Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 98 van de 98

Onderwerp: Audi Allroad 4G Erneuerung pag. 5

  1. #81
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad Quattro 2.7TDI Project Hoofdsteun, Update bedrading leggen.

    Zo, dat ziet er sjiek uit. Het is dat ik de iphone ook als tomtom gebruik, anders had ik hem ook wel zo weg willen werken in de armsteun. En de hoofdsteunen zijn inderdaad netjes gemaakt!!
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  2. #82
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad Quattro 2.7TDI Project Hoofdsteun, Update bedrading leggen.

    Wow, ziet er goed uit zeg!
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  3. #83
    AndreCabriAvant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    7.509
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad Quattro 2.7TDI Project Hoofdsteun, Update bedrading leggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herre Bekijk Berichten
    Andre, ik heb de bak in de armsteun er niet uit gekregen, deze zat muurvast.
    Ziet er goed uit Herre !! En ik laat het er maar bij dan. Zo erg in de weg zit dat ding nu ook weer niet.
    Audi S5 Cabrio Green en Q3 45 TFSI

  4. #84

    Standaard Re: Audi Allroad Quattro 2.7TDI Project Hoofdsteun, Update bedrading leggen.

    Thanx iedereen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    DAMN......wat ben ik toch jaloers op handige harries zoals jij.
    Harrie??? Nee gewoon Herre.
    Het valt allemaal reuze mee om dit te maken, je bent niet de 'auto computer' opnieuw aan het instellen. Zeker het maken van de hoofdsteunen is leuk en goed te doen. Het lastigste is bij alles in een auto het toegankelijk maken van iets (het audi plastic los maken).

  5. #85

    Standaard Re: Audi Allroad Quattro 2.7TDI Project Hoofdsteun, Update bedrading leggen.

    super strak !!

    ben ook van plan om schermpjes in de hoofdsteunen te bouwen.
    heb je nog tips en tricks met name om de bekledin er weer omheen terug te krijgen ??


  6. #86

    Standaard Re: Audi Allroad Quattro 2.7TDI Project Hoofdsteun, Update bedrading leggen.

    Bedankt.
    Aan de losse zijde van de bekleding (onderzijde hoofdsteun) zitten plastic strips genaaid waarmee de bekleding aan de hoofdsteun wordt geklikt. Met een dunne botte schroevendraaier en een punttang kan je de bekleding los rommelen.
    De bekleding rekt genoeg om de verstelknop aan de zijkant te laten zitten, de bekleding schuift hier gemakkelijk vanaf.
    Verder geeft het schuim en de rek van de bekleding genoeg ruimte om deze naar boven van de hoofdsteun af te schuiven.
    Het eromheen schuiven van de bekleding is visa versa.

  7. #87

    Standaard Audi Allroad 4G Erneuerung

    Een goed jaar geleden ben ik de gelukkige bezitter geworden van een A6 Allroad, helaas een lange periode geen tijd gehad voor audiforum.nl maar ik zal hierbij het onderwerp opfrissen.

    Een goed jaar geleden kwam ik tijdens een vakantie met 'toeval' mijn nieuwe Allroad tegen in Berlijn.
    De Allroad stond te koop bij een nette Audi dealer waar wij met de caravan setup het terrein op kwamen 😂. Ondanks dit was een proefrit mogelijk en snel geregeld. We kregen de auto mee voor 2 uur en de verkoper zou een oogje houden op onze caravan.
    Eigenlijk was het na een half uur wel duidelijk en hebben wij de auto weer terug gebracht naar de dealer.
    Wij waren verkocht....... nu alleen de auto nog.
    De nodige vragen betreffende aflevering en export import werden netjes beantwoord en na een weekend 'overdenken' hebben wij de knoop doorgehakt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Herre; 21-11-17 om 10:55.

  8. Ad
  9. #88
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.315
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad 4G erneuerung pag. 5

    Dat is een dure vakantie.

    Mooie allroad

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  10. #89

    Standaard Audi Allroad 4G Erneuerung

    De week die volgde na de aankoop zijn wij bezig geweest met verzekeringen en het wel of niet zelf importeren.

    Wij hebben ervoor gekozen om de auto te laten importeren door een bedrijf in Haarlem.
    Dit bedrijf heeft de auto met een verzekerd transport laten ophalen en tevens hebben zij het RDW/Belastingdienst traject gedaan. Hierdoor viel het BPM verhaal lager uit dan dat ik zelf voor elkaar zou krijgen en ik bespaarde geld op duitse kenteken platen verzekering en diesel. Tevens hoefde ik niet met enkel een WA verzekering 600km door duitsland.

    Wat verzekering betreft was het toch vrij lastig om de auto in nederland te verzekeren met enkel een Klasse 2 alarm, ondanks dat de auto al 4 jaar oud was. Middels het import bedrijf en eigen verzekeringsagent heb ik nu toch een volledige casco verzekering op basis van import waarde van de auto tegen en relatief gezien laag maandelijks bedrag t.o.v. andere verzekeraars, ondanks het Klasse 2 alarm.

    Na 3 a 4 weken was het dan zover en heb ik de auto in Haarlem opgehaald en nu staat de auto thuis te glimmen naast zijn vriendin in de kapschuur 😁

    Specs:
    Audi A6 Allroad Quattro 3.0TDI 180KW/245pk CDUD motor 7-traps automaat
    Phantomzwart pareleffect
    5 arm design velgen, Michelin 255/40 R20 101Y
    Wegklapbare trekhaak
    Leder/alcantara sportstoelen met donkere hemel
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Herre; 21-11-17 om 10:55.

  11. #90

    Standaard Audi Allroad 4G Erneuerung

    Gelijk maar even door.....
    Met de auto en caravan (Hobby 560Kmfe 1750kg) al wat vakanties gehad en ik kan zeggen dat de combinatie nog rustiger is als met de oude auto.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Herre; 21-11-17 om 10:56.

  12. #91

    Standaard Audi Allroad 4G Erneuerung

    En dan de klachten en things to do en things done.

    Al snel bleek dat het tank klepje slecht open ging. Hiervoor is in de garantie een geheel nieuwe tank klep unit erin gezet.
    Gelijk met de monteur even een proefrit gemaakt en hem viel op dat er voorin iets rammelde bij de ophanging. Twee weken later zijn een aantal stangen voor toen ook nog onder de garantie vervangen.
    Omdat ik in de grensstreek woon heb ik dit bij de dichtst bijzijnde duitse Audi garage laten doen. Hierdoor heb ik geen enkele rekening gezien.

    Na een paar maanden gereden te hebben miste ik met het caravan rijden wel de schakel flippers. Dus op ebay.de een zelfde stuur maar dan met flippers gekocht en in Berlicum erop laten zetten en laten programmeren.
    Tevens is het start/stop toen goed gedeactiveerd en de video tijdens rijden vrijgegeven.

    Afgelopen zomer heeft een marter op Schiphol achter wat kabels stuk gemaakt waardoor er een motorstoring was.... Kon ik weer naar de werkplaats. Mijn duits wordt erg goed 😂.
    Naast de reparatie ook een originele marter verjager in de auto laten plaatsen met schok plaatjes ⚡️

    Een maand geleden al weer een grote beurt gedaan bij de duitse Audi werkplaats en hierbij moest de accu vervangen worden 😓.
    Helaas dus na 5 jaar.

    Nu ben ik alleen nog bezig met mijn nieuwe Samsung S8 te verbinden met het MMI zodat ik met de MMI knop in de telefoon kan zoeken naar muziek. Dit was met een iPhone en originele kabel namelijk mogelijk.
    Met een kabel AMI - USB en een kabel USB - USB-C wilde dit nog niet lukken. Nu heb ik dus een originele AMI - MicroUSB kabel besteld die ik ga proberen met de bij de Samsung geleverde verloop stekker. Tx HD1 voor dit idee
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Herre; 21-11-17 om 10:58.

  13. #92
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung

    Plaatje Mooie combi op een mooi stekkie. Geniet ervan!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  14. #93
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung

    Wat zijn ze mooi he, die allroads......

    Kijk nu al uit naar de vakantietrip als ik jouw ervaring zo lees.
    Ja.....en zo'n kapschuur....die willen we toch allemaal.

    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  15. #94
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung pag. 5

    Vreselijk al die heerlijke verhalen over een mooie Allroads. Moet zeggen, krijg nu al wel heel veel zin in een C7 Allroad
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  16. #95

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung pag. 5

    Wauw, mooie hoor!

    Interessant stukje over AMI / USB / Samsung
    Zou ik me eigenlijk ook eens in moeten verdiepen.
    Maarja, met 2 SD kaartjes gaat het eigenlijk ook wel prima.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #96

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    463
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung pag. 5

    Mooie wagen! Goh dan zou een carport aan Mn zwarte schuur ook erg mooi zijn. Veel plezier.
    Audi A6 allroad diesel

  18. #97
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung pag. 5

    wauw!! en nu maar hopen dat je de vorige hoofdsteunen nog hebt die kan ik wel gebruiken
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  19. #98

    Standaard Re: Audi Allroad 4G Erneuerung pag. 5

    Bedankt voor de leuke reacties.

    Helaas water-escape, hoofdsteunen zijn in de auto gebleven. Helaas had de koper hier geen specifieke interesse in 🙁


    AMI - Micro USB kabel. Micro USB - USB C verloop naar Samsung S8 update.
    Deze setup heeft helaas niet gewerkt.
    Ik heb de originel audi AMI - Micro USB kabel 4F0051510M gebruikt met de originele Samsung S8 verloop van Micro USB naar USB C.
    MMI geeft aan dat er geen verbinding (Niet verbonden) is. De telefoon geeft aan dat de Samsung Switch app of de File Transfer app nodig is. Niks van dit alles werkt. Ook andere file transfer apps doen niets. Helaas.
    Laden werkt met deze setup wel.

    De setup AMI - USB kabel 4F0051510Q. USB - USB C Samsung S8 oplaadkabel doet hetzelfde, wel laden maar geen data overdracht.

    Gelukkig werkt bluetooth data overdracht wel alleen moet je de muziek (Spotify) dan zelf aan zetten en kan je niet door de afspeellijsten zoeken. Nummer verder en terug werkt wel.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •