Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 31

Onderwerp: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Hallo,

    Even voorstellen. Ik ben Evert, 47 jaar oud, uit Almere. Ik heb net een A4 1.8 TFSI (125kw) Business Edition besteld. Phantom Zwart, Sound Pakket, Comfort Pakket. De proefrit was prima, wat een heerlijke motor, maar ik hoop niet de problemen met de besturing te krijgen waar ik op dit forum over lees. Anders had ik toch beter naar BMW kunnen gaan (of vloek ik nu?). Mijn andere auto is een Mercedes B150.

    Groet,

    Evert
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  2. #2

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    BMW en MERCEDES hebben hier ook last van las ik dus das geen optie !geniet er maar van is ook een waanzinnige motor ,tegen de tijd dat je hem krijgt is het stuurprobleem voor wat we nu weten mbt de update opgelost .Dus zou met pret er niet door laten verpesten . Misschien een leuke optie voor je is hem in duitsland op te halen (ingolstadt) is echt geweldig

    succes met wachten

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Gelukkig, mijn vertrouwen is weer iets hersteld.
    Ingolstad, hoe kom ik daar dan? Wat ik mee heen neem, moet ook weer terug Of ik moet iemand charteren om mee te gaan.
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  4. #4
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)



    Van harte met de aankomende aanwinst.

    Je zou met de trein kunnen gaan of eventueel met een huurauto die je daar weer achter kan laten. Of inderdaad iemand regelen die met je meegaat.

    Als ik de verhalen hier op het forum mag geloven is het een onvergetelijke ervaring. Bekijk bijvoorbeeld maar eens het verslag van @johnwoo

    http://www.audiforum.nl/forum/showth...36#post1410336.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  5. #5

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    De 2 keer dat ik geweest ben ,zijn mijn vader en moeder mee gereden.zijn wij met 2 auto's terug gereden ,en de volgende dag bij de dealer ingeleverd!Het kost 249,- voor 4 personen all incl excl overnachting.Maar het is aan de dealer of je dat moet betalen ,hij heeft de keuze om het te berekenen.
    Maar zeker de moeite waard vergeet je nooit meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hetbeest Bekijk Berichten
    Gelukkig, mijn vertrouwen is weer iets hersteld.
    Ingolstad, hoe kom ik daar dan? Wat ik mee heen neem, moet ook weer terug Of ik moet iemand charteren om mee te gaan.


  6. #6

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Een heerlijke beleving was het! Net zoals @A5 SPORTBACK zijn we met 2 auto's terug gereden. 249 of niet, een van de beste 249 euro's die ik heb uitgegeven.
    » E-Tron Quattro Advanced ιι Pro Line S » A1 SB 1.4 TFSI S-Tronic ιι Pro Line S » OEM Ross-Tech VCDS »
    ————————————————————————

  7. #7
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Ook ik heb mijn auto in Ingolstadt opgehaald, is inderdaad een belevenis!
    Verder krijg je de ultieme nummerplaathouders op je A4!

    http://www.audiforum.nl/forum/showro...ml#post1187577

    Sterkte met de wachttijd!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Binnenkort ga ik ook de A4 Avant 1.8 TFSI Businees Edition Multitronic bestellen (Dakotagrijs...weer eens iets anders...). Ik heb wel een beetje buikpijn van alle verhalen over de motor (pakt slecht op beneden 2200 tpm en de MT) Heb nu een huurauto en dat is dezelfde auto maar dan met handbak... Ik merk inderdaad vrij vaak dat je niet te veel onder de 2000 toeren moet gaan omdat hij dan een langzame respons heeft. Misschien is dat met MT verholpen ?? Ik heb vele andere motoren van Audi gehad (laatste was de 180 pk 2 liter motor) en die pakten toch wel sneller op...
    Bij wie moet ik zijn als ik een paar van de aanpassingen wil laten doen (VAGMOD's ?), zoals kantelende spiegel bij achteruitrijden...
    Verder wel een uitermate stille auto bij zowel cruisesnelheid als accelereren... Dat accelereren gaat overigens prima...Ik blijf toch een Audi addict (Audict)
    Laatst gewijzigd door Audict; 06-05-13 om 15:12.

  10. #9
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audict Bekijk Berichten
    Binnenkort ga ik ook de A4 Avant 1.8 TFSI Businees Edition Multitronic bestellen (Dakotagrijs...weer eens iets anders...). Ik heb wel een beetje buikpijn van alle verhalen over de motor (pakt slecht op beneden 2200 tpm en de MT) Heb nu een huurauto en dat is dezelfde auto maar dan met handbak... Ik merk inderdaad vrij vaak dat je niet te veel onder de 2000 toeren moet gaan omdat hij dan een langzame respons heeft. Misschien is dat met MT verholpen ?? Ik heb vele andere motoren van Audi gehad (laatste was de 180 pk 2 liter motor) en die pakten toch wel sneller op...
    Bij wie moet ik zijn als ik een paar van de aanpassingen wil laten doen (VAGMOD's ?), zoals kantelende spiegel bij achteruitrijden...
    Verder wel een uitermate stille auto bij zowel cruisesnelheid als accelereren... Dat accelereren gaat overigens prima...Ik blijf toch een Audi addict (Audict)
    Hier kan je zien wie er bij in de buurt woont voor vagcom aanpassingen http://www.audiforum.nl/forum/vag-co...tie-topic.html
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audict Bekijk Berichten
    Binnenkort ga ik ook de A4 Avant 1.8 TFSI Businees Edition Multitronic bestellen (Dakotagrijs...weer eens iets anders...). Ik heb wel een beetje buikpijn van alle verhalen over de motor (pakt slecht op beneden 2200 tpm en de MT) Heb nu een huurauto en dat is dezelfde auto maar dan met handbak... Ik merk inderdaad vrij vaak dat je niet te veel onder de 2000 toeren moet gaan omdat hij dan een langzame respons heeft. Misschien is dat met MT verholpen ?? Ik heb vele andere motoren van Audi gehad (laatste was de 180 pk 2 liter motor) en die pakten toch wel sneller op...
    Tijdens de proefrit heb ik dit niet ervaren. De motor trok heerlijk. Misschien heeft het te maken met wat je gewend bent.
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Waarschijnlijk krijg ik hem 24 of 25 juni. Niet Ingolstad, dat komt me niet uit, gewoon via de dealer.

    En als ik hem heb, wil ik direct wat zaken laten programmeren:

    hidden menu
    spiegels automatisch inklappen
    audi drive select activeren
    olietemperatuur
    evt. taal instellen
    autosnelweglicht
    pdc achter zichtbaar in mmi
    rechter buitenspiegel automatisch laten kantelen
    sfeerverlichting - instelbare voetverlichting

    Voor zover het niet standaard is.
    Laatst gewijzigd door tom; 07-06-13 om 09:46.
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  13. #12
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hetbeest Bekijk Berichten
    En als ik hem heb, wil ik direct wat zaken laten programmeren:

    hidden menu
    spiegels automatisch inklappen
    audi drive select activeren
    olietemperatuur
    evt. taal instellen
    autosnelweglicht
    pdc achter zichtbaar in mmi
    rechter buitenspiegel automatisch laten kantelen
    sfeerverlichting - instelbare voetverlichting

    Voor zover het niet standaard is.
    PDC achter zichtbaar in mmi lukt (nog) niet bij de Facelift

    Hier trouwens het locatietopic van mensen met een kabel die het kunnen doen voor je http://www.audiforum.nl/forum/vag-co...tie-topic.html
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  14. #13
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    vergeet de tellersweep niet, blijft lollig

    http://www.youtube.com/watch?v=q0P90NuUGqw
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  15. #14

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    spiegels automatisch inklappen lukt je niet !
    rechter spiegel laten kantelen vind ik een optie van niks ,hij gaat niet laag genoeg en komt nooit meer in de goede stand terug!

  16. #15
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 SPORTBACK Bekijk Berichten
    spiegels automatisch inklappen lukt je niet !
    rechter spiegel laten kantelen vind ik een optie van niks ,hij gaat niet laag genoeg en komt nooit meer in de goede stand terug!
    Mee eens idd, ik zie alleen mijn velgen geloof ik. Je kan het natuurlijk wel uitzetten door je schakelaar niet op de rechterspiegel te zetten, maar dat doe je dan ook weer wel of niet op het verkeerde moment. Dus dan word je gek van de piepende PDC, draaiende spiegels en schakelaars. O ja, en nog ff achteruitsteken tussendoor
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    72
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    vergeet de tellersweep niet, blijft lollig

    http://www.youtube.com/watch?v=q0P90NuUGqw
    Was dat niet al standaard?
    Audi A4 Limousine 1.8TFSI Business Edition 2013

  18. #17
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hetbeest Bekijk Berichten
    Was dat niet al standaard?
    Daar zou je gelijk in kunnen hebben, ik heb natuurlijk een al wat oudere auto. Ik heb het i.i.g nog wel moeten vragen bij aanschaf (2e hands).
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  19. #18

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    volgens mij nu wel op de 2010 audi's nog niet !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hetbeest Bekijk Berichten
    Was dat niet al standaard?

  20. #19
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Volgens mij a5 wel en A4 niet.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    47
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: HetBeest: Audi A4 Limousine 1.8 TFSI Business Edition (net besteld)

    Gefeliciteerd met je bestelling! ik rij sinds eind maart een 1.8 TFSI Multitronic Business Edition en ben nog nooit zo tevreden geweest met een auto+configuratie als deze! Needlesweep is btw (nog) niet standaard op de A4...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •