Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Mijn Coupe S2

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    101
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard

    Pfff, ik voldeed ook aan die beschrijving. Ben blij dat ik niet de enige was. Was ik toch niet zo opvallend......

  2. #22

    Standaard

    @ Urquattro:
    Ik heb (volgens mij) een 300 systeem? Ik weet het niet zeker. Ik heb (nog) niet zoveel modules er aan hangen, alleen de turbotimer. Het kost idd wat al had ik weer geluk: J&M Car HiFi in Rotterdam was nog geen Clifford dealer maar wilden dat wel worden. Daar hadden ze een proefkonijn en de importeur voor nodig. De importeur heeft met de inbouw mee gekeken en de jongens kregen hun certificaat. Ik uiteraard ook! Mijn inbouw was gratis en ik kreeg nog een kleine korting op de onderdelen!

    Trouwens, kreeg jij niet nog een cd van mij? Ik heb hem al een tijdje ergens liggen, in envelop en al. Maar ik heb het nogal druk de laatste tijd...
    S2 Coupe ABY -- 525iAT LPG -- Seat Cordobanaan LPG

    WWW.S2Power.COM

  3. #23
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ja waar blijft die cd
    Ik zal je hier een pb'tje over sturen Sjoerd! :wink:

    Jij hebt wel geluk als je het voor een mats-prijsje geleverd krijgt. Ik kon er de volle mep voor betalen(lees: 2700 gulden!). Het was een gloednieuw systeem de clifford 600 op het moment dat ik hem kocht, maar je hebt er ook wat voor.


    mvg Simon

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    echt mooi afgewerkt met navi etc. super!!!

    Weet je zo wat die sleutel koste bij audiparts? en is die dan kant en klaar te bestellen of moet je dat overbouwen?

    groetjes marco

  5. #25

    Standaard

    Ik geloof dat die sleutel 40 € was, ze hebben hem daar gemaakt/geslepen.
    S2 Coupe ABY -- 525iAT LPG -- Seat Cordobanaan LPG

    WWW.S2Power.COM


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    103
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    He thx sjoerd, maar dacht pas later na, ik heb infrarood opener in de sleutel, en startblokkering. dus dat gaat volgens mij niet helmaal lukken, maar ik zal is ff een mailtje sturen

    marco

  7. #27

    Standaard

    Ik kende je wagen nog niet maar wat een vette wagen! Complimenten over het navsys zal ik achterwege laten want dat spreekt voor zichzelf :wink: . Klasse

    Grtz Tenz
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Bedankt nog voor de complimenten..
    S2 Coupe ABY -- 525iAT LPG -- Seat Cordobanaan LPG

    WWW.S2Power.COM

  10. #29

    Standaard

    die sleutel kun je ook bij de dealer bestellen(voorste gedeelte dan) maar dan moeten ze em wel inlezen op je startblokkering(kost geloof ik ook 25 euro) en de sleutel kost dan 40 euro..ik ben em helaas kwijt geraakt, dus die van mij is ook weer in bestelling..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •