Pagina 9 van 28 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 543

Onderwerp: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

  1. #161

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    @Fredzor:

    Dit:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    De manuele rollo moet ergens in vast haken, dat zijn haakjes die op de D stijlen zitten, volgens mij zitten die er niet in verwerkt iig.
    bedoelde ik dus ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #162
    NicoC4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    58
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Die haakjes zet je met een klein schroefje aan de achterkant van de d stijl vast. Als dat goed doet zie je er niks van.
    Ik heb een hoedenplank met originele rollo liggen, alleen heb ik die haakjes nog niet, die waren eruit gehaald.

    Bij die ebay advertentie liggen die haakjes erop btw. Die zet je bovenaan je d stijl vast.
    Laatst gewijzigd door NicoC4; 03-08-10 om 17:57.

  3. #163

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    hey bob, heb je misschien een foto van onder de kap ?
    '03 Audi S4 avant H6

  4. #164
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Mooie wagen!
    Gefeliciteerd!

  5. #165

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    @Herman: Ik zal 'ns kijken binnenkort. Wil sowieso nog even een hele fotoshoot doen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #166
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Geef maar een gil Bob.

  7. #167

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Ja, goed plan! Hoewel ik zelf ook wel even met de EOS wil spelen, vorige keer naar mijn standaards ook aardig gelukt.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #168
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Kan toch prima samen? Tenminste mooi vergelijkingsmateriaal, vooral qua eindresultaat.. Biedt zelfs opties tot rolling shots en panning .
    Laatst gewijzigd door muizenissen; 23-08-10 om 12:33.

  10. #169

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Bob, is er veel verschil tussen de Recaro's van de S6 en de sportzetels van uw vorige Competition?
    Qua zitpositie en verstelmogelijkheden, want heb een setje op het oog.
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  11. #170

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Bob, is er veel verschil tussen de Recaro's van de S6 en de sportzetels van uw vorige Competition?
    Qua zitpositie en verstelmogelijkheden, want heb een setje op het oog.
    Stoelen van de S6 (volgens mij zijn dat geen recaro's toch?) zijn 100% anders; Groter, ruimer en met verstelbare zitting aan de voorzijde (handig voor lange benen)
    Ook hebben die in de S6 lendensteunen. Ik vind ze voor mijn lengte (1.98) 10x beter, maar die in de competition waren ook fijn, zeker na het opknappen zaten ze prima!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #171

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Stoelen van de S6 (volgens mij zijn dat geen recaro's toch?) zijn 100% anders; Groter, ruimer en met verstelbare zitting aan de voorzijde (handig voor lange benen)
    Ook hebben die in de S6 lendensteunen. Ik vind ze voor mijn lengte (1.98) 10x beter, maar die in de competition waren ook fijn, zeker na het opknappen zaten ze prima!
    Ok, een setje om te volgen dus!

    Had al gezien op 't eerste zicht dat die sportzetels uit de C4 een stuk "dikker" waren. En aangezien ze met dezelfde stof bekleed waren, zou 't wel nog mooi staan.
    Al heb ik nog een paar vraagjes;
    - gaan die passen op de rails van de Competition?
    - met of zonder zetelverwarming? Heb er geen probleem mee om dit na te plaatsen (is ook goed te doen, niet?), of is het de moeite niet waard?
    - de armsteun van uw zetel, hangt die vast aan uw zetel of aan uw middenconsole? Ik vind zetels waarvan de armsteun aan de zetel vasthangt en zetels zonder iets. Zou dan liever voor die eerste gaan aangezien er geen armsteun is in de Compi. Heb er wel nog geen gevonden in de donkere Jacquard quattro stof...
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  13. #172

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Misschien is het handiger voor deze vraag even een nieuw topic te openen, ik denk dat mensen die dit in de toekomst wellicht ook willen doen niet uitgebreid alle showroomtopics gaan doorlopen. (Of wellicht kan een mod dit even afsplitsen?)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #173
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    C4-stoelen passen niet in een B4.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #174

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    C4-stoelen passen niet in een B4.
    Helemaal niet of valt er een (betaalbare) mouw aan te passen?
    Als in andere rails kopen en die monteren, of zijn die C4-stoelen gewoon te breed?
    Laatst gewijzigd door Spillies; 13-09-10 om 23:41.
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  16. #175

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Helemaal niet of valt er een (betaalbare) mouw aan te passen?
    Als in andere rails kopen en die monteren, of zijn die C4-stoelen gewoon te breed?
    Ahum:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Misschien is het handiger voor deze vraag even een nieuw topic te openen, ik denk dat mensen die dit in de toekomst wellicht ook willen doen niet uitgebreid alle showroomtopics gaan doorlopen. (Of wellicht kan een mod dit even afsplitsen?)
    Maar gewoon doorgaan hoor ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #176

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Ik kan geen topics splitsen, ik heb daar geen machtiging voor.
    Maar als een moderator hier passeert, mag die dat hier altijd splitsen!
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  18. #177

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Zo, het is weer eens upgrade-tijd, kan het toch niet laten

    - Nieuwe slok olie zit er sinds gisteren in; Kroon 5w30 LL03 Volsynth. Er ging bijna 1,5 liter in, dus het verbruik wordt even scherp in de gaten gehouden de komende tijd. Vind de olie wel redelijk betaalbaar en - ook niet onbelangrijk - het is te halen op 2km van huis, toppie!

    - Frontje voor de clima-unit heb ik nog niet gevonden, maar is waarsch. wel bij de dealer verkrijgbaar, moet ik nog even langsrijden

    - Bedieningsknop voor schuifdak kan ik bij een forummer krijgen, maar ook die wil ik even informeren bij de dealer, nieuw is natuurlijk altijd handig!

    - Kenteken kan ook gedaan worden door de winkel waar ik ook de olie haal, had 'm zaterdag niet mee, maar ga dat v/d week even regelen. Ik kan er op wachten en alleen de defecte plaat hoeft vervangen te worden. Er komt dan ook meteen een logoloze plaathouder omheen, ziet dat er weer helemaal netjes uit (stukje isolatietape erachter tegen het beschadigen en even kijken of de bumper nog in orde is, anders kan mn buurman een wat dikkere rekening verwachten na z'n "trekhaak-kentekenplaat" encounter)

    - PB gestuurd naar een medeforummer voor een zonnerollo, ben benieuwd (zaten nog wel wat aandachtspuntjes aan mbt. montage aan de achterste stijlen, maar daar kom ik denk ik wel uit)

    - En als laatste toch maar de knoop doorgehakt: Normale zijspiegels, in 1 formaat (heb nog nog een kleine spiegel rechts). Wederom via het forum. Nadeel is dat deze spiegels i.p.v. standaard zwart, zwart metallic zijn. Ik zal even kijken hoeveel dat verschilt met de standaard kleur, maar ik heb eigenlijk het plan ze chroom of mat-chroom te laten maken, (hetzij met kappen, hetzij spuiten, laatste heeft wel de voorkeur) Dat past toch wel enigzins bij het karakter van de auto. Kon zo snel geen juist piccie vinden, maar deze hieronder komt in de buurt, met normaal chroom.
    Hoe zat het ook alweer in die tijd, is het niet ergens medio 2001 overgegaan van glimmend naar mat? In dat geval zou ik toch voor glimmend moeten gaan.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg s6.jpg (16,0 KB, 40 keer bekeken)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #178

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Oei, 1,5 liter is best veel! Wanneer is er voor 't laatst wat bijgegooid? Maar ff goed in de gaten houden.
    De C4 S6 is nooit met chromen kappen geleverd. Ik zou het zelf lekker in de lakkleur houden, maar jouw S6 heeft al wat chroom dus heel gek zal het niet staan. Op mijn chroomloze S6 Plus zou het geen pan zijn.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  20. #179

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Bob, ga alsjeblieft niet voor die oer-lelijke-niet-bij-de-auto-passende-chrome-ondingen. Je bent nog zo jong!
    Laatst gewijzigd door 030; 25-10-10 om 15:29.

  21. #180

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damaX Bekijk Berichten
    Oei, 1,5 liter is best veel! Wanneer is er voor 't laatst wat bijgegooid? Maar ff goed in de gaten houden.
    De C4 S6 is nooit met chromen kappen geleverd. Ik zou het zelf lekker in de lakkleur houden, maar jouw S6 heeft al wat chroom dus heel gek zal het niet staan. Op mijn chroomloze S6 Plus zou het geen pan zijn.
    Dat was ook mijn gedachte erbij; "en-profile" zijn de raamlijsten al van chroom, daar zou een soortgelijke spiegel niet bij misstaan. Mat-chroom zou weer bij de velgen matchen. Ik ga wel even een fotoshop-verzoekje doen...

    Olie wordt idd strak in de gaten gehouden ... was even wennen; nog nog een olieverbruiker gehad (of iig niet 1 die het niet op de BC-meldde)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 9 van 28 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •