Pagina 4 van 112 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 2239

Onderwerp: FASt: Q4 40 e-tron - Launch edition S Competition > P111 eerste Q4 stress test

  1. #61

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Vandaag weer het eea besteld:
    - Rubberenmatten voor en achter
    - Rubberenkofferbakmat
    - Chrome sierstukken uitlaat
    - Ventieldopjes Audi
    - Hoezen voor de velgen
    En vandaag binnen gekomen.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  2. #62

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    En vandaag binnen gekomen.
    Waar heb je eea besteld?

    Groet a43.2quattro
    Beter kwaliteit dan kwantiteit!

  3. #63

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Via Ebay bij een duitse dealer terecht gekomen. Verzending nog wel bijzonder verhaal. Een Track & Trace van DHL met nette status updates inclusief eerste aanbieding op nieuwjaarsdag en uiteindelijk blijkt het via de Deutsche post verzonden en TNT geleverd bij de buren
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  4. #64

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Via Ebay bij een duitse dealer terecht gekomen. Verzending nog wel bijzonder verhaal. Een Track & Trace van DHL met nette status updates inclusief eerste aanbieding op nieuwjaarsdag en uiteindelijk blijkt het via de Deutsche post verzonden en TNT geleverd bij de buren
    Heb je een website ik ben nml naar exact dezelfde dingen op zoek!
    Beter kwaliteit dan kwantiteit!

  5. #65

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Kijk hier eens http://stores.ebay.de/Audi-VW-Autohaus-Graupner-GmbH

    Bij eeen verzamel bestelling 1x verzendkosten. Goed zelf de type nr's checken via accessoire folder. Neus ook eens verder op ebay.de. Verschillende accessoires willen nog wel eens in prijs verschillen bij de verschillende dealers. Maar deze had voor mij alles in één keer, vandaar.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #66

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Vandaag het wachten maar weer eens ingevuld met het bestellen van de afneembare trekhaak en het verzenden van de mattenset van de Passat.

    Trouwens gisteren ook nu een bumper sticker binnengekregen voor bescherming van de achterbumper. Kinderen en sporttassen kunnen ondanks strenge opvoeding rond auto behandeling toch riskant zijn.

    Daarnaast gaan de mistpitten 7.500K van JMF onderweg zodra ze binnen zijn. Mooi gebruik kunnen maken van de gratis verzending tijdens kerstreces.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #67

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Zo van mij mag de week beginnen. Morgenvroeg eerst de arbeiders warm laten draaien en dan mag die Quartz Grau A4 Pro-Line S de band op. Waarom uitstellen tot vrijdag
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #68
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    heb je ze al een kratje Bittburger beloofd als ze doorwerken?
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  10. #69

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Zo van mij mag de week beginnen. Morgenvroeg eerst de arbeiders warm laten draaien en dan mag die Quartz Grau A4 Pro-Line S de band op. Waarom uitstellen tot vrijdag
    Hopen dat ze hem midden in de week bouwen, niet op maandag, de bekende maandag auto met storingen.
    Ook niet op vrijdag, wordt afgerafelt, omdat ze snel naar huis willen
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  11. #70

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Ze krijgen een kratje Bittburger als ze beginnen. Zorg ik wel dat deze er is als ze klaar zijn.

    M.a.w. het wachten duurt deze week te lang.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  12. #71
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Mls je je ongeduld niet meer kunt bedwingen... SV heeft wel direct lijntje tot informatie over productie. In 2006 wist ik op de minuut nauwkeurig wanneer het dashboard door de fabrieksrobots in mijn auto werd geslingerd
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #72

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Zou mooi zijn als dit soort functies ook aan de koper wordt geboden. Lekker dag vrijnemen en kijken wat wanneer in de voiture gaat. Liefst met camerabeelden
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #73
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Dan wel met een nood-telefoonnummer erbij... Zo'n virtuele rode noodknop om productielijn even stil te zetten
    "Achtung, die Kopfstütze ist falsch! Bitte ersetzen für eine mit silberen Nahte!"
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #74

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Is dat bij mij ook al fout gegaan dan?

    Updates vandaag:
    - Trekhaak Passat verkocht
    - US en UK achterlichten van Passat verkocht
    - Super White H11 pitten binnen voor de mistlampen
    Laatst gewijzigd door FASt; 13-01-11 om 19:01. Reden: Updates toegevoegd
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #75

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk2 > productie kan beginnen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Dan wel met een nood-telefoonnummer erbij... Zo'n virtuele rode noodknop om productielijn even stil te zetten
    "Achtung, die Kopfstütze ist falsch! Bitte ersetzen für eine mit silberen Nahte!"

  17. #76

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk3 > hij is klaar en onderweg

    Zo even een update. Schoonvader kwam met de Touringcar langs Ingolstadt en stuurde even een sms of hij meteen de A4 mee moest brengen. Voor mij de trigger om maar eens SV van de dealer te bellen. Ten slotte ben ik er al helemaal klaar voor.

    1. Passat onderdelen zijn zo goeds als allemaal de deur uit via MP. Alleen de RCD310 en IceLink zitten nog in de auto/verkoop.
    2. Van de opbrengsten is er geïnvesteerd in Lichtmetaal voor de winter, chrome updates voor uitlaat en mistlampen, mat in de kofferbak en rubbermatten voor de winter, 7500K mistlamppitten, ventieldopjes ....
    3. VAG-com lijst is gereed inclusief hulptroepen met de benodigde techniek

    En ja wel. De A4 is samen met zijn broer (demo voor de verkoper met zelfde kleur en motor) onderweg. Rechtstreeks van fabriek naar dealer. Moet woensdag wel binnen kunnen zijn. Dus dan definitief een afspraak inschieten voor het afhalen. Worden nog lange 2 weken.

    To be continued
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #77
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk3 > hij is klaar en onderweg

    Ik wil je niet gek maken... ... maar die SV heeft het in 2001 voor mij geflikt om op woensdag mijn nieuwe A3 binnen te krijgen en die auto op de zaterdag erna al af te leveren! Maar ja, dat was oktober en dan is het in de afleverplanning minder druk dan in januari...

    Sterkte met wachten VagCom staat paraat voor je samen met de koffie.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  19. #78

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk3 > hij is klaar en onderweg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Ik wil je niet gek maken... ... maar die SV heeft het in 2001 voor mij geflikt om op woensdag mijn nieuwe A3 binnen te krijgen en die auto op de zaterdag erna al af te leveren! Maar ja, dat was oktober en dan is het in de afleverplanning minder druk dan in januari...

    Sterkte met wachten VagCom staat paraat voor je samen met de koffie.
    Ik wil de 29ste hem ophalen. Loopt meteen de Passat uit de lease voor mij. VagCom zullen we moeten kijken hoe mobiel je dan bent. In ieder geval succes vandaag!
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #79
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > het is wk3 > hij is klaar en onderweg

    Dank je FASt (ook voor sms). Op de 29e heb ik nog niets in de agenda staan Zitten naast auto met flaptop op schoot, zou ook met gipsen poot moeten kunnen tzt.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  21. #80

    Standaard Re: FASt: van Passat naar A4 Avant Pro Line S > P3 zomer en winter setup

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Kijk hier eens http://stores.ebay.de/Audi-VW-Autohaus-Graupner-GmbH

    Bij eeen verzamel bestelling 1x verzendkosten. Goed zelf de type nr's checken via accessoire folder. Neus ook eens verder op ebay.de. Verschillende accessoires willen nog wel eens in prijs verschillen bij de verschillende dealers. Maar deze had voor mij alles in één keer, vandaar.
    Maar moet je voor ebay.de nou weer een aparte account hebben? Ik heb namelijk via ebay.nl vaak wel een link naar duitse sites maar als ik probeer in te loggen op ebay.de dan kan dat weer niet ??
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •