Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #1

    Standaard Even voorstellen

    Hallo Audi-fanaten!

    Omdat ik hier net nieuw ben, wil ik me graag even aan jullie voorstellen: ik ben Dirk-Jan, geboren in 1988, woonachtig op de NO-Veluwe, en groot liefhebber van Audi.

    Ik ben op dit forum gekomen via het forum van AutoWeek. Een kleine maand geleden heb ik met PaulK. (op AutoWeek bekend als 'Paul S3') en zijn S3 een fotoshoot gehouden (voor de highlights: KLIK (zie de post van 02-06-2008; 21:55)). Ook staat er binnenkort een fotoshoot met de splinternieuwe Audi A3 Cabriolet van snowdude op het programma.

    Mijn hobby's zijn uiteraard auto's; daarnaast ben ik veel bezig met fotografie. Voor de insiders: ik schiet met een Canon EOS 400D spiegelreflexcamera, voorzien van twee objectieven (EF 24-70mm f/2.8L USM en EF 70-200mm f/2.8L USM), een externe flitser (Speedlite 430EX) en o.a. een polarisatiefilter; uitermate geschikt bij autofotografie. Verder sport ik graag; met name tennis, voetbal, squash en karten behoren tot mijn interesses.

    Voor wat betreft mijn opleiding: Ik hoop na de zomervakantie naar het laatste jaar HBO Commerciële Economie te gaan, om vervolgens óf te gaan werken, óf nog 2 jaar een opleiding Marketingcommunicatie aan de universiteit te volgen. Mijn bijbaan ligt op het moment van schrijven al weer 3,5 jaar op de zuivelafdeling bij de C1000, een dorp verderop.

    Zelf bezit ik helaas nog geen Audi. Wel ben ik al een jaar of 10 zeer groot liefhebber van het merk. Thuis zijn we aardig VAG-minded; een Opel Vectra vormde hierop een uitzondering, maar de trammelant die we daarmee hadden, heeft ons een negatieve visie op Opel gegeven. Momenteel rijden we thuis nog in een Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI 130 pk Sportline uit 2001, maar eind augustus / begin september wordt deze vervangen door een lease-auto, in de vorm van een Volvo V50 2.0D Edition II met de nodige extra's (o.a. lederen bekleding, bi-xenon verlichting, Garmin-navigatie, elektrisch schuif- / kanteldak, parkeersensoren, enz.).

    Ondanks de ouderlijke overstap naar Volvo zal hier toch altijd wel een sterke voorkeur voor Volkswagen en Audi blijven bestaan. Mijn favoriete Audi's bestaan uit:
    * De RS 4 B5 (een zwarte, zoals die van Patrick RS)
    * De RS 6 B8 (ook erg chique in 't zwart)
    * De préfacelift A4 Cabriolet (in 't Mauritiusblauw met 17" 5-spaaks Ster-velgen!)
    * ... en natuurlijk: de R8!

    Zo, ik geloof dat dit wel zo ongeveer genoeg informatie moet zijn om jullie een beeld van mijzelf te geven! Ik hoop op een plezierige tijd hier op het forum!

    Mochten er enthousiaste Audi-eigenaren op dit forum zitten die graag een fotoshoot van hun auto willen, dan kunnen zij mij een privébericht sturen. Als u / jij het e-mailadres hierin vermeldt, neem ik z.s.m. contact op over de mogelijkheden, en uw / jouw wensen!

  2. #2
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    Hee Dirk -Jan,

    Welkom hier he. Hoeplijk komen er aanmeldingen voor een fotoshoot, want het was erg lachen en je maakt erg goede foto's.

    Groeten Paul

  3. #3

    Standaard

    Welkom hier op dit forum.

    Ach man die Audi die komt er wel. Je studie (niet slecht) is nu veel belangrijker. Besteed daar je tijd aan, dan komt het later wel goed.

    Mooie foto's, ik heb ze even bekeken. Heb ook nog wel wat leuke Audi's staan, maar niet in zwart.

    @ Paul, hee de A3 was toch gefotoshopped met mooie dikke BBS velgen, ken die foto ergens van bij het spoor. 8)
    Quattro Rulez ! Autoliefde roest niet.

  4. #4

    Standaard

    je maakt zeker mooie foto's, welkom
    my first quattro was a wilkinson

  5. #5
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    @lol, ja die foto had ik gebruikt om de fotoshop op te maken, maar die foto bij het spoor heb ik zelf gemaakt


  6. #6
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Welkom
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  7. #7
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard

    welkom
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Welkom op het forum, erg mooie foto's van die Audi S3! Top!

  10. #9
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    welkom
    Audi A2 1.4 aua

  11. #10

    Standaard

    Welkom hier!
    S6

  12. #11

    Standaard

    Bedankt allemaal! Eindelijk een plekje waar je je passie kwijt kunt, zonder dat mensen zich storen aan 'overdreven' enthousiasme!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulK
    Hee Dirk -Jan,

    Welkom hier he. Hoeplijk komen er aanmeldingen voor een fotoshoot, want het was erg lachen en je maakt erg goede foto's.

    Groeten Paul
    Was inderdaad erg leuk; ik kan er nog elke dag van nagenieten, en zie al uit naar de volgende keer, voor deel 2 van de shoot!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lolsmurf
    Heb ook nog wel wat leuke Audi's staan, maar niet in zwart.
    Een RS 4 in een lichtgrijze kleur zal ik ook niet weigeren, om maar 'n voorbeeld te noemen....! Naast een zwarte is deze kleur ook prachtig. Hier in de buurt, bij Auto Flevo in Harderwijk, staat er ook zo één te koop (KLIK). Gelukkig oogt 'ie lekker origineel. Nadeel van veel Duitse RS 4's is dat er vaak aftermarket lichtmetaal onder ligt, of dat er vaak altijd wel een onderdeel(tje) van de carrosserie is verbouwd (lees: lelijker is geworden).

    Je moet even weten dat ik een enorme hekel heb aan het 'sjonnificeren' van het exterieur van auto's. Vooral Audi's zijn juist zo gemaakt dat je er niet aan moet komen. Ik houd er wel van om een auto gewoon standaard te houden (hoewel een RS 4 natuurlijk allesbehalve 'gewoon' is! ).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •