Pagina 106 van 112 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.101 tot 2.120 van de 2239

Onderwerp: FASt: Q4 40 e-tron - Launch edition S Competition > P111 eerste Q4 stress test

  1. #2101
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Leaseofferte is rond. Handtekening toegezegd aan onze kant. Dus dit gaat hem worden. Wel even zorgen dat de Audi Centrum Tilburg ook snel de opdracht gaat krijgen en kan bestellen.

    Q4 40 e-tron Launch Edition S competition
    Gefeliciteerd! goede stap en zal lekker rijden. De rust en power willen we allemaal.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  2. #2102

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Ik denk dat er prima te leven valt met een EV. Zorgen dat je altijd vol vertrekt. Daarnaast gewoon voordelen met geluid en koppel. Emotioneel is de beleving wel anders dan benzine of diesel. Maar dit blijft bij verandering altijd een onderwerp. Diesel kampen, benzine snuivers, turboloze, handbak of automaat. Er is altijd wel een vorkeur. Meer emotioneel en vanuit het bekende dan rationeel.

    En ach ik hem nog een mooie atmosferische 6-cilinder om af en toe te genieten
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #2103
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    E rijden is best leuk, echter bij 1 van de 2 woningen ben ik afhankelijk van openbare laadpalen, en daar zijn er daar te weinig van.
    Maar goed, af en toe is ook leuk...
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  4. #2104

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    E rijden is best leuk, echter bij 1 van de 2 woningen ben ik afhankelijk van openbare laadpalen, en daar zijn er daar te weinig van.
    Maar goed, af en toe is ook leuk...
    Moet ik nog een keertje mee nemen.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #2105

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Gefeliciteerd Franc, heerlijk kleurtje en mooie opties gekozen.
    En eindelijk dan, black-optiek en privacy glas

    Peeet

    PS @Reboq volgens mij moet jij je nieuwe navarra aanwinst ook nog voorstellen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


  6. #2106
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    PS @Reboq volgens mij moet jij je nieuwe navarra aanwinst ook nog voorstellen
    Bij deze : LINK
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  7. #2107
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Van harte Franc!
    Zeer geslaagd model, zeker in deze kleur
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #2108

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd Franc, heerlijk kleurtje en mooie opties gekozen.
    En eindelijk dan, black-optiek en privacy glas

    Peeet

    PS @Reboq volgens mij moet jij je nieuwe navarra aanwinst ook nog voorstellen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    En zijn Stelvio
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  10. #2109
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    En zijn Stelvio
    nou, dat was maar voor 5 dagen he...
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  11. #2110

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reboq Bekijk Berichten
    nou, dat was maar voor 5 dagen he...
    7 teveel
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  12. #2111
    RappeFiets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P104 opvolger gaat er aankomen

    Cool! Dat zijn leuke vooruitzichten!

  13. #2112

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Vandaag is het zover gekomen. De opvolger Q4 e-tron 40 Launch Edition S Competition is besteld.

    Nu afwachten tot half augustus voor de geplande levering. En natuurlijk duimen dat dit netjes waar gemaakt gaat worden. Specs gebleven zoals gepland en eigenlijk simpel. Kleurtje en 1 optie het Comfortpakket. Verder is de Lauch Edition S Competition al redelijk goed in de uitvoering. En ja, er is nog veel leuks te bestellen. Maar de ruimte in het leasebudget was bereikt.



    Lakkleur
    Navarrablauw metallic
    Comfort en klimaatregeling
    Comfortpakket
    - Inklapbare & dimbare buitenspiegels
    - binnenspiegel automatisch dimmend
    - electr verstelbare lendensteunen
    Standaard
    Metallic
    Exterieurdetails in carrosseriekleur
    S line exterieur
    Velgen, 20 inch gegoten lichtmetaal "5-Y-spaak"-design
    Audi drive select
    Audi progressive steering
    MMI navigatie plus
    Audi virtual cockpit
    Audi connect Navigation & Infotainment (3 jaar)Matrix LED koplampen
    S line interieur
    * sportstoelen met S line logo
    * bekleding stof/Mono.pur "Pulse" met “S” logo in de voorstoelen
    * hemelbekleding in zwart
    * decoratielijsten, mat geborsteld donker aluminium Aluminium optiek in het interieur
    LED achterlichten met doorlopend achterlicht
    Sportstoelen met Bekleding stof "Dynamic"
    Ambiente lichtpakket (wit)
    Glazen panoramadak
    Assistentiepakket plus:
    * parkeerhulp voor en achter
    * achteruitrijcamera
    * adaptive cruise control
    * Audi lane departure warning
    Warmtepomp (voor actieradiusoptimalisatie)
    Optiekpakket zwart
    Privacy glas
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #2113
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Vandaag is het zover gekomen. De opvolger Q4 e-tron 40 Launch Edition S Competition is besteld.
    Goede keuze Franc!
    Ik vind de Q4 echt een top model, zeker in deze uitvoering.

    Navarra blauw komt echt tot zijn recht als de auto schoon is, bij mij dus niet zo vaak, maar zal bij jou wel anders zijn
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  15. #2114
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Gefeliciteerd @FASt mooie samenstelling in het Navarrablauw met zwart optiek.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  16. #2115

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Vandaag proefrit gemaakt ... helemaal top. Was helaas geen S-line dus het wordt alleen maar beter. En het Navarra is erg lekker

    20210626_101056.jpg20210625_092459.jpg

    Productie wordt nu week 28 en week 31 (1e week augustus) bij de dealer. Dus direct na vakantie instappen en gaan
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  17. #2116

    Smile Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Vandaag proefrit gemaakt ... helemaal top. Was helaas geen S-line dus het wordt alleen maar beter. En het Navarra is erg lekker

    20210626_101056.jpg20210625_092459.jpg

    Productie wordt nu week 28 en week 31 (1e week augustus) bij de dealer. Dus direct na vakantie instappen en gaan
    Ik vond de Q4 juist erg tegenvallen, de remtrommels achter, het goedkoop aanvoelende plastic overal, de middenarmsteun achter heeft zo'n crisis bekerhouder die vond ik bij VW 8 jaar geleden al goedkoop en mega onhandig (want waarom heb je anders een armsteun, imho niet om je elleboog in een voorgevormde bekerhouder kwijt te raken), de deurpanelen achter zijn zelfs van het plastic dat je eerder in een crisis model van Dacia verwacht, ook het plastic van de middenconsole keihard en glimmerig knetterplastic, de ruimte onder de kap voor (frunk) niet / matig afgewerkt (rommel en niet praktisch bruikbaar). Ook de kofferbak qua afwerking echt geen Audi geen nette RVS haken en ogen, materiaal gebruik echt onder de maat (goedkoop ogend en aanvoelende bekledingsmaterialen). Verder vond ik de auto qua elektrisch vermogen ook maar zo zo, tuurlijk 204 pk en aardig wat koppel maar iedere Tesla rijdt rondjes om je heen en zelfs bijna 2 want die gaan in 3.7 naar 100 en de Q4 in 6.3.

    Ik vond de Q4 echt een gemiste kans en weer de bevestiging dat VAG steeds meer wordt afgewaardeerd qua afwerking materiaalgebruik, ik hoop niet dat we een soort Lopez achtige Opel taferelen gaan krijgen waarbij men aan de ondergrens voorbij gaat. Ik begin de afwerking van VAG producten toch wel steeds meer twijfelachtig te ervaren, maar misschien wordt ik zelf wel oud (40) en hang te veel aan wat ik gewend was. In mijn beleving is de Q4 meer een opgewarmde hap dan een inovatief en hoogwaardig afgewerkte auto je ziet dat ze overal hebben geprobeerd te sparen en de accountant overal heeft meegekeken.


    Ik heb bedacht toch nog maar een lease termijn een nieuwe hybride te blijven rijden niet het gehannes dat je op vakantie in een laadpaal file terecht komt (heb dat een jaar of 2 geleden gezien op wintersport). Ik hoop dat we over 4 a 5 jaar verder zijn met laden en accu techniek nu is het hem in mijn ogen nog net niet.

    Ben wel heel benieuwd naar de verhalen en ik vind de kleurstelling in het blauw erg fraai FAst en gelukkig heb je de TT nog voor het echte genieten :-)
    Laatst gewijzigd door JINXED; 28-06-21 om 11:13.

  18. #2117

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Ik vond de Q4 juist erg tegenvallen, de remtrommels achter, het goedkoop aanvoelende plastic overal, de middenarmsteun achter heeft zo'n crisis bekerhouder die vond ik bij VW 8 jaar geleden al goedkoop en mega onhandig (want waarom hem je anders een armsteun niet om je elleboog in een voorgevormde bekerhouder kwijt te raken), de deurpanelen achter zijn zelfs van het plastic dat je eerder in een crisis model van Dacia verwacht, ook het plastic van de middenconsole keihard en glimmerig knetterplastic, de ruimte onder de kap voor (frunk) matig afgewerkt (rommel en niet praktisch bruikbaar). Ook de kofferbak qua afwerking echt geen Audi geen nette RVS haken en ogen, materiaal gebruik echt onder de maat (goedkoop ogend en aanvoelende bekledingsmaterialen). Verder vond ik de auto qua elektrisch vermogen ook maar zo zo, tuurlijk 204 pk en aardig wat koppel maar iedere Tesla rijdt rondjes om je heen bijna 2 want die gaan in 3.7 naar 100 en de Q4 in 6.3 of zo.

    Nee de Q4 is meer een opgewarmde hap dan een inovatief en hoogwaardig afgewerkte auto je ziet dat ze overal hebben geprobeerd te sparen en de accountant overal heeft meegekeken.

    Heel jammer maar IMHO is de Q4 echt een gemiste kans, ik heb bedacht toch nog maar een lease termijn een nieuwe hybride te blijven rijden niet het gehannes dat je op vakantie in een laadpaal file terecht komt (heb dat een jaar of 2 geleden gezien op wintersport). Ik hoop dat we over 4 a 5 jaar verder zijn met laden en accu techniek nu is het hem in mijn ogen nog net niet.

    Ben wel heel benieuwd naar de verhalen en ik vind de kleurstelling in het blauw fraai FAst gelukkig heb je de TT nog voor het echte genieten ;-)
    Ieder zijn ding. En ja een Q4 is niet de oude B6 kwaliteit of A8. Audi let op de centjes. En die 3.7 is leuk maar niet iets wat voor mij boven aan het lijstje van een auto staat.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #2118

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    735
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Zaterdag heb ik eindelijk de Q4 in levende lijve kunnen aanschouwen en ik vond 'm prachtig. Mijn lief overigens ook.
    Het materiaalgebruik heeft niet overal het nivo van mijn e-tron, maar dat is logisch. De prijs is namelijk ook van een ander nivo... Daar staat wel tegenover dat de Q4 een veel bruikbaarder bereik heeft. Ook dat kost geld waardoor bezuinigd zal zijn op duurdere materialen.
    Al met al vind ik het dus een mooie auto en zeer zeker veel mooier dan de vergelijkbare Volkswagen ID.4.

    De Q4 e-tron 40 is ook de versie die ik zou nemen.

  20. #2119
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 opvolger Q4 besteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JINXED Bekijk Berichten
    Ik vond de Q4 juist erg tegenvallen, de remtrommels achter, het goedkoop aanvoelende plastic overal, de middenarmsteun achter heeft zo'n crisis bekerhouder die vond ik bij VW 8 jaar geleden al goedkoop en mega onhandig (want waarom heb je anders een armsteun, imho niet om je elleboog in een voorgevormde bekerhouder kwijt te raken), de deurpanelen achter zijn zelfs van het plastic dat je eerder in een crisis model van Dacia verwacht, ook het plastic van de middenconsole keihard en glimmerig knetterplastic, de ruimte onder de kap voor (frunk) niet / matig afgewerkt (rommel en niet praktisch bruikbaar). Ook de kofferbak qua afwerking echt geen Audi geen nette RVS haken en ogen, materiaal gebruik echt onder de maat (goedkoop ogend en aanvoelende bekledingsmaterialen). Verder vond ik de auto qua elektrisch vermogen ook maar zo zo, tuurlijk 204 pk en aardig wat koppel maar iedere Tesla rijdt rondjes om je heen en zelfs bijna 2 want die gaan in 3.7 naar 100 en de Q4 in 6.3.

    Ik vond de Q4 echt een gemiste kans en weer de bevestiging dat VAG steeds meer wordt afgewaardeerd qua afwerking materiaalgebruik, ik hoop niet dat we een soort Lopez achtige Opel taferelen gaan krijgen waarbij men aan de ondergrens voorbij gaat. Ik begin de afwerking van VAG producten toch wel steeds meer twijfelachtig te ervaren, maar misschien wordt ik zelf wel oud (40) en hang te veel aan wat ik gewend was. In mijn beleving is de Q4 meer een opgewarmde hap dan een inovatief en hoogwaardig afgewerkte auto je ziet dat ze overal hebben geprobeerd te sparen en de accountant overal heeft meegekeken.


    Ik heb bedacht toch nog maar een lease termijn een nieuwe hybride te blijven rijden niet het gehannes dat je op vakantie in een laadpaal file terecht komt (heb dat een jaar of 2 geleden gezien op wintersport). Ik hoop dat we over 4 a 5 jaar verder zijn met laden en accu techniek nu is het hem in mijn ogen nog net niet.

    Ben wel heel benieuwd naar de verhalen en ik vind de kleurstelling in het blauw erg fraai FAst en gelukkig heb je de TT nog voor het echte genieten :-)
    Voor de nieuwe A3 geldt jouw verhaal ook wat betreft afwerking en materiaalgebruik. Ik vind het ook een zwaar tegenvallende ontwikkeling, zeker binnen het merk met de ringen verwacht ik beter. Wat is anders nog de toegevoegde waarde? Maar goed, voor deze discussie zijn we in dit topic niet op het juiste adres.

    Desalniettemin vind ik de Q4 wel een begrijpelijke opvolger @FASt. Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  21. #2120

    Standaard Re: FASt: A4 Limo 2.0 TDI S tronic 7 - S line edition > P106 Q4 Davina Michelle edition update

    Even toch maar wat updates.


    Audi A4 Limo 2.0 TDI 122 S tronic 7 - S line edition - deel III 8-2017 - 11-2021 (verwacht exit)

    De A4 still going strong. Momenteel weer meer on the road. Dus ondertussen 175.000 km's onder de wielen. En het eerste echte probleem popte 2 maande terug op bij 169.000 km. De EGR koeler had het begeven. Na wat discussie met de LM vervangen om door te kunnen blijven rijden tot de verwachte levering Q4


    Audi Q4e-tron 40 - Launch Edition S Competition 11-2021 - ... (opvolger)


    Ondertussen hebben we de Audi Q4 om gedoopt tot de Davina Michelle edition. Na alle lever perikelen van de Q4 met opties die (voor NL) onder restricties waren is het een aardige puinhoop geworden. Restricties zit onder andere op:
    - Panoramadak ... en ja die zit in mijn uitvoering
    - Actieve bandenspanning controle ... en ja die zit in mijn uitvoering
    - Phonebox ... en ja die zit in mijn uitvoering
    - Trekhaak

    1e week augustus (Week 31) net als vele bestellers het belletje. Houston we have a problem. De NL Q4 bestellers hadden 2 keuzes:
    1. Met alle opties en wachten tot ergens half 2022
    2. Opties laten vervallen en levering dit jaar


    Hier de keuze gemaakt om voor optie 2 te gaan i.v.m. bijtelling en de lange wachttijd. Maar nu komt het. De vroege bestellers waren al geproduceerd of ingepland. Dit leek voor de mijne ook het geval (komen we nog op terug). Hier ook weer 2 soorten:
    1. Verkeerd geproduceerd. Zonder panoramadak, getint glas en warmtepomp. Aanname door verkeerde communicatie tussen importeur en fabriek. Hiervan zie je er een paar te koop staan in NL
    2. Al geproduceerd volgens specs maar niet af en ergens gestald in de omgeving van Zwickau. Vandaag een uitlevering kunnen zien. En daarvan waren de wielkuipen lekker vol zand / modder gereden. Dus dat lijkt wel te kloppen


    In het belletje van Augustus meteen aangegeven dat volgens eerdere communicatie mijn productie al gepland was voor week 28 dus dat ik verwachtte geen keuze hoefde te maken.

    Ondertussen wekelijkse date met de dealer over de status. Lang, ook dinsdag 14-9 nog) bleef de auto hangen op aanlevering dealer week 41. Deze week ook nog. Dus dat leek langzaam goed te gaan komen. Helaas .... tot vandaag een app'je binnen kwam. Aanlevering verschoven naar week 45. Vandaag inderdaad in de systemen gezien dat:
    • Eerder in productie ging dan initieel gepland (week 28)
    • Sinds dien blijft hangen in productie
    • Aanlever weken blijven ping pongen


    Dus conclusie. Hij is omgedoopt tot Q4 Davina Michelle Edition. Staat ergens klaar want blijft al 9 weken hangen in productie. Maar de grote vraag voor iedereen is ... is het een complete uitvoering zoals besteld of is er een verrassing van vervallen opties / verkeerde productie nog van toepassing. Ondertussen doen we het maar met de plaatjes

    2021-05-19.jpg2021-05-09.jpgQ4 S Competition interieur.jpgQ4 S Competition.jpg
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •