door een schadehersteller moeten laten doen. Kosten € 1500,-... Af fabriek slechts € 285,- dus de marge op deze auto was wat laag voor hem :wink:

    Binnenkort meer fotos!

    Greetz,
    Menno
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  2. #2

    Standaard

    Mooi hoor en in precies de juiste kleur :wink:

    Grtz tenz
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Staat toch beter he die S-line velgen. Schoenen maken de man en Velgen maken de Audi.
    Ik ben erg gecharmeerd van dit model A4 door zijn stoere uiterlijk wat voornamelijk geld nadat er grotere velgen opzitten.

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad het mooiste met grotere velgen en brede banden.

    Eigenlijk zou ik voor weinig gewoon goedkope velgen moeten kopen, das nog altijd mooier dan deze doppen.

    Hier nog een paar fotos van de zomer, wel voordat de chromen lijsten alsnog zijn gemaakt....





    En ja, ik zet deze fotos online met kentekenplaat. Er zit tenslotte een klasse III alarm op 8)
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  5. #5
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Dat ziet er gelijk een stuk gelikter uit hoor!
    Inderdaad 2e hands velgen+banden kosten bijna niets en je rijd er een stuk knapper bij!

    Ik wist trouwens niet dat die chromen lijsten een optie waren, bijna iedereen heeft het op z'n A4. Waarschijnlijk heeft dat ook met de uitvoering te maken.


  6. #6

    Standaard

    De chromen sierlijsten om de ramen zijn toch echt een optie, staan voor € 280 in de lijst.

    Er zijn inderdaad optiepakketten/uitvoeringen waarbij ze standaard opgenomen zijn. Die pakketten waren er op deze auto toen ik hem bestelde (februari 03 levering juni 03.......).

    Naar mijn mening maken die lijsten de auto ook meer 'af' net als velgen dat doen met iedere auto. Maar stel je voor dat je een zilverkleurige audi neemt dan kan ik me voorstellen dat je de dakrails + sierlijsten niet in chroom neemt maar in zwart. Dat is dan weer mooier.
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  7. #7

    Standaard

    Foto's doen het (niet) meer?

  8. Ad
  9. #8
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    woeiiii, oude topic, sterker nog, één van de eerste topics van het forum Draaide toen net 5 dagen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •