Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Hiepje's Audi 80 B3

  1. #21
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Welkom op 't forum.
    En een Audi als student is niet gek. In mijn studietijd kwam ik niet verder dan een Kadett A :?

    Met die auto weet je in ieder geval wat je te kunt doen als je ff geen zin hebt in boeken...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  2. #22

    Standaard

    hoi hiepje,

    Veel lees en kijk plezier op het forum.

    Groeten,
    Tunnis
    Audi A3 Quattro 3.2 V6 DSG bj 26-08-2004

    Bezoek mijn website!

  3. #23
    petertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    56
    Posts
    1.423
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    er is weer een forummer erbij
    HIEPJE HIEPJE hoera

    welkom hier en veel lees en postplezier

    mijn 80 van 92 heeft op het dak net achter de lijst van de voorruit ook wat aankomende roest.begint op een plek te bobbelen.
    zou het mogelijk zijn dat de voorruit vervangen is en daarbij wat beschadigd is?
    en wederom een topic vervuild met een geweldige bijdrage van mij.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petertje
    er is weer een forummer erbij
    HIEPJE HIEPJE hoera

    welkom hier en veel lees en postplezier

    mijn 80 van 92 heeft op het dak net achter de lijst van de voorruit ook wat aankomende roest.begint op een plek te bobbelen.
    zou het mogelijk zijn dat de voorruit vervangen is en daarbij wat beschadigd is?
    Das heel goed mogelijk ja. Soms snijden ze ruiten los (vanwege de kit). Daarna dienen ze die stijl na te lopen met een speciale primer. Als ze een klein stukkie niet raken kan het daar beginnen met 'bobbellen'.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    In het weekend nog een 80 gezien met een flink roestend voorscherm, Heb ik al vaker gezien op een type89. Misschien schade gehad of iets met het binnenscherm? Nogal vreemd i.d.d. maar het komt voor!
    Vaak ex-schade wagens met goedkoop plaatmateriaal.
    weet niet of dat plaatmateriaal zo goedkoop is is alleen niet verzonken als je zo'n plaat als nieuw koopt en dan moet je het ook nog over laten spuiten. Je kan dan beter naar de sloop toe daar vind je het plaatmateriaal zeker niet duurder en is het nog verzonken ook
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants


  6. #26

    Standaard

    Dat bedoelde ik ook, goedkope "imitatie" plaatdelen zijn alleen in zo'n zwarte grondlaag gezet als je ze besteld.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  7. #27

    Standaard

    Welkom om het forum, veel plezier met de Audi.
    Had als student een Mazda 323 glx uit 88 :wink:

    mvg Mike

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Welkom om het forum, veel plezier met de Audi.
    Had als student een Mazda 323 glx uit 88 :wink:

    mvg Mike
    Idd, als student doe je he best aardig.

    Mijn auto's in studenten tijd:

    - mini (Om de maand ander kleurtje gespoten/gerold): oranje >> creme >> zwart)
    - een cross mini (geel)
    - (witte) peugeot 205 (geindigd met opgeblazen motor)
    - eskrot (*zucht*)
    - Saab 900 gls (mooi ding)

    En ze roesten er allemaal vreselijks
    Huidig transport= iets anders

  10. #29
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik moest het destijds doen met een Honda MB, een roestige Gazelle en een strippenkaart. Dit is geen slecht studentenvervoer...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #30

    Standaard

    Hehe dan ben ik nog altijd student boven baas met TWEE Audi's 8)
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  12. #31

    Standaard

    leuke studentenauto. Ik ben ook nog student (is de leukste tijd, ik kan er maar geen afscheid van nemen ) mijn studentenwagen is momenteel een audi 80 van '93 8) . Is in feite van mijn ouders maar ik doe er alle km mee :wink: .
    De voorgangers waren een toyota corrola van '86(ook een goede wagen) en een nissan bleubird van '89(slechte wagen). Je bent beter met een mechanisch goede wagen dan met een optisch mooie wagen.
    veel succes
    groeten JM

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Welkom om het forum, veel plezier met de Audi.
    Had als student een Mazda 323 glx uit 88 :wink:

    mvg Mike
    hey daar ben ik ook mee begonnen, maar dan uit 85

    Daarna Audi 80 B3 1.8 55kw uit 88
    daarna Seat ibiza 1.9TD GT uit 1996 (roestHOK!!!!)
    en nu trotste eigenaar van een Audi 80 B4 2.6E uit 92
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  14. #33

    Standaard

    ik ben begonnen met een slopel cros..a . eéntje uit 94 een 1.2 en hij roeste (doet ie nog steeds) als de pest. Moet die wagentje overigens wel nageven dat hij me bijna tot nooit in de steek heeft gelaten :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelW
    ik ben begonnen met een slopel cros..a . eéntje uit 94 een 1.2 en hij roeste (doet ie nog steeds) als de pest. Moet die wagentje overigens wel nageven dat hij me bijna tot nooit in de steek heeft gelaten :wink:
    Je A4 wel dan........?
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  16. #35

    Standaard

    nee ook niet, maar bij opel is het een feit dat je dat daar veel sneller bij denkt dan bij audi (maar is niet altijd zo dus :wink: )
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •