Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 266

Onderwerp: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (alle updates in startpost)

  1. #61

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Bezig met een setje originele Audi-dakdragers, incl. sleutels en geschikt voor de dakrailsen die ik er al op heb. Toch wel handig zo af en toe, en tevens willen we volgend jaar met de kleine man op vakantie, dan moet ik er wel aan (wat een troep moet je meeslepen voor zo'n kleintje zeg!)

    Dus als het even meezit heb ik straks onderdelen "all over the country" liggen; Zomerwielen in Friesland, winterwielen in Utrecht en Dakdragers in Gelderland ...
    (maar 'ns even wat roadtrips plannen binnenkort)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #62

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Je klinkt of het het land uit is, maar bij jou vandaan is het toch allemaal binnen anderhalf uur te rijden?
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  3. #63

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Enkele reis, ongeveer wel ja. Ach, we komen er wel uit!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #64

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    ritje friesland mooi even in de S6 over de afsluitdijk en A31 bij Harlingen Daar kan hij z'n benen tenminste even strekken!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #65
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Waar in gelderland moet je de dakdragers ophalen? Ik woon in Zevenaar. Ik kom zowiezo naar de B5-meeting, dus misschien valt er iets te regelen?
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....


  6. #66

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    ritje friesland mooi even in de S6 over de afsluitdijk en A31 bij Harlingen Daar kan hij z'n benen tenminste even strekken!
    Duhh ... waarom denk je dat ik de zomerwielen nog niet heb opgehaald?
    (S6 staat nog bij Pedro ) Volgende week als het meezit!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Waar in gelderland moet je de dakdragers ophalen? Ik woon in Zevenaar. Ik kom zowiezo naar de B5-meeting, dus misschien valt er iets te regelen?
    Bedankt voor het aanbod, maar: Dakdragers nu in A'dam gevonden ... ... scheelt "een stukje" ...
    Ook volgende week ophalen hopelijk. (en ik zou toch al niet naar de B5-meet komen)

    Nu nog effe langs de dealer voor een nieuw sleutelpadje binnenkort, mn huidige is helemaal versleten
    (Was weer even aan het zoeken nadat ik een advertentie op MP tegenkwam, maar de orginele blijken beter/nauwelijks duurder te zijn.)

    A3 staat er weer frisjes bij binnenkort!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #67
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Graag gedaan.

    Vwb het sleutelpadje, ik heb de mijne via iemand van het forum hier die ze weer van Ebay had. De kwaliteit is idd minder dan de ori van de dealer. Zit er nu nog geen half jaar op en het wit van de symbooltjes is er alweer bijna af. De prijs was er ook gelukkig naar, maar denk wel dat de volgende gewoon van de dealer komen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  8. Ad
  9. #68

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Ik vond ze nu voor een tientje bij nieuwesleutel.nl, valt mee, maar als die bij de dealer ook zoiets kost, vind ik dat makkelijker.
    Geheel nieuwe sleutel (behuizing) was nu 22,50, maar dan moet je het binnenwerk ook overbouwen.
    Plus dat dat ding bij mij toch 3x per week op de grond valt, dus dat heeft weinig zin.

    Probleem met de padjes is dat de bovenste coatinglaag loslaat en daardoor alles gaat bladderen, bij mij kwamen er hele flarden tegelijk af.
    Zolang die coatinglaag in orde is, kan die best een stootje hebben.

    Vind het alleen een ongelofelijk priegelwerkje om dat padje eruit en er weer netjes in te krijgen...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #69

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Joepie! Gisteren tijd gemaakt de 17-inch wielen te monteren, hieronder het resultaat.
    Tot dusver ben ik er zéér tevreden over!

    Ik verwachtte eigenlijk een wat stuggere auto te krijgen, maar niets is minder waar.
    Het comfort is naar mijn idee hetzelfde gebleven.
    De auto lijkt wat hoger op de pootjes te staan, maar dat is niet storend.
    Verder vind ik de rij-eigenschappen eigenlijk gewoon subliem, de auto stuurt strakker,
    heeft een betere wegligging en is lang niet meer zo "dweilerig".
    Op de 1 of andere manier "klopt het gewoon".
    De banden (Pirelli P-Zero Rosso) zijn op, dat wist ik vantevoren, en maken dus wat herrie.
    Maar evengoed rijdt de auto superstrak, geen wegtrekkers bij optrekken/afremmen,
    en ook geen trillingen in het stuur. Hooguit een heel klein bonkje bij zeer lage snelheid.

    Ik ben er in ieder geval superblij mee, het staat erg mooi vind ik zelf, het is wat luxer,
    maar toch niet meteen supersportief (dat past niet bij deze auto)

    Voorlopig even een paar maandjes toeren op deze setup, dan gaan de banden de afvalbak in
    en gaan we over naar winterbanden op stalen velgen.
    Vervolgens in het voorjaar nieuwe 17-inch banden om deze velgen heen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #70

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Wielen staan prima, maar rijhoogte ga je commentaar op krijgen. Ik vind hem ook veel te hoog nu..
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  12. #71

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Ik moet nog even betere foto's maken, hij "hangt" hier nog een beetje in de handrem geloof ik, na het opkrikken etc.
    (Toen ik de handrem eraf haalde, zakte de auto nog een stukje)

    Maargoed, zolang IK het maar niet storend vind ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #72
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.687
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Mooie velgen Bob, hoogte is perfect voor alle "speedbumps" in de regio!
    Dus....

  14. #73

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Mooie velgen en passen bij dit model. Alleen die hoogte ....
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  15. #74

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)



    @A43L: Inderdaad, dat gaat nog steeds prima!

    Zoals gezegd, hij staat daar nog zoals die van de krik afkwam, hangend in de handrem en nog geen centimeter gereden.
    Na gisteravond een rondje gereden te hebben was het wel weer OK, maar toen helaas te donker voor verdere foto's.

    Maar inderdaad hebben jullie ook gelijk; Er is nog flink ruimte over in de wielkasten
    Dat komt natuurlijk ook een klein beetje door de afgesleten banden, een setje nieuwe zal al weer wat beter staan.
    Verder vind ik de achterwielen wat ver in de wielkast zitten op het eerste gezicht.
    ET waarde is in orde, de set komt immers onder een identieke auto vandaan, dus het zal wel zo horen.
    Toch zou een, pak 'm beet, 5cm spacer ook wel OK staan, maar dat vind ik niet zo heel belangrijk.

    Waar ik nog wel erg benieuwd naar ben: Bandenspanning! Mijn tankdop schrijft ergens tussen de 2.0 en 2.2 voor.
    Ik rijd liever altijd wat zuiniger, dus doe ik ze wat harder. Gisteravond na het wisselen de boel rondom op 2.3 gezet.
    Grappige was, dat ze op 2.6 stonden, maar dat was wellicht om opslag gedaan, hoewel het onderweg naar de pomp niet verkeerd reed eigenlijk!

    Zijn er ervaringen van Sportback-rijders, of in ieder geval wiel/bandmaat 225/45/17 (Ik geloof 6J) rijders?
    Anders ga ik zelf even expirimenteren; 2.3 rijd wel OK, maar ik denk dat ik ze later deze week wellicht even op 2.5 zet.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #75
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.687
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Dat is veel hoor, 5 centimeter extra.


    (dat zei mijn vrouw ook vannacht)
    Dus....

  17. #76
    Gilex's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    237
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Heb dezelfde velgen onder mijn A3 maar dan met het standaard sportonderstel, bevalt mij prima, genoeg rest comfort
    Heb de druk ook iets hoger dan aangegeven zit geloof ik rond de 2,4/2,5 rondom.
    ..Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

  18. #77

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4drieliter Bekijk Berichten
    Dat is veel hoor, 5 centimeter extra.


    (dat zei mijn vrouw ook vannacht)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gilex Bekijk Berichten
    Heb dezelfde velgen onder mijn A3 maar dan met het standaard sportonderstel, bevalt mij prima, genoeg rest comfort
    Heb de druk ook iets hoger dan aangegeven zit geloof ik rond de 2,4/2,5 rondom.
    Ah, thanks voor de tip, ga ik ook even proberen.
    Zojuist weer een heerlijk ritje achter de rug; wel herrie, maar totaal geen trilling of spoorvorming, héérlijk!
    Nu nog even een regenbuitje afwachten, dat kan nog wel 'ns spannend worden met die gladde bandjes
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #78

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Staan netjes Bob.
    Car: Honda
    Bike: Honda CB600F Hornet '09

  20. #79

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Uit m'n hoofd heb ik de bandenspanning ook altijd op 2,6.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  21. #80
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Nice Bob! Vind 'm wel véééééééél te hoog staan. Geen porem zo.

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •