Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 527

Onderwerp: Panoman's Allroad verzameltopic

  1. #241

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Maar je wordt wel weer dood gegooid met die accu-bolides.

  2. #242
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a4drieliter Bekijk Berichten
    ik ga niet naar de poetsmeet
    belachelijk........


























    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  3. #243
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Waar komt die Poets nou weer vandaan, Stalker!
    Ga een ander topic vervuilen.
    Dus....

  4. #244
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Het voor Allroad rijders zo geliefde sleurhut seizoen is weer aangebroken. Dus voor de AF picalovers een kleine update.
    IMG_9082.jpg IMG_9081.jpg
    Zoals mij al was voorspeld is caravantrekken een peuleschil met een 3 liter voorin. Op de A15 even een kudde trucks inhalen gaat nagenoeg even makkelijk als solo rijdend. Aerodynamisch is een A6 voor een caravan andere koek dan een Multivan. De " boegwind" van vrachtwagens heeft nu meer impact. Niet dramatisch, maar je merkt het wel. De EMUK spiegels werken erg fijn; een keer instellen en vervolgens kan je ze er vanaf halen en een week later er weer op schroeven. Bijstellen is niet nodig.

    Wel zijn de airco (druksensor) en de antenne van de radioklok overleden. Gelukkig heeft hans Sloot mij weer snel & vakkundig geholpen.

    Verder heb ik afgelopen weekeinde het interieur met Gliptone gemasseerd. Dus ik rij nu snuivend van genot in de rondte
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  5. #245
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Mooi he die sleurhutten achter de Allroad.
    Ze zijn er gewoon voor gemaakt.

    Maar is de kogeldruk wel 75 kg of vering op automatic?
    hij gaat iets door de knieen lijkt.

    edit: ligt aan de foto denk ik.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd


  6. #246
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    edit: ligt aan de foto denk ik.
    De caravanstallingsboer heeft op de afhaalplek een stukkie vals plat gestraat. Zo kan je, zonder je bumper te vernagelen hem er vlot achterprikken in je eentje. Nadeel is dat het op de foto inderdaad de suggestie geeft dat de boel in de veren hangt... BTW kogeldruk hou ik op een 75-85 Kg. Vering heb ik op auto eigenlijk altijd op auto staan.

    Handmatig flipperen ging trouwens ook prima. Op de rotondes even met de pook schakelen, want dan willen de op- & terugschakelflipper wel eens van plaats wisselen
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  7. #247

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Op de A15 even een kudde trucks inhalen gaat nagenoeg even makkelijk als solo rijdend. Aerodynamisch is een A6 voor een caravan andere koek dan een Multivan. De " boegwind" van vrachtwagens heeft nu meer impact. Niet dramatisch, maar je merkt het wel.
    Om dit zuigend effect een heel stuk te verminderen kan je net voor het moment van optreden van de zuiging gas geven.
    In de praktijk moet je dus gas geven als de achterkant van de auto ongeveer bij de voorkant van de vrachtauto is, op deze manier strek je de combinatie en zal je weinig van de zuiging merken.
    Of is dit not done onder de caravanners.
    Veel plezier op vakantie.

  8. Ad
  9. #248
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Kleine update;
    -Gedonder met carvanmodusdinges & 3e remlicht fehler bleek kapot remlicht te zijn. Na montage nieuwe unit is alles voorbij
    -Wintervelgen heb ik vervangen door 17" zevenspaaks 8J (origineel Allroad wintervelg) In stoorde mij teveel aan die %$#naafdop.
    Allroad wintervelg.jpg IMG_9215.JPG IMG_9216.JPG IMG_9214.JPG
    Deze hadden 18Km gelopen; bij aflevering direct afgemonteerd in Osnabrueck. Prijs was aantrekkelijk en verzendig geen probleem. Even met Finale en een lik wheelwax op nivo gebracht, waarna ze met de winterbanden erop naar zolder zijn getakeld.
    -Project lades; op ebeey een fehlkauf gedaan. Zijn lades voor een A4 uit 2007
    (art.nr.8K0882601A voor vol elektrische stoelenIMG_9457.JPG). Passen niet goed in een A6. Voor 60eur mogen ze weg (montage materiaal zit erbij, if interested graag een PM) Heb FASt gevraagd voor een prijs indien alles nieuw besteld wordt (bruto ex. 132eur per kant...)
    -In voorbereiding op la douce france nog een extra laag wax aangebracht om alle bomenschurft het hoofd te bieden....
    -Last but not least; de kaarten van 2011 heb ik laten updaten.... Bij mij is het geen DVD-tje erin schuiven, maar moet hij echt naar de dealert. Voor dat geld had ik wel drie domdometjes kunnen kopen. Maar ik moet niet klagen, dan moet ik ook een zuignap op de vooruit doen. Helga praat nu wel met een iets minder schwabisch accent overigens.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  10. #249

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Waarom bestaan er eigenlijk vrij weinig (if any?) zwarte caravans? De combi zwarte auto/witte hut scoort geen punten natuurlijk.

  11. #250
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Waarom bestaan er eigenlijk vrij weinig (if any?) zwarte caravans? De combi zwarte auto/witte hut scoort geen punten natuurlijk.
    Zwart staat prachtig achter de auto, maar warmt op als een dolle in de zuid-franse zon....




    ben het wel met je eens
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  12. #251

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Kijk de overstap naar origineel winterset .... goed bezig.

    En de opbergbakken komen mij bekend voor. Alleen heb ik de asymetrische variant voor de handbediende stoelen. Voor jouw bakken zet ik de vraag uit.

    Ben zelf nog aan het wachten op mijn setje Emuk's. Schijnt voor de A4 in nalevering te staan
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #252

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Zwart staat prachtig achter de auto, maar warmt op als een dolle in de zuid-franse zon....
    Ik zit me te bedenken waarom ik daar zelf niet op gekomen ben.

  14. #253
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Kijk de overstap naar origineel winterset .... goed bezig.

    En de opbergbakken komen mij bekend voor. Alleen heb ik de asymetrische variant voor de handbediende stoelen. Voor jouw bakken zet ik de vraag uit.

    Ben zelf nog aan het wachten op mijn setje Emuk's. Schijnt voor de A4 in nalevering te staan
    Tsja, ik was behoorlijk chagerijning over die imi velgen. Na demontage bleek dat de draagkracht per velg 512Kg was... dat is te weinig voor een Allroad. Dus toen was ik om. Heb na het poetsen een uurtje verliefd naar mijn verse velgjes zitten kijken

    Deze vakken zijn voor de vol-elektrische stoelen. Daar zijn die symmetrisch. Ik ben benieuwd wat je voor me kan doen.

    Oei, heb je die EMUK's snel nodig? De produktie gaat in batches. Met een beetje pech ben je even bezig...
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  15. #254
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    889
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Mooie wielen Panoman! En leuk dat de kentekenplaathouder er al op zit.
    Laatst gewijzigd door VroemTFSI; 19-06-11 om 22:39.
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  16. #255
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Jee, die was ik nog vergeten in mijn update!
    Vroem stelde een van zijn fabrieks nr plaat houders ter beschikking. Persoonlijk vind ik dat een subtiele verwijzing voor de Audi-liefhebber. Tussen de stortbuien heb ik die er zaterdag gelijk opgeschroefd.

    En ja de witte lijntjes erop matchen beter met een duitse plaat, maar daar maal ik niet om.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  17. #256
    SkyBuMp's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    2.403
    Kudos
    47
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Mooie wheels voor de Allroad man! Lekker OEM dus geen geneuzel met de nabeldeckels!

    Wat vroeg de dealer voor het updaten van de MMI, jij hebt ook de 3G met HDD toch?
    A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010

  18. #257

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Ik moet ze voor 1-8 hebben. Moet dus nog wel lukken in een gangbaar type (hoop ik).

    Echter moet de sleurhut komende week even een nieuwe schokdemper in de dissel krijgen. Dus moet hij even op en neer. Dan maar even met de flubber dubber spiegels incl wat bescherming voor de spiegelkappen.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #258
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkyBuMp Bekijk Berichten
    Mooie wheels voor de Allroad man! Lekker OEM dus geen geneuzel met de nabeldeckels!

    Wat vroeg de dealer voor het updaten van de MMI, jij hebt ook de 3G met HDD toch?
    Yep.
    Eerst hadden ze, ondanks dat ik het chassis# had opgegeven en gemeld had dat een DVD niet ging werken, het daarmee geprobeerd.

    Kosten eur238,- ex. btw (dan lijkt het minder....) Korting; zero. Had het achteraf misschien beter in D kunnen laten doen, maar ja. Audi rijden is zelden een koopje imho.

    Tsja, OEM is the way to go voor mij! Dan past alles tenminste gewoon. Moet nog wel mijn Maggi Tracks erop aanpassen (italiaanse sneeuwkettingen). Hierbij moet je vrij precies de kettingen afstellen op de verhouding wielmoer (waar hij op vastzit) en velgrand. Maar daar is geen haast bij.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  20. #259
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.164
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    Mooie stapjes weer C
    En alvast goede vakantie, jammer dat je er 3 juli niet bij kunt zijn.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  21. #260
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Panoman's Allroad

    $%^!
    Hebben die gasten bij de update niet allen de index van mijn muziek op de jukebox vergald, maar ook mijn VAGcom mods. Dus geen acculaadtoestand, hidden menu werkt ook niet meer.

    Dat kan ik ff niet gebruiken 1,5 week voor ik op vakantie ga!! (en al helemaal voor die prijs!)
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •