Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 20 van de 104
    1. #1
      Bennoh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2010
      Leeftijd
      45
      Posts
      1.437
      Kudos
      100
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Bennoh's A4 B7 (Nu ook Retrofit / mod verzameltopic)



      Hoi Allemaal,

      Sinds een maand of twee ben ik de eigenaar van een Audi A4 2.0 TFSI uit 2005.

      De auto was door de vorige eigenaar al voorzien van:
      - S-line carroseriedelen in kleur meegespoten
      - 19" RS4 (imitatie ??) wielen in titaankleur
      - Armsteun
      - Ipod kabel (welke ik niet gebruik)
      - RS4-look alu spiegels (originele heb ik weer teruggeplaatst, ik vond ze niet zo mooi als de echte RS4)
      - K&N filter (Heb er weer gewoon een nieuwe OEM in gedaan)

      Zelf heb ik:
      - Preventief de diverterklep vervangen en het stotertje van de hogedruk brandstofpomp.
      - Softwareupdate laten uitvoeren van de RNS-E (er zat nog versie 3.30 op)
      - Auto paar keer goed gewassen, met klei schoongemaakt en wax eroverheen.

      Om gelijk maar even de auto goed te leren kennen hebben we besloten om maar eens op reis te gaan dwars door europa. Gelijk een gelegenheid om mooie plaatjes te schieten.

      Hieronder volgt een over het algemeen summier maar soms uitermate gedetailleerd reisverslag:

      Eerste dag richting Ingolstadt. Hotel geboekt en de volgende ochtend Audiforum Ingolstadt bezocht.
      Een uitgebreide rondleiding gehad door de fabriek welke je normaal krijgt wanneer je je auto komt afhalen. De desbetreffende personen wilde gelijk richting huis dus een mazzeltje gehad. Anders was hij korter en moesten we 1 1/2 uur wachten. Indrukwekkende fabriek. Zelfs vrouwtje vond het leuk om te zien hoe alles tot stand kwam.
      Bij terugkomst scheen het zonnetje goed en was het uitzicht een R8 V10 Spider op het grote plein voor het museum. By far de mooiste auto die ik vandaag gezien heb. Snel diverse foto's gemaakt terwijl de kersverse eigenaar achter me stond. Heb hem maar gefeliciteerd met de "Wunderschones Auto"


      Dezelfde dag nog doorgereden naar Kaprun Oostenrijk. Bij het hotel was nog 1 plekje vrij, die van de eigenaar. Bij het inchecken bleek hij een audi-fan te zijn dus mocht ik er blijven staan. Hij ging vandaag met de fiets van/naar huis.
      Volgende dag staat o.a de Hochalpstrasse op het programma en gaan we via verschillende bergwegen richting Italie. Hoofddoel is de grote wegen waar mogelijk te vermijden. Had alleen de koelbox er 's nachts in laten staan en ik kwam erachter dat de sigarettenaanstekeraansluiting niet over het contact geschakeld is. Gevolg accu leeg. Heel zachtjes (nog zachter dan normaal) hoorde ik de alarmsirene tjirpen. Gelukkig stonden we op een heuvel en na een duwtje deed ie het weer.


      Aan het einde van de dag begon het heftig te regenen en moesten we onze weg vervolgen door de dolomieten. Zicht was zeer slecht maar gelukkig deed de navi zijn werk goed. Als sneeuw voor de zon verdween de bewolking toen we aan de italiaanse kust aankwamen. Vlakbij Venetie. Hier overnacht in een piepklein hotelletje waarbij de audi gelukkig toch achter slot en grendel kon. Volgende dag snel naar venetie toe om lekker romantisch in dat open riool rond te kanoen. Heb ervoor gekozen om de audi maar in de 'luxere' parkeergarage te zetten omdat het aantal deuken in andere auto's om me heen zorgen baarde. € 35,- voor 3 uur (max. 12 uur) is goedkoper dan zijpanelen uitdeuken. Hele toer om door de carousel op de bovenste verdieping te komen en zo te zien zou naar beneden nog een stukje moeilijker worden.
      Alle 'tourist traps' genegeerd en gewoon met de wandel GPS de makkelijkste route genomen tussen de verschillende bezienswaardigheden. Werkte perfect. Het werd nu toch wel warm zo midden op de dag dus maar besloten om venetie gedag te zeggen en ons naar de volgende bestemming te begeven.
      Heel voorzichtig naar beneden gereden zonder schade aan voor/achterbumper en velgen. Bumpers zaten vaak beide maar 10 cm van de medogenloze betonnen rand en zo moest je dus een verdieping of 8 naar beneden. Er stonden nog veel langere, duurdere auto's boven dus het moet kunnen zonder schade te rijden.

      Afijn, Rond een uurtje of 1 dus vanuit venetie vertrokken richting Maranello. Het was die dag daar bizar druk op de italiaanse wegen vanwege het einde van de schoolvakantie of zoiets. Gelukkig werd het steeds rustiger en konden we uiteindelijk gewoon planken. Om een uurtje of twee reden we langs het circuit fiorano wat pal aan de weg ligt. Van te voren rechterzijramen open gezet maar er was helaas geen enkele aktiviteit te ontdekken. Eerst maar even een rondje door het plaatsje rijden wat geheel gedomineerd wordt door de fabriek, ferrarifans en souvenirshops. Ik kwam er maar met 1 doel. Rijden in een Ferrari !, Been There, Done That, F**k the T-shirt.
      Auto geparkeerd bij een verhuurder. Er stond volgens mij een 360 challenge stradale voor de deur (waar ik nevernooitnie in ging passen)


      en, voor mij iets comfortabeler te betreden, een California.


      De California It Is. Na betaling (€125,-) en handtekening eigen risico (€ veel)werd me uitgelegd hoe het een en ander werkte. De medewerker was een Nederlander wat maar goed was want mijn Italiaans is ... no comprende mon amis zeg maar . Een andere begeleider ging mee om tijdens het rijden een oogje in het zeil te houden en te navigeren. Vrouwtje achterin gezet met camera en instructie om toch maar zoveel mogelijk te gaan filmen en ik op de voorstoel. Motor starten, Zelf schakelen met de flippers, Toerenbegrenzer toch maar aanhouden voor de zekerheid want die motorrevisie wil ik niet van mijn eigen risico gaan betalen. Voorzichtig wegrijden i.v.m het hek waar ik eerst omheen moest. Van de begeleider moest ik nog rustig rijden zolang we in de bewoonde wereld waren omdat ze anders bonje kregen (met wie in godsnaam, Wie gaat er nou in Maranello wonen vlak bij een F1 testcircuit als ie een hekel aan ferrarigeluid heeft, maar goed). Meerdere mensen waren langs de straat aan het filmen toen we langsreden (ik heb dus nog ergens verborgen vakantievideo's). Langs de fabriek gereden, bochtje om en hierna was de bebouwing godzijdank snel weg. Begeleider gaf het teken waar ik die paar minuten ongeduldig op had zitten wachten. Direct plankgas... Ships... Nu al opschakelen ? Instinctief liet ik het gas los maar dat hoefde niet. Gewoon volgas blijven houden werd me verteld en doorschakelen. Ok, dan. Het geluid/gevoel is onbeschrijfelijk, temeer omdat je in de open lucht zit en alles hoort/voelt wat hij uitbraakt. Paar bochtjes (als op rails bij 120) met zoals het voelt 'zero body roll', en weer volgas. Binnen notime op 200 op een weggetje waar je 50 mocht. Begeleider greep niet in maar zei alleen maar met een italiaans accent "Itsa ferrari mjuzik". Hahaha. Rare jongens die italianen. Geweldig. Inmiddels kwam die rotonde toch wel erg snel dichterbij en was het tijd om de remmen aan te gaan spreken. Dat was eigenlijk nog bruter dan de acceleratie van het apparaat. Niet normaal, daar kun je wel vertrouwen in hebben. Dit is zo'n 10 minuten doorgegaan waarna ik uiteindelijk terug moest richting het verhuurbedrijf. Ergens kwamen we nog een verdwaalde flitspaal tegen in the middle of nowhere waar ik even niet hard mocht rijden van de begeleider. Nog 1 keer 'verkeerd' afgeslagen om het een beetje te rekken maar aan alles komt helaas een einde. Weer een ervaring rijker. Die glimlach zal de komende dagen niet meer weggaan. Nog even op een bankje gezeten om anderen te horen wegrijden en dan komt het moment dat je weer moet gaan rijden in de Audi. Helemaal geen straf maar je perspectief is even flink verdraaid (de verkeerde kant op, that is) maar we moesten nu toch snel een hotel gaan zoeken want het werd al langzaam donker. Uiteindelijk een goed hotel gevonden. Volgende dag richting gardameer.

      Langs het gardameer was het retedruk met campers/sleurhutten en ik heb het er 2 dagen uitgehouden. Het ijs, eten en de wijn waren lekker maar uiteindelijk wilde ik toch weer naar die bergen toe. Waar mogelijk toch geprobeert van de omgeving te genieten.


      Vanaf nu zou het rijden alleen maar weer leuker gaan worden. Reed ik met mijn vorige auto (2.0 atmosferisch) de cauberg in Limburg op dan zat er niet veel fut meer in. Nu trapte ik het gas in op 2300m boven zeeniveau, een flink steil weggetje omhoog en het maakte hem gewoon helemaal niets uit. Wat een verschil. Was op die hoogten soms wel rond het vriespunt wat de inlaattemperatuur ongetwijfeld goed deed.

      Omhoog de penserjoch krijg je al een eerste indruk wat er komen gaat. Oh ja, het uitzicht was er ook indrukwekkend.


      Nu komen de echte twisties eraan. Het stukje weg wat hierna komt is echt het bochtigste stuk weg wat ik ooit gereden heb. Geen verkeer om je heen en gewoon alleen maar sturen. Gasgeven heeft regelmatig geeneens zin want de bochten zitten zo kort op elkaar en zijn soms listig. Uiteindelijk nog de volgende bergpas (Jaufenpas geloof ik) gereden achter een local aan met een enthousiast rokende (gechipte) Alfa diesel (Uiteindelijk toch maar laten gaan vanwege anders onvermijdelijke relationele problemen) om uiteindelijk bovenop de timmelsjoch aan te komen. Ook deze beleving zou nu helaas spoedig tot een einde gaan komen.

      We waren net op tijd want om 20:00 zou hij blijkbaar dicht gaan vanwege sneeuwval aan de Oostenrijkse zijde. Moeilijk te geloven als je de bovenste foto ziet maar het was toch echt zo. Hotelletje aan de Oostenrijkse kant gepakt en de volgende dag begon de lange rit naar huis.
      Onderweg nog even bij de Rheinfall in Zwitserland wezen kijken (is mogelijk zonder vignet trouwens), De Zwitserse douane die het niet vertrouwde dat we zo snel al weer terug gingen en me het hemd van mijn lijf begonnen te vragen waarom > waarheen en als je dan als eerlijk antwoord geeft dat je 2 kilo zwitserse chocola en 3 grote zakken expressobonen bij je hebt krijg je geheid een bagagecheck. Via die lekkere autobahn weer naar huis om 1:30 uiteindelijk thuis aangekomen weer in ons eigen bed te slapen.

      Totale ritafstand: 3200 km

      Groetjes Ben
      Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
      Laatst gewijzigd door Bennoh; 04-03-12 om 19:16. Reden: Titelaanpassing en first post iets uitgebreid
      Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

    2. #2

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Welkom Ben, ziet er uit als een mooie A4.
      Car: Honda
      Bike: Honda CB600F Hornet '09

    3. #3

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Welkom Ben, woon zelf ook in de buurt van Carclean, dus misschien spot ik je nog wel eens... schitterende auto heb je daar hoor, complimenten!

    4. #4

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      welkom, fraaie a4

    5. #5

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Welkom! Mooie wagen en tot morgen..
      Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist

      Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS


    6. #6

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Poe wat een dik exemplaar zeg! De subtiele spoiler op de kofferklep staat ook top.

    7. #7
      A4ringen's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2004
      Posts
      1.576
      Kudos
      20
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Welkom, ziet er goed uit.
      Audi A4 (B6) 1.8T 2XXpk - Hartog Tuned.
      2,75'' Milltek Hi-flow Sport Cat/2,5'' Milltek Sport Exhaust System/Forge FMDVSPLTR/Bosch 450cc/Pipercross/RS4 Airbox/KW Coilover Kit Var. 1/312-255mm Brakes/19'' Sportec Mono 10

    8. Ad
    9. #8

      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2010
      Posts
      4.522
      Kudos
      19
      Auto
      Audi A6

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Mooie auto! En wat is hij belachelijk schoon voor zo'n lange rit... Chapeaux!
      In der Heimat des Audis

    10. #9
      Bennoh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2010
      Leeftijd
      45
      Posts
      1.437
      Kudos
      100
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Bedankt allemaal voor jullie reacties.

      @meaudix: Voordat we weg gingen drie laagjes wax eroverheen gedaan (uiteraard daarvoor al gewassen en gekleid). In Oostenrijk een paar flinke regenbuien gehad en al het vuil spoelde er vanaf. Geen spijt van dat ik dat had gedaan. Alleen die velgen zagen er echt niet meer uit toen we thuis kwamen. Al die alpenpasjes en autobahnkilometers vreten remblokken .

      Tevens de eerste 'klacht' aan de audi opgelost.
      - Bij wat hogere bochtensnelheden gaat hij pootje lichten achter.
      Oplossing: Montage van een OEM RS4 rollbar achter met bijbehorende beugels en rubbers.
      Tijd benodigd: 1 uur
      Onderdelen: 8E0 511 409 AL = Stabilisatorstang, 8E0 511 327 D = Gummilager (2x) & 8E0 511 439 S = Schelle (2x)

      Verschil in diameter tussen de originele en de RS4 stang.
      Rollbar achter.jpg

      Einddempers los om de stang te verwisselen. Achter tussendemper ook los gehaald om ruimte te maken.
      UitlaatLos.jpg

      Oh ja, Een van de bouten aan de wielzijde kon ik met de hand losdraaien. Eek.....
      Alles nu gewoon weer vastgezet met de momentsleutel & blauwe loctite.

      Over de plaatselijke drempels voelt hij nu wel wat stijver. Valt me eigenlijk nog mee. Binnenkort even een bochtig weggetje / parkeerplaats pakken om echt te vergelijken.

      Vrijdag afspraak gemaakt omdat degene met de B7 RS4 tijdens de Carclean meeting me vertelde dat mijn stofhoes linksvoor kapot was. Hij had gelijk .
      Helaas heb ik zelf hier het gereedschap nog niet voor dus laat ik het deze keer maar doen.
      Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

    11. #10

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Schitterende A4!
      Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
      Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

    12. #11
      Bennoh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2010
      Leeftijd
      45
      Posts
      1.437
      Kudos
      100
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Weer een kleine update,

      Bij de garage heb ik de stofhoes laten vervangen. Vandaag de desbetreffende velg maar weer eens schoongemaakt. Eerst met WD40 het vet losweken en daarna met shampoo de WD40 er weer af. Morgen wat laagjes wheelwax er op aanbrengen.

      De RS4 Anti-rollbar inmiddels wat uitgebreider getest op diverse bochtige weggetjes hier in de buurt. Verschil duidelijk merkbaar bij wat hogere snelheden maar had stiekum toch iets meer verwacht. Gezien de totaalprijs van nog geen €100,- en het uurtje werk echter wel z'n geld waard.

      Vandaag ook de tijdens de carclean meeting aangeschafte snowfoamgun uitgetest. Auto express een tijdje niet schoongemaakt tot ik geen geduld meer had. Vandaag wegens omstandigheden om 20:30 pas begonnen met foamen en afspoelen. Ook nog een beetje zitten experimenteren met de draaiknoppen om het schuim goed op de auto te krijgen i.p.v 6 meter eroverheen. Helaas was het al donker toen ik klaar was dus goede foto's maken ging niet meer lukken.

      Nu alleen nog met de DAP aan de slag om de krasjes te verwijderen. Denk dat ik het maar per paneel ga bekijken i.p.v. de hele auto in 1 keer te gaan doen.
      Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

    13. #12
      KIK's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      02 2009
      Leeftijd
      29
      Posts
      3.264
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Leuke a4 !

      veel plezier er mee.
      Audi A3 1.8 20v Turbo
      S3 Recaro Interieur zwart zilver

    14. #13
      Stefan-coupe's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2006
      Leeftijd
      32
      Posts
      325
      Kudos
      0
      Auto
      Audi 90
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Hey Ben,

      Leuke auto!! Maar dat had ik al eerder tegen je gezegd.
      (Ik ben de monteur die je aandrijfashoes vervangen heeft)
      Je hebt iig nog genoeg in de planning staan om te doen zoals je vertelde.
      Succes ermee en als er weer eens iets is wat je zelf niet kan doen dan behandelen wij je auto met liefde hahaha

      Gr,
      Stefan
      Laatst gewijzigd door Stefan-coupe; 12-10-10 om 23:13.
      Alleen de Audi's: '89 Audi Coupe 2.3 10V '88 Audi Coupe 2.3 20VQuattro '91 Audi Coupe 2.8 '95 Audi A4 2.8 '01 Audi A4 1.9TDI '90 Audi Coupe 2.3 10VQuattro
      1988 Audi 90 2.0 20VQuattro

    15. #14
      HJR
      Guest

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan-coupe Bekijk Berichten
      Hey Ben,

      Leuke auto!! Maar dat had ik al eerder tegen je gezegd.
      (Ik ben de monteur die je aandrijfashoes vervangen heeft)
      Je hebt iig nog genoeg in de planning staan om te doen zoals je vertelde.
      Succes ermee en als er weer eens iets is wat je zelf niet kan doen dan behandelen wij je auto met liefde hahaha

      Gr,
      Stefan
      hallo,
      bij welke dealer werk je dan?

    16. #15
      Bennoh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2010
      Leeftijd
      45
      Posts
      1.437
      Kudos
      100
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      @ HJR

      Ik weet niet of reclame hier gewaardeerd wordt maar Stefan werkt achter de BP pomp vlakbij de grote speeltuin welke weer vlakbij mijn huis ligt . Aangezien je bij mij in de buurt woont moet je de grote speeltuin wel kunnen bedenken. Het is trouwens geen officiele Audi dealer ofzo.
      Als je niet van raadsels houdt moet je me maar even een PM sturen kan ik je ook mijn adres geven en/of jij de jouwe.

      @ Stefan

      Verlaging met andere voorschotels komt de volgende keer. of gelijk een schroefset maar dan duurt het wat langer.
      Hebben jullie ook Vagcom in de garage ? Just in case.

      @ Iedereen

      Bedankt voor jullie complimenten.
      Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

    17. #16
      Stefan-coupe's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2006
      Leeftijd
      32
      Posts
      325
      Kudos
      0
      Auto
      Audi 90
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      @ HJR: Ben heeft het helemaal goed uitgelegd
      Het is een universele garage wat dus in uurloon veel goedkoper is.
      Wij zijn zelf bijna allemaal Audi/Vw gek. (Ik rij dan ook met een Audi A4 2.8 V6 en een Audi Coupe 2.3 20V Quattro)
      Ik ben zelf ook gewoon een Eerste Autotechnicus met diploma's en binnenkort zelfs APK keurmeester. (zijn er nu ook wel binnen het bedrijf)

      @ Ben: Ja het is maar net wat je wil he. Ik heb onder mijn B5 een schroefset gezet en hij staat eerlijk gezegd ook best wel laag maar heb nog wel comfort.
      Ik ben voor een schroefset gegaan van FK. (niet de aller beste maar zeker niet de slechtste voor het geld wat je ervoor betaald)
      Ook was mijn keuze voor een schroefset ipv een vaste verlaging gewoon omdat je dan zelf kan kiezen hoe laag je de auto wil hebben en hoe je het verschil voor-achter wil hebben.

      Maar ik hoor het wel als het gemonteerd moet worden.

      Wij werken eigenlijk niet met Vagcom. Wij hebben uitleesapparatuur van Autocom.
      Daarmee kunnen wij meestal gewoon hetzelfde als dat een Vagcom kan.
      In nood heb ik altijd zelf Vagcom en is het dus zo op te lossen mocht het niet gaan met de Autocom.
      Alleen de Audi's: '89 Audi Coupe 2.3 10V '88 Audi Coupe 2.3 20VQuattro '91 Audi Coupe 2.8 '95 Audi A4 2.8 '01 Audi A4 1.9TDI '90 Audi Coupe 2.3 10VQuattro
      1988 Audi 90 2.0 20VQuattro

    18. #17
      HJR
      Guest

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennoh Bekijk Berichten
      @ HJR

      Ik weet niet of reclame hier gewaardeerd wordt maar Stefan werkt achter de BP pomp vlakbij de grote speeltuin welke weer vlakbij mijn huis ligt . Aangezien je bij mij in de buurt woont moet je de grote speeltuin wel kunnen bedenken. Het is trouwens geen officiele Audi dealer ofzo.
      Als je niet van raadsels houdt moet je me maar even een PM sturen kan ik je ook mijn adres geven en/of jij de jouwe.

      @ Stefan

      Verlaging met andere voorschotels komt de volgende keer. of gelijk een schroefset maar dan duurt het wat langer.
      Hebben jullie ook Vagcom in de garage ? Just in case.

      @ Iedereen

      Bedankt voor jullie complimenten.
      ik heb wel een idee waar dat zou moeten liggen..... ik zal eht in het achterhoofd houden.
      als je wat met vagcom wilt, kunt je even pm-en.....

    19. #18
      Bennoh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2010
      Leeftijd
      45
      Posts
      1.437
      Kudos
      100
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      @ HJR:
      Even een kudo gegeven vanwege het spotten van mijn lekke aandrijfashoes. Zie het maar als een digitaal biertje

      @ Allemaal:
      Gisteren weer teruggekomen na een flink aantal kilometers in duitsland met daarbij wat bergweggetjes. Het verschil met de nieuw geplaatste RS4 Anti-rolbar is duidelijk te voelen t.o.v. de vorige bochtensessie toen de standaard 18mm er nog opzat. Toch nog aardig comfortabel op de verschillende ondergronden.

      Tevens tijdens mijn verblijf daar van de gelegenheid gebruik gemaakt om diverse Audi/VW onderdelen goedkoper aan te schaffen:
      - Omgevingsverlichting voor in de buitenspiegels
      - RS6 leds voor onder in de deuren
      - Greeplijst in achterklep voor montage van achteruitrijcamera
      - RS4 pookknop
      - Bagagenet voor in achterbak
      - 12v connector voor in de achterbak

      De RS4 pookknop en het bagagenet zitten er al in. Moet nog even de interieurfoto vernieuwen.

      Tevens in mijn spaarzame vrije tijd in duitsland een beetje zitten experimenteren met het fotograferen van de auto vanuit diverse standpunten. Ik zal de mijns insziens mooie foto's in mijn showroom plaatsen.
      Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

    20. #19
      phantomblack's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      01 2009
      Leeftijd
      46
      Posts
      184
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      Hele dikke B7 ! zeker in deze kleur. spoilertje en de RS4 's maken 'm helemaal af in mijn ogen, al zou ik stiekem zelf misschien nog een DTM spoilerkit erop schroeven, dat maakt 'm in mijn ogen helemaal af !

    21. #20
      Bennoh's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2010
      Leeftijd
      45
      Posts
      1.437
      Kudos
      100
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

      Standaard Re: Bennoh's A4 2.0 TFSI

      @ Phantomblack,

      Ik mis vooral aan de voorzijde nog iets. Wat weet ik nog niet. De DTM voorbumper vind ik los ook mooier dan diegene die er nu opzit. Mijn huidige bumper is echter januari dit jaar door de vorige eigenaar er op gezet dus nog helemaal steenslagvrij. De rest van het DTM pakket is niet echt mijn smaak. Verlagen staat ook nog op de agenda want als je recht vanaf de zijkant foto's maakt lijkt het wel een jeep. Heb hem al eens 'intratuin' (150kg stenen en zand) verlaagd en dat zag er al een stuk beter uit. Misschien de DTM voorbumper maar eens met photoshop erop (laten) zetten. In ieder geval bedankt voor het idee.

      @ Iedereen

      Interieurfilter was ook aan vervanging toe. Er zat zelfs een flinke scheur in. (oud vs. nieuw)
      IMG_4790 crop.jpg

      Sinterklaas was vroeg dit jaar.
      IMG_4781 crop.jpg
      Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

    Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •