Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

  1. #1

    Standaard Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Hallo allemaal,

    Zojuist werd ik er vriendelijk op gewezen dat ik nog even mijn auto voor moest stellen :-)

    Mijn auto is een diepdonkerblauwe A6 Avant 1.8 T uit 2001 en ik ben er apetrots op!

    Ons gezin had een grote auto nodig en daarom hebben we een jaar geleden een zwarte Renault Grand Espace 1.9dCi uit 2004 gekocht. 30.000km verder en 23.000 Euro lichter (afschrijving, reparaties en gebruikskosten) heb ik het wanproduct praktisch weggegeven en besloten nooit maar dan ook nooit meer een Franse auto te rijden.

    Ik wilde altijd al een Audi en al sinds 2000 ben ik een fan van de 1.8 20v Turbo motor die ik eigenlijk toen al wilde hebben in de Leon 20VT. De Leon is toen niet gelukt, maar toen ik dan toch een Audi ging kopen wist ik welk blok ik erin wilde hebben.

    De A6 is een pracht auto. 10 jaar oud, maar volledig up to date. Minder gadgets dan de Espace, of de Altea en 147 die eraan vooraf gingen, maar er kan ook minder aan kapot... en wow wat een topproduct!

    Zoals ik al zei is het een diep donker blauwe auto en die kleur staat hem fantastisch (foto's volgen). Het interieur is als nieuw (donker geblokte stof en een lichtgrijs dak) en de ambiance is heerlijk. Een auto in plaats van een krakkemikkig ruimteschip.
    Onder de auto liggen 18" 12-spaaks velgen (A8 model) die wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Helaas heb ik ontdekt dat het imitatie velgen betreft. Twee weken geleden is er een goede set winterbanden omheen gelegd en ik ben dan ook van plan om van deze zomer een set nieuwe sloffen op originele velgen (17") aan te schaffen.

    Voor degenen die het verder mocht interesseren heeft bovengenoemde auto ook nog een eigenaar. Mijn naam is Remco, ik ben op het moment van schrijven 32 jaar oud, samen met de mooiste vrouw te wereld en vader van drie. Al mijn hele leven verzot op auto's. Ik verdien de kost in de automatisering en mag in mijn vrije tijd graag klussen in en om het huis, fanatiek fotograferen en het resultaat verfraaien op mijn iMac (Apple virus besmet dus).

    Foto's van de auto volgen zodra ik de tijd gevonden heb om hem eens mooi in de was te zetten.

    Fijne avond!

    Groeten,
    Remco

  2. #2
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Welkom op dit forum Remco...

    Vervelende maar meer voorkomende ervaring heb je gehad met je Fransoos. Al kan een Audi die niet goed onderhouden is ook aardig in de papieren lopen.
    Voor diverse inspiraties... zie mijn onderschrift.

    Je kunt je nog inschrijven voor de poetsmeeting op 28 november
    Ook leuk om meteen kennis te maken met diverse leuke mensen.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  3. #3
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    welkom!
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  4. #4
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Welkom Remco enne ik zie dat nog niemand om foto's heeft gevraagd, maar we wachten wel even tot je de auto netjes gepoetst hebt. Oja ik zou niet voor 17" gaan maar voor 18" of 19" dat staat onder de A6 C5 gewoon erg netjes. (zie ook mijn showroom)
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  5. #5

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Welcome to the club.


  6. #6
    KIK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    3.263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Welkom!
    Audi A3 1.8 20v Turbo
    S3 Recaro Interieur zwart zilver

  7. #7
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Welkom ben benieuwd naar de foto's
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Welkom......
    Car: Honda
    Bike: Honda CB600F Hornet '09

  10. #9

    Standaard Re: Nieuw hier en nog niet voorgesteld

    Dank U!
    Foto's komen asap.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •