Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 266

Onderwerp: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (alle updates in startpost)

  1. #81
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Uit m'n hoofd heb ik de bandenspanning ook altijd op 2,6.
    ik maar denken dat die bandenspanning uit een slangetje komt
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  2. #82

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Nice Bob! Vind 'm wel véééééééél te hoog staan. Geen porem zo.
    Ik had natuurlijk niet anders verwacht van jou ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Uit m'n hoofd heb ik de bandenspanning ook altijd op 2,6.
    Thanks voor de tip, zal 'ns proberen binnenkort
    (effe geen 50-cents meer in de portomonnee zitten )

    En toch ben ik er nog superblij mee, zag de auto vanmorgen vanaf een afstandje staan, dan toont het gewoon veel beter.
    Van dichtbij lijkt het een minimale wijziging, maar van een afstandje staat'ie er echt weer erg mooi bij, zal denk ik ook wel komen doordat dit nogal dichte velgen zijn.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #83

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Tango is de lucht gratis

    Velgen hebben een enorme impact op de looks van de auto dus goeie investering.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #84

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjmdelange Bekijk Berichten
    ik maar denken dat die bandenspanning uit een slangetje komt
    haha nee joh, ik blaas ze gewoon zelf op! Aan de kleur van m'n hoofd kun je dan de bandenspanning zien. 2,2 is blosje op de wangen en bij 2,6 ben ik zo rood als een tomaat!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  5. #85

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Tango is de lucht gratis
    Klopt, maar die pomp is al maanden stuk hier ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    Velgen hebben een enorme impact op de looks van de auto dus goeie investering.
    Dat merk ik nu zeker ja!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #86
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    haha nee joh, ik blaas ze gewoon zelf op! Aan de kleur van m'n hoofd kun je dan de bandenspanning zien. 2,2 is blosje op de wangen en bij 2,6 ben ik zo rood als een tomaat!
    handig, altijd bij de hand! En boem is ho (ik schat bij 2.9)
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  7. #87
    vfrdreamer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    121
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    ik heb dezelfde setup , 17 inch 225 bandjes met 2,6 bar druk erin.

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Wederom: Thanks voor de tip!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #89
    Sportback1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    195
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    De velgen staan erg mooi Bob!

    Ik mis mijn velgjes nu al

    Je kunt idd. terzijne tijd de wagen wagen wat Platter drukken wat idd. beter staat.
    Maar de ambiente uitvoering werdt zo altijd origineel geleverd als je voor de 17" ambition velgen ging.
    Ik heb hieronder even een foto geplaatst van hoe het bij mij stond met het ambition onderstel dan is het verschil wat duidelijker.

    Naamlooos-1.jpg


    Om nog even op de bandenspanning in te haken.
    Ik heb de banden idd. harder opgepompt i.v.m. de opslag maar ik rijd daarnaast altijd op een wat hardere band ( meestal 2,4 2,5).

    Ik hoop dat je er veel plezier van gaat beleven!

    Groeten Mark
    Audi A3 Sportback 2.0 FSI Ambition.

  11. #90

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Thanks Mark, dat gaat zeker lukken!
    .
    Moet wel weer even de bandenspanning goed zetten, maar tot dusver rijdt het prima.
    Mijn vrouw is ook tevreden; ze vind 'm wel iets meer doorklinken bij gaten in de weg, maar geen gemis aan comfort.
    Het viel haar ook op dat'ie nu strakker stuurt, da's natuurlijk altijd fijn.

    Als ik zo de foto even vergelijk, scheelt het eigenlijk niet veel qua hoogte, zal binnenkort nog even een fotootje schieten van hoe die er nu bij staat.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #91
    coupe20e's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    184
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Talking Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Hoi Bob,
    Ik had ook die velgen onder mijn a3 SB ambition proline zitten toen ik hem kocht, met continental sportcontact 3 maat 225/45/17, maar heb ze eronder weggehaald, omdat ik ze persoonlijk niet mooi vond, en de conti's veel te veel herrie maakten naar mijn idee.
    In de conti's had ik 2,8 bar zitten in verband met dweilen.

    Heb er nu RS4 replica's in silver shadowonder zitten met michelin premacy HP in maat 225/45/17, deze zijn perfect, veel stiller als de conti's en nog comfortabeler ook.
    Ik rijd nu op 2,5-2,6 bar en dat gaat perfect.

    Zie hier voor het resultaat:


    Afb012.jpgAfb009.jpg
    Liever 4 ringen als een ster

    Liever een ster in mijn voorruit als in de grille

  13. #92

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Netjes hoor, maar van die velgen ben ik nou weer niet zo'n fan.
    Leuk voor de wat sportievere auto, maar dat is onze A3 zeker niet.
    Ach, ieder z'n smaak zeggen we dan altijd maar.

    Nog een paar weekjes en dan gaan de 17-duimers weer de kast in voorlopig.
    Misschien laat ik zelfs alvast de banden er vanaf halen, die moeten toch vervangen.
    Kan ik meteen de boel mooi schoonmaken.
    Kreeg van de week ook al klachten van C dat'ie in de regen niet zo best rijdt.

