Te koop dus:
http://www.audiforum.nl/forum/marktp...t-handbak.html
Afdrukvoorbeeld
Tijd voor weer eens een update.
Niets zo veranderlijk als de mens, de Biturbo is ingeruild. Voor een klein autootje op LPG…….
Oooh nee wacht we hebben weer een A6 C5 facelift gekocht, sedan een import uit Zwitserland. Met een automaatje en een V8 ;-). Een heerlijke rustige comfortabele reiswagen. Totaal ander karakter als de 2.7TT. Minder vermogen en minder koppel, de 2.7TT was een kleine raket, de V8 is puur comfort met stuurverwarming ;-).
Als ik tijd heb zal ik wat meer (eigen) foto’s toevoegen (Harry en vrouw hebben net een ander huis gekocht…….dus….druk druk).
Bijlage 225398Bijlage 225399
Gefeliciteerd met de 4.2 harry, ik heb afgelopen weekend de biturbo gekocht en ga hem vrijdag ophalen:D.
groet,
jelle
4x mooi; model, kleur, wielen, zelfs het hout mag ik wel :D
Daarnaast zal het vast vorstelijk rijden. Zie mezelf nog wel eens in de avant-versie hiervan rondpruttelen...
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd, ik hoop dat je zelf goed kan sleutelen ;-) Ondanks dat ik er vele duizenden euro’s in heb gestopt is het geen onderhoudsvrije auto…..
Ik wens je er veel plezier mee, en ben blij dat die naar iemand op het forum is gegaan. Volgens Hartog Tunig kan met een andere brandstofpomp en Software aanpassing deze setup naar de 400 pk……ik ga het wat rustiger aan doen, en het huis verbouwen.
Dat is zeker geen straf, automaat is ook heerlijk moet ik toegeven. De RS4 koppeling was nogal zwaar in de 2.7TT.
Ik moet toegeven dat de sedan best wel een ruime kofferbak heeft, had ik niet verwacht. En ook de V8 heeft uitgeklopte spatborden (net als de S), ziet er dik uit recht van achteren.
ik had je topic over de auto al helemaal doorgelezen en was idd al eerder tegen gekomen dat met een andere brandstofpomp meer vermogen te behalen is, maar ik ga eerst even wennen aan dit vermogen.
ik sleutel al vanaf me 16e aan auto's voor de hobby en weet idd dat dit geen onderhoudsvrije auto is, heb in het verleden al een 2.7t gehad met tiptronic.
misschien een brutale vraag maar kan je mij misschien vertellen wat er aan onderhoud is gedaan de laatste 3 jaar, want ik kon hier maar tot 2013 alles terugvinden.
ik kan helaas nog geen pm's sturen want ik ben nog geen volledig lid, dat moet ik nog regelen.
Gefeliciteerd met de mooie V8 Harry. Licht interieur geeft mij altijd meer gevoel van luxe! Tevens Jelle gefeliciteerd met een snelle biturbo waar ik al een heel verbouwingsverhaal destijds over heb mogen lezen.