    Dus dan weer over naar 15-inch winterrubber, maar ook daar heb ik nog even eens schoonmaakklusje te doen.
    Doppen zijn te vies om aan te pakken, en de wielen zelf kunnen ook wel even een sopje gebruiken.

    Hopelijk mooi weer aankomend weekend, dan kan ik dat alvast gaan voorbereiden.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #93

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Zo, vorige week - met dank aan Tom! - wintervelgen gehaald, vandaag was het nog mooi weer dus even aan de slag gegaan met schoonmaken.
    Het betreffen 15 inch stalen velgen met wieldoppen.

    Weapons of choice:
    - Tuinslang met spuitpistool
    - APC verdund 1 op 10
    - APC verdund 1 op 4 voor de hardnekkige plekjes
    - Bandenzwart (Valma, had ik nog, vind het goed genoeg)
    - Oude stoffer (meer zijn die smerige velgen echt niet waard)
    - WD40
    - Oude droogdoek
    - Applicator padje (oftewel een oude schuurspons )




    Wieldopjes voor en na een APC & Shampoo kuurtje:



    De achterkantjes waren "iets" erger trouwens



    En schoon!



    Maar nog niet helemaal naar zin, nog even een beetje WD40 op de velgen tegen de roest:


    En een laagje bandenzwart;



    Dekseltje erop:



    En klaar!

    Wel een vies sopje trouwens ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #94
    tiesva's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    904
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Een wieldoppie is toch wel fijn in onderhoud Ziet er weer netjes uit!
    A3 8P 2.0TDI Ambition 140Pk/320Nm - Hartog Tuned @ 175Pk/400Nm+

  16. #95

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Dat blijkt inderdaad maar weer, vind het ook ideaal op deze manier.
    Had deze doppen trouwens destijds ook al onder de A2, vind ze wel netjes.

    En oh oh oh, wat wordt alles netjes schoon, APC blijft een wondermiddel!
    (gauw weer een nieuwe fles scoren op de poetsmeeting)
    Zelfs mn stoffer was weer als nieuw na het wassen ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #96

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Winterrubberrrrr ...

    Gisteren samen met de overbuurman lekker even een uurtje staan klussen, hij z'n passat van 15 inch zomer naar 16 inch winter (grappig, maarja, dat krijg je als ik stalen velgen voor je regel ), ik de A3 van 17 inch zomer LMV's naar 15 inch winterstaal. Had de wielen, zoals je hierboven ziet, al even grondig aangepakt. De auto zelf heb ik zaterdag gewassen.

    Gisteren al een stukje gestuurd; tot dusver prima wieltjes, stuk zuiniger (duhh, ben van 225 naar 195 gegaan) en het stuurt logischerwijs een stuk lichter.
    Het misstaat eigenlijk ook niet eens, zie de foto's.
    Heb er inmiddels wel wieldoppen opgezet, daar zal ik nog ff foto's van maken, C is nu met de A3 naar d'r werk, dus dat wordt later.

    V/d week nog ff verder met winterklaar maken; deurrubbers invetten, Rain-X op de ramen en even kijken of ik een goedkoop extra mattensetje kan scoren voor de vieze schoenen.

    En dan de S6 nog .... maar die doe ik denk ik tijdens de poetsmeeting.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #97

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Haha, de volgende logische update in dit topic is niet erg moeilijk na het zien van de vorige post.
    Vorige week 4 nieuwe banden besteld; Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 in de maat 225/45/17, vorige week geleverd en meteen ook de zomervelgen erachteraan gebracht.

    Zojuist naar de bandenboer geweest, die ze er meteen even onder heeft gezet.
    Helaas had ik geen tijd gehad om ze schoon te maken, dus dat heb ik achteraf nog maar even gedaan:
    APC'tje erover, sopje met Poorboys shampoo, drooggewreven en toen nog een laagje tech-wax 2.0 erover, die had ik nog, goed genoeg daarvoor.
    Afgemaakt met een laagje bandenzwart en het is weer keurig geworden.

    De "voor en tijdens" foto's hieronder, de wieldopjes heb ik er voordat ik naar de bandenboer ging maar even snel afgehaald, te smerig om in de auto te leggen namelijk.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #98

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    En het eindresultaat, helemaal tevreden over, auto klopt veel meer met mooie 17-inchen eronder.
    Plus dat het ook nog 'ns 10x beter rijdt, morgen wat meer KM's maken, dus dan weet ik het zeker (nog een beetje inrijden natuurlijk)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #99
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Ziet er weer goed uit, Bob! En je ziet nu hoe snel die wielen en doppen vies worden... ik denk niet dat mijn broer zijn doppen ooit aan de achterkant schoon heeft gemaakt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #100

    Standaard Re: Audi A3 1.6 SportBack Ambiente Proline "Comfi-Cruiser" (5/9 upd.P3: Fotoshoot+Review)

    Ziet er ook weer helemaal netjes uit voor de zomer.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